Har ikke rigtig noget read på villain liget sat mig..
BossMedia Game #811951246: Table Table OH 92 - $2.00/$4.00 - Pot Limit Omaha - 18:30:04 - 2007/11/02
Seat 1: yes sir$$$ ($402.10)
Seat 2: snuttesnuf ($662.00)
Seat 3: kvaerner ($100.00)
Seat 4: ICheckFold ($404.00)
Seat 5: anttipekko ($204.00)
yes sir$$$ posts the big blind of $4.00
anttipekko posts the small blind of $2.00
kvaerner posts the big blind of $4.00
ICheckFold is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to ICheckFold [Th 9h 7s Qs]
snuttesnuf folds
kvaerner checks
ICheckFold raises $18.00
anttipekko folds
yes sir$$$ raises $60.00
kvaerner folds
ICheckFold calls $60.00
*** FLOP *** [Ks 7d 6s]
yes sir$$$ bets $100.00
ICheckFold ? fold? call? shove?
PLO400 Par og draws. i reraised Pot
Stakken er en udmærket mulighed.
En anden mod ukendt er at calle og se turn an. Pushe 8'er 7'er og Q, variere mellem bet og check spar om muligt, og folde resten :-)
Jep.. Gjorde jeg også.. Hvad er vores linie hvis vi begge sidder med 700 - 1000
700-1000
Lad mig tænke...
Stakken!!
@Pump
Call? wtf - for at representere PRÆCIS hvad vi har, vi CC jo også 2 par og set på sådan et board??
KP hvis man kender dig reppe du bestemt ikke et draw hvis DU caller i denne situation !; )
LOL
@AlexKP
Jeg mener ikke at man med et call nødvendigvis repræsentere T♥ 9♥ 7♠ Q♠, og det du siger er, at et par + 3 outs til nuts + 9 outs til 2. flush altid er et push?
Yup, fordi man har så meget FE...
Jeg mener at et call siger...
Jeg har et FD, med en gutter eller et par eller begge
Fordi nøgent FD caller jeg ikke bare med
2 par og set caller jeg ikke bare med
@AlexKP
Det siger det også ofte, men det er ikke nødvendigvis ensbetydende med at det så ikke er et rigtigt play. Du har ikke afsløret hele din hånd, og du har position. Du kan ikke autopushe den hånd mod alle spillere med alle stacksizes i længden imo, det er mest af alt det jeg vil understrege.
"Du kan ikke autopushe den hånd mod alle spillere med alle stacksizes i længden imo"
Siger jeg heller ikke, men i denne hånd og hvis villan har op til like max. 1000 er det optimalt
Altså nu er jeg klar over, at man ikke bare lige kommer all in med 250BB, men lad os sige, at det altid er det du vælger i dette spot, så er det ikke optimalt.