PLO200 mod multitablende reg

#1| 0

Hey PN!

fishfork er reg på PLO200-400ish (Dog nok ikke en af de bedste) Han spiller samtidigt NL200-600+? Jeg synes at han spiller meget straightforward. Han spiller nok for mange borde til at være fuldt ud koncentreret ved alle borde. Altså ikke nogle vilde moves or so. Så hut Hero visker, har han heller ikke lavet nogle syge herokald.
Hero har "styret" bordet siden det blev 3vejs. SvenUdenD er helt klart fisken ved bordet.

fishfork har meget pæne stats 31/21 3bet på 10.6 (dog ikke så vild mod Hero. Måske grundet respekt for Hero)

SvenUdenD ($151) (SB)
Mr. Omnipotent ($348) (BB)
fishfork (Vild And)($290) (BTN)

SvenUdenD posts (SB) $1
Mr. Omnipotent posts (BB) $2

Dealt to Mr. Omnipotent T 2 K A
fishfork raises to $7
fold,
Mr. Omnipotent raises to $22
fishfork calls $15
FLOP 9 A 5 ($45)
Mr. Omnipotent bets $31
fishfork calls $31
TURN 9 A 5 6 ($107)
Mr. Omnipotent checks
fishfork checks
RIVER 9 A 5 6 K ($107)
Mr. Omnipotent checks

Kom gerne med kommentarer til alle streets, jeg mener dog at pre og flop er std?

Planen var at c/r turn, for at få værdi fra hans evt floats, som jeg ikke mener han skyder turn og river med.

Aner ikke hvad jeg lavede på river ;) Måske var jeg bange for at blive raiset, men det er vel et b/f, når Vild And ikke er kendt for at lave vilde moves?

Hvad synes I om at jeg opgiver Vild Andens nick?
Jeg gør det pga der måske var nogen af jer, som havde et andet syn på ham end jeg har.

05-11-2010 02:34 #2| 0

Hmm synes selv du siger det meget godt.

Smid en size på river som er balanceret med din bluffsizing i sådan et spot, og så ville det være helt perfekt udfra den info du giver os.

Check-call er dog ikke helt dumt, fordi det kan afføde nogle bluffs, men stort set aldrig VB's som vi slår, når boardet er faldet som det er med given action. Bet-fold er bedre, fordi der er rigtig mange hænder i hans range som har SD-value imod din linje - ergo er der ikk ret mange hænder der vælger at bluffe (A234ish , eller noget AQxx + indside FD, der ikke har ramt yderligere er de eneste hænder han "kan have" som jeg ser bluffe her)

05-11-2010 08:54 #3| 0

Hvis han better turn er du bagud. Langt endda. Med mindre han floater rigtig light som ren luft.

Value bet river af samme årsag. Igen med mindre han floater luft på floppet har han ikke nogen hænder han rigtig vil bluffe. Og du skal nok få value fra medium to par der pot controller turn

06-11-2010 01:12 #4| 0

Som hånden er spillet, tror jeg vi går glip af value ved ikke at bette river, når vi ikke har hørt fra VildAnd på turn. Jeg skyder nok omkring 60-65 stykker og folder til et raise.

Når nu vi samler et flushdraw op på turn, så tror jeg faktisk i kampens hede jeg ville bette den.

06-11-2010 01:34 #5| 0

Jeg missede vi turnede en fd. Mit første indlæg skal ses i lyset heraf

06-11-2010 01:42 #6| 0

@HK. Jeg læser med stor ivrighed og fornøjelse alle dine posts. :O)
Hvordan spiller du handsken med turned fd, checker du stadig turn.?

@OP. Dejligt du smider hænder op til analyse. Vil selv begynde at være en smule mere aktiv på det område.

06-11-2010 02:32 #7| 0

tror jeg skyder fuld pot på river fordi det kommer til at se enormt donket ud, min erfaring siger at han så vil kalde noget mere light ned frem for hvis du siger 60 stk så ligner det nemlig hvad det er nemlig et vb

08-11-2010 14:27 #8| 0

@ CR

Så først dit indlæg nu.

Nej med turned fd så better jeg turn. I de her spots mod et float vil villains typisk ikke bette turn med mindre de har en hånd. Og eftersom jeg ikke rigtig vil c/f så vil jeg hellere bette ud og stacke af for at være sikker på han enten kalder eller folder de hænder vi er foran

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar