Hey drenge, lige en hurtig en.
Hvad er jerel linie med nuts her? Det er anden hånd i sessionen og og vi har 512 hænder på villain. Altså ved vi ik specielt meget om ham og han ved ik særlig meget om mig.
Han har spillet 85/24/1,4 med 3bet på 2,8 over de 512 hænder.
Better eller CR i river? Better han selv alt som han caller med og kan vi derfor bare checke til ham, så vi også kan få bluffs med? Altså er der hænder han betaler med, som han ikke selv better ip på river?
Seat 5 is the button
Seat 1: 7Luis77 ( $464.00 USD )
Seat 3: dyer88 ( $80.00 USD )
Seat 5: RaiseMetoMoney ( $400.00 USD )
Seat 6: Hero ( $400.00 USD )
Seat 10: durbo ( $400.00 USD )
Hero posts small blind [$2.00 USD].
7Luis77 posts big blind [$4.00 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ 8♦ 9♥ 7♦ 7♣ ]
RaiseMetoMoney folds
Hero raises [$10.00 USD]
7Luis77 calls [$8.00 USD]
** Dealing Flop ** [ 6♣, 6♥, 2♣ ] - 24
Hero bets [$16.00 USD]
7Luis77 calls [$16.00 USD]
** Dealing Turn ** [ 7♠ ] - 56
Hero bets [$40.00 USD]
7Luis77 calls [$40.00 USD]
** Dealing River ** [ Q♥ ] - 136
Hero ??
PLO400 linietjek med "nuts".
Better 3/4 pot igen.
Jeg tror det er mere likely at vi får action af overpar og top pair kombinationer end at han tyndt valuebetter disse typer hænder. Dem vil han meget hellere have en smule showdown value med end at bette dem.
Derudover, med hans stats, tror jeg også der er en fin sandsynelighed for at få en spasme og give dig på nakken med bustede draws.
Tror sjældent du får ham til at bet/kalde så et c/r er kun godt mod knækkede klør træk der måske vil bluffe hvis du checker. Men svage 6xxx vil måske bet/folde eller slet ikke bette og overpar eller hvis han på en eller anden måde ramte damen checker næsten med garanti bag men kalder et ikke alt for stort bet.
Bet sizing er jeg i tvivl om. Jeg synes folk folder hver gang jeg bliver grådig i de her spots og jeg er begyndt at bette mindre. 80 stykker eller så.
Er jeg helt væk, eller har vi ikk kun 3rd nuts?
7Luis77 er en callingstation.. Så generelt skal der bare bettes hele tiden når man har noget imod ham.. Hvis du dog sætter ham på misset klør, eller måske et lille hus så kan et C/R være okay.. Men han er ikke altid typen der bluffer eller valuebetter light så vidt jeg kan huske..
Så imod sådan en som ham skal den nok bare bettes videre.. Men imod andre er C/R nok bedre..
KP
Ja kom også til at tænke over om turn skulle checkes. Du siger bl.a. for at bygge potten. Hvad er dine andre grunde til at cr turn?
Dillerflush
Du har ganske ret, men det er nuts i min verden:D