Sorry for High-jack at navn til Jungle.
Havde en hånd tidligere jeg ville høre om og nu er mange PLO hjerne tændte så fyrer den lige af
Hero 800ish. Read, kompetent spiller (ipoker, nick Byniolus, folk der PLO'er der kender ham most likely) der dog multitabler i latterlig høj grad - 12-16 PLO border er ik unormalt. Han spiller meget ligefrem, AA+2xcrap spiller fint, samme gør KKxx en suit, 4567, osv osv. Sjældent ude i den vilde ballade med blanke kort.
Hero åbner utg+1, han 3-better (stack dækker mig) fra CO, hero caller?
Hero: 5♠6♦8♠T♦
Flop A♠5♦7♦
Hero åbner? 80ish og bliver repoppet pot-bet, Hero gør? Tankerne går på at jeg nok er mod AA da Byniolus sjældent er ude i de store bluffs eller re-steals da han spiller hænderne nogenlunde ligefrem.
// KD
PLO400, Del A ;)
Hvilke tanker har du gjort vedr. donk-lead? Uden at afsløre alt for meget, var det nok min lavest rangerende option på dette board, men hvis du ofte tager denne linie i RR pots, kan det måske forsvares - jeg har dog svært ved at se, hvordan balancerer vores range på et board som dette, hvor vi ofte har et stærkt draw.
Hvis du samtidig påstår, at vi nærmest kun får action fra hænder der har os i disfavør, bryder jeg mig endnu mindre om donk-lead.
Grundet donklead er at han smider 95% der ik har noget på det board. Checker jeg skyder han 85-90% af gangene pot. CR jeg den er vi dybt inde og måske slemt bagud drawing til 8 outs.
Jeg er en lidt mere nittet type på PLO bordet og han bør kende mig som værende dette hvis han følger med på trods af dette. Derfor smider han ofte ved intet. Mit bet er altså en føler for at tage den ned med min semi-hånd, men får pot-bet i hoved.
Men med "Hero åbner? 80ish og bliver..." vil jeg også sige at jeg også kunne gå efter et CR og egentlig ville vide hvornår I synes det fint? Jeg kan godt lide at åbne med en stærk hånd for at få et reraise i hoved i stedet for at tage 30ish mere ned efter et CR på floppet.
Det var lidt flere tanker omkring det.