Fruckten sitting in seat 3 with 379.80[Dealer]
Hero sitting in seat 4 with 1023.76
FullOnRiot sitting in seat 6 with 1295.91
Hero posted the small blind - 2.00
FullOnRiot posted the big blind - 4.00
** Dealing cards to Hero: 6♦, 6♥, 7♦, A♥
Fruckten folded
Hero raised to 12.00
FullOnRiot raised to 36.00
Hero called - 36.00
** Dealing the flop: Q♠, 6♠, A♦
Hero checked
FullOnRiot bet - 50.00
Hero called - 50.00
** Dealing the turn: 2♠
Hero checked
FullOnRiot checked
** Dealing the river: 8♥
Hero checked
FullOnRiot bet - 165.00
Hero raised to 492.00
Villain hopper i tanken and then:
FullOnRiot went all-in - 1044.91
Hero ???
Tanker bag hånden - villain er en tænkende spiller, jeg rammer bundset og har blokkeren til topsettet - ret standard flopcall
Turn - flushen completter og villain checker i position, formoder han enten har noget TTPish, mindre flush han ikke har lyst til at spille inflated, givet potten op eller settet, formoder han skyder for at bygge pot her med nuuuuutz...
River - Checker og villain skyder, villain kan have
1. En mindre flush han VB'er
2. Airball
3. Nuts
(og i den rækkefølge jeg sætter rangen op)
Laver min made hand om til et bluff da jeg oftest tror jeg facer en vb'ed farve her. Jeg er godt klar over min linie ikke giver sindsyg meget mening, derfor ender tankeprocessen som følger:
1. Han soulreader mit bluff og rebluffer mig, evt med noget A♠ blokker på hånden
2. Han har spillet sine nødder som var det Hold Em anno 2006 hvor alle checkede nødder bagved fordi man endelig ikke skulle skræmme modstanderen væk
Tanker bag fold / call?
PLO400 - Herocall river 250bb deep?
Jeg synes bestemt ikke at nuts er helt så usandsynligt som du giver udtryk for. Hvis han skulle sidde med nøddefarven, kan han godt beslutte på turn at din range er for svag til at betale to streets mere af, samt at din range for checkcall på flop er for svag til at han absolut må beskytte sin hånd. Jeg folder bare river til det første bet. Det er ikke overdrevet mange flushes du folder ud anyways IMO.
Hvis han skulle have taget linjen med A♠ naked, kunne han jo også vælge at repræsentere den på turn, istedet for at checke turn behind (og vise svaghed), og tage den svære linje på river. Jeg ved godt du mener at han kan gå for value med noget mindre flush / top to på river og ender med at lave den om til et rebluff.Jeg synes det er lidt tyndt, eftersom han ikke rigtig både han have A♠ og en mindre flush. Derfor ender hans rebluff range med at være noget top to med A♠ som potcontroller turn og 3bet bluffer river.
På den anden side. Det ligner du får noget 1/4 på dit rivercall, hvilket jo er en helt fin pris i en situation, hvor du føler han KAN skumme.
Jeg ved sgu ikke... Andre?
jeg forstår ikke de her value bet på river. hvis man får på nakken igen også vil folde? ville alle dage bare call hans bet på river de 165 dollars eller folde og ikke value mit set for at undgå det re nak du får.. nok bare mig der spiller forsigtig...
Jeg synes det ser fint ud, lige indtil river.
Altså med den linje vi har taget så repper vi rimelig slim og det ved han godt, så jeg vil hellere bare flatcalle hans bet på river istedet for at semibluff-raise på river.
Som spillet har jeg svært ved at se ham have noget som vi slår, men igen linjen er bare forvirrende fordi ingen af jer rigtigt repper sindsygt stort.
Stacks gør også jeg vil være mere påpasselig med at laves moves i mediocre spots hvor jeg ikke føler mig ret sikker på at jeg kan slippe afsted med et fancy bluff/semibluff.
Med hans rest på river tror jeg godt vi kan udelukke en airball, for mig at se ligner det mest af alt en valueraiset flush, hvor høj den er ved jeg ikke, men mon ikke vi snakker Q high flush og opefter.
Om han kan bluffraise med K♠ eller A♠ er svært at sige, umiddelbart ville det være et meget friskt move også fordi stacks er som de er.
Jeg har svært ved at se mig selv calle hans rest på river. Det ville ihvertfald kræve markante solide reads og en god feeling på ham.
En anelse over mit level, men prøver alligevel ;)
Du har basically kun en bluffcatcher efter dit (spewishende, imho) "semi"-bluff-raise på river. - Jeg caller btw bare villains første bet, for at få et read på ham, og se hvad han har med denne lidt underlige linje.
Efter villains 3b-shove på river, får nogle odds der hedder 3,6:1. Med andre ord vi skal bruge 21,7% får et call bliver +EV eller som mindste EV-neutralt.
Jeg tænker lidt, at villain godt kan valuebette en AQ** kombo som semi-bluff/(semi)value på river, da vi ikke repper så forfædeligt meget med et c/c på flop og så et check på river. - I hans øjne ligner vi måske noget par-værk med noget drawish på siden og/eller mindre 2P.
jeg folder bare, hvis villan er en tænkende spiller ved han godt at du sagtens ka spille nutflush sådan her, med blockeren byder han nok meget ofte turn og checker bare sit TP + randonm bs bagved på river
@KP
Er det til villains første bet eller hans 3b på river, du folder til?
hans 3bet, hans første bet folder eller caller jeg efter feel, folk har bare en tendens til at betale af med alle deres flushes i disse spots hvis de ik har set en gøre det med gode hænder før så derfor laver jeg ik min hånd om til et bluff i dette spot men caller eller folder
Som kp..
Synes det ville være helt sygt, at sende så dyb en stack til midten i dette spot..
Altså den er 99% chance for 2'eren ift til 1'eren