Villain spiller 24/16 over 1,5k hænder med en overall 3-bet-% på sølle 5,4. Fra SB 3-better han endda kun 3,1.
Sidste stat fortæller mig, at vi har at gøre med en gut, som helst spiller premiums OOP i re-raised pots. Derfor bliver jeg lidt i tvivl på turn. Mod en mere 3-bet-happy gut ville jeg ikke have nogen som helst skrubler ved at satse alle mine chips.
SB: $291.68 (145.8 bb)
BB: $228.24 (114.1 bb)
Hero (BTN): $223.11 (111.6 bb)
Preflop: Hero is BTN with 6♥ 7♥ 5♠ A♣
Hero raises to $5, SB raises to $17, BB folds, Hero calls $12
Flop: ($36) 6♣ 8♦ A♠ (2 players)
SB bets $26, Hero calls $26
Turn: ($88) J♣ (2 players)
SB bets $68, Hero?
Effektive stacks er $180,11.
PLO200: To par + OESD
Det er satme svært at gøre andet her. Villain kan have samlet draws op til sin Axxx, KKxx og høje rundowns, så deltager fint ud med shove.
Kalder. Vi har position, så vi kan spile en "nem" river.
Fedt med forskellige tilbagemeldninger.
@ Koller
Har NPNP ikke en pointe i, at vi let kan spille river i position her? Der er nogle klør, vi kan overveje at bluffe, vi kan folde af på grimme rivers og kalde, når vi klonker.
Jeg kan godt være i tvivl, om villain caller os med nok dårligere hænder til, at shove bliver bedre end call på turn.
Koller får jo fed på, hver gang han kan "charge draws" ;)
Turn er villain afhængigt for mig. Du må have mere info efter 1.5k hænder. Såsom: 3better han 100% med AA OP eller er han typen der kun 3better de dobbelt suitede AA, men har en del run downs i sin range. Eller hvad med cbet frekvenser og tendenser. Der jo en verden til forskel på forskellige villains her - selv med stramme 3bets ranges
Og for at citere min all time yndlingsposter på 2p2
"Hand protection is hands down the single most overrated concept among two plus twoers"
HolchKnudsen skrev:
Koller får jo fed på, hver gang han kan "charge draws" ;)
Turn er villain afhængigt for mig. Du må have mere info efter 1.5k hænder. Såsom: 3better han 100% med AA OP eller er han typen der kun 3better de dobbelt suitede AA, men har en del run downs i sin range. Eller hvad med cbet frekvenser og tendenser. Der jo en verden til forskel på forskellige villains her - selv med stramme 3bets ranges
Gode pointer.
Jeg fokuserer først og fremmest på mit eget spil, for jeg har kun 10k PLO-hænder under bæltet all-time, og der opstår derfor meget in-game, som kræver min opmærksomhed med flere forskellige borde åbne på samme tid. Det ærlige svar er derfor, at jeg simpelthen ikke har 'lært' at notere mig mønstre i villain's spil i så relativt detaljeret en grad. Endnu.