Hey drenge.
Hvad siger i til den her?
Betalt eller mucked på river? Det er denne sessions anden hånd og jeg har aldrig set villain før.
Seat 1 is the button
Seat 1: Hero ( $400.00 USD )
Seat 3: TTR79108072 ( $819.05 USD )
Seat 5: zakis99 ( $400.10 USD )
Seat 6: onetimepliiis ( $484.70 USD )
Seat 8: yellowfish19608 ( $305.30 USD )
Seat 10: kaupens ( $379.25 USD )
TTR79108072 posts small blind [$2.00 USD].
zakis99 posts big blind [$4.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ K♣ Q♠ 7♠ A♦ ]
onetimepliiis folds
yellowfish19608 folds
kaupens raises [$14.00 USD]
Hero raises [$40.00 USD]
TTR79108072 folds
zakis99 folds
kaupens calls [$26.00 USD]
** Dealing Flop ** [ A♣, 5♣, 7♣ ] - 86
kaupens checks
Hero bets [$43.00 USD]
kaupens calls [$43.00 USD]
** Dealing Turn ** [ Q♦ ] - 172
kaupens checks
Hero bets [$86.00 USD]
kaupens calls [$86.00 USD]
** Dealing River ** [ Kh ] - 344
kaupens bets [$210.25 USD]
Hero ???
PLO400 Han rester river, men jeg har blokkeren?
Hvad er tanken bag ½ pot på både flop og turn (jeg er ikke nødvendigvis uenig, men mere nysgerrig)?
Villain's linie giver ingen mening, men jeg kan dog ikke se, hvad han kan spille på denne måde, som vi slår... jeg lader ham vinde denne hånd og napper hans skillinger senere!
Jeg kan ikke lide det.
Btw forstår jeg ikke, hvorfor du vælger at poste, før BB er nået hen til dig :)
Hmm jeg postede ikke ude af tur, det er jeg sikker på:)
Cool
På floppet better jeg for at beskytte mine to par, på turn er det både for at beskytte men også for at kunne sætte et bluff op på river. Tanken bag størrelsen er som sådan bare at den ikke behøver at få mere og at det fint kan ligne en malkelinie, hvis han nu skulle have en lille flush, som jeg skal have ham af.
Tinamus
Hvorfor kan du ikke lide det?
Synes den er fint spillet Hr. Koller!
Som spillet folder jeg bare river. Vi slår ingenting, og jeg har ik lyst til at lave et call for +50 bb's på en gut jeg ikke kender og som vælger at flatte 2 streets.
Hans lead kan både være et bluff eller et value-lead, men jeg tror mest af alt han gør det for at få dig til at calle, for når du har skudt både floppet og turn er det logisk at hans lead på river vil gøre dig forvirret.
Han er nok ret overbevist om at du ikke 3better pre og skyder videre på floppet og turn med air, så det virker mest som et induce bet i min verden.
Det kan virke en smule weak at tage denne linje og folde river, men jeg synes det er det som er bedst i dette tilfælde.
Jeg skal have solide stats og en del hænder på ham og en følelse af at han kan finde på at flatte flere streets og lave sin hænder om til et bluff på river før jeg kan se mig selv tyrecalle.
Fejl :)
Jeg forstår ik hvad du mener Martin? Jeg er jo ik bange for nogen kort i decket på river?
Folder... der er imho ingen hænder der double c/c 2 streets for så at leade 2/3pot ud på riven, der IKKE slår os. Hvad skulle det så ellers være? A7xx/A5xx... naaaahh
Ellers MartinB +1
edit: jvf. rettelse af OP
Mr drain
Hvis der ikke er nogen hænder der slår os som tager denne linie bør vi vel calle? Mener du at der ikke er nogen hænder vi slår der tager denne linie?
@Koller
Hvis der ikke er nogen hænder der slår os som tager denne linie bør vi vel calle? Mener du at der ikke er nogen hænder vi slår der tager denne linie?
Jo, selvfølgelig :D
Kunne godt finde på at kalde, bare for at se hvad helvede han spiller sådan.
Specielt hvis han er reg, så du kan tage fordel af det fremover.
Det ser så røv underligt ud.
Kan sletter ikke se hvad han better på river, når han ikke har nuts (hvilket han ikke kan have).
Han skulle da netop altid c/c hvis han gerne vil induce et bluff fra din side.
Hvis han better på river sådan der, så er det fordi han ved du er i stand til at kalde med ringere hænder - og ellers er det et bluff.
Jeg tænker hans c/c linje er et set eller A7.
Problemet er dog at vi ikke slår et set på river, men kan sletter ikke finde hoved og hale i han potter river med et set.
Han har vel flushen, men ville satmende gerne kalde og se det - og så i fremtiden evaluere ud fra det.
NoPok
Villain er total unknown og vi aner ik om det her er eneste gang han nogensinde viser sig på bordet.
Oh sorry, troede det var ham anchor.
Tænkte på den anden tråd.
Well så folder jeg. =/
Ok ser ud til folk har sagt hvad de havde at sige om denne. Ikke mange der havde lyst til at tyre den, heldigvis har jeg dog stadig ikke lært at folde:P
WP af mig, men aner ikke om det var den forkerte beslutning.
** Dealing River ** [ K♥ ]
kaupens bets [$210.25 USD]
Hero calls [$210.25 USD]
Hero wins $761.50 USD from main pot
kaupens shows [3♠, 8♠ 6♥ 7♥ ]
Oh my fucking god en donk. Hahahaha!
HAHAHAHA :D What the fuck :D Men han ville jo kun have en chance for at vinde potten hvis han gik AI på river,.
lol Koller :)
Hehe :D
Altså jeg havde nok også foldet. Men det er åbenbart at give for meget kredit.
Mine tanker er at hans linje obv ikke giver mening, men når folk tager den slags linjer på borde der er låst tidligt (altså de har sjældent mange draws i deres range), så er det sq ofte en stor hånd der er spillet langsomt.
Men det lydre jo alt sammen ret retarderet når man tænker over den hånd han havde.
KP igen.
"Han er jo ikke en donk eftersom de fleste af jer havde foldet:)"
.... Jeg kendte os en der kom ind for 300bb pf i en 2000eur tour med 22, og nej modstanderen havde ik overpar men AK, så var det vel os godt spillet siden næsten alle ville folde 22 for 300bb i det spot?
Ja hans linje giver ik mening, men der er større sandsynlighed for at han har taget en syg syg syg linje med en flush end der er for at han har dobbelt floatet dig på 2/4
+ hvis han er så retardet at han bluffer her ska han nok tabe sine skillinger anyways
KP
Du lyder som om du læser det som om jeg kritiserer de andre og skamroser mig selv?
Som jeg skriver, så er jeg i tvivl om det var en god beslutning selvom jeg vandt hånden. Det burde fremgå rimelig tydeligt at der er en anelse ironi anvendt i den kommentar du citerer?
Jeg vil gerne sige at jeg fornemmede en vis form for sød sarkasme i Kollers post ;-)
Var ik så meget ment på dig, men mere de efl posts hvor det virkede som om de troede de gav folk for meget kredit etc + at jeg syntes det er et dårligt kald fra dig :)