Et rigtigt brok spot. Vildanden har jeg 480 hænder på med 32/24 og har ikke set noget specielt fra ham. Jeg har på dette bord spillet til den tighte side.
Jeg ser ikke mange andre hænder end AA der bliver ved med at check/calle sådan et parret bord, men jeg har jo et blocker A. Er jeg for farvet?
Min sizing er nok i den lave ende.
Hand Information
No Limit Omaha, 5 BB (6 handed).
Table Information
Seat 1: Hero ($629.5)
Seat 4: manti666 ($85)
Seat 5: yourmom17 ($609) Dealer
Seat 6: leminraise ($486.5) Small Blind
Seat 8: lalalalaaa69 ($1179.25) Big Blind
Seat 9: licence2donk ($302)
Dealt to Hero
Preflop (Pot: $10)
licence2donk: FOLD
Hero: RAISE $15
manti666: FOLD
yourmom17: FOLD
leminraise: CALL $10
lalalalaaa69: FOLD
Flop(Pot: $35)
leminraise: CHECK
Hero: BET $20
leminraise: CALL $20
Turn(Pot: $75)
Hero: BET $45
leminraise: CALL $45
River(Pot: $165)
Hero: BET $100
leminraise: ALL-IN
Hero: Puker ?? ($306.5 to CALL)
PLO500 3rd nuts på river
5/5 er langt over mit niveau, og det er der selvf.. en grund til ;)
Men jeg glæder mig til at høre profferne.
PS Jeg vil aldrig kunne komme væk her. AA kan jeg ikke sætte ham på, da jeg forventer han 3 better preflop for at få dig HU. Har han 33 er det sku bare bad luck.
Jeg tror han har A3 som best.
Han bluffer ik, det er simpelthen for sygt et spot til det. Så han cr for value.
Valuehænder han vil gøre det med er imo AA og 33. Jeg kan ik se A3xx cr river, for hva faen skulle han få value af når i ik har nævneværdig dynamik?
Jeg folder og føler mig som en abe, hvis jeg får nakke af folk i tråden.
Sygt nok spot, men jeg folder heller ikke readless..
Betal og giv ham papirs-hatten på hvis han har den.
Jeg kommer heller ikke væk.
Han har ikke særlig mange 33 og AA kombis preflop
PS
Som i kan se har jeg ikke redigeret i min første post, og der står noget med gennemsigtigt ;)
God dag alle.
Hvad vil i have han har som han cr? Han har vel mere 33 og AA end han har A3?
Ok mange der bare caller AA fra blinds, hvis de ik er specielt pæne?
Tror i han valueraiser værre hænder?
Som de andre kommer jeg heller aldrig væk i dette spot. Tillykke til ham hvis han har ramt riven og kom videre!
Selvom jeg i og for sig er enig med koller så tror jeg aldrig jeg finder et fold frem der :)
Med i beregningerne skal dog nævnes at stort set alle spasser from time to time i any spot. Så det kombineret med potentiel overspillede A3 skal sættes imod kombinationer af AA og 33.
Callede du ? :)
AA ville banditten forhåbentlig reraise preflop?
En mulighed tilbage der slår dig.
...... Call :-)
Der er altså mange der blot caller dårligere esser preflop.. inklusiv undertegnede.. så det er SLET ikke nogen umulig hånd..
Jeg kan altså ikke se hvordan i kan sige det er umulige hænder bare fordi han caller preflop..
Jeg er enig i at det er et value raise 999/1000.. så mine tanker var om han ville raise med A3..
Jeg endte med at tænke at hans range også bestod af A3 (og få K3) plus jeg har et blocker A.. så jeg kaldte og han viste sine blanke esser op.. men i bagklogskabet kan jeg godt se at han sjældent raiser med A3.. Så han range er megeg polariseret og den burde nok foldes i fremtiden..
Koller for pres!
@mrJBK
Vi har jo ikke sagt den er umuligt, blot at har lav sandsynlighed.
@Thyssen
Hvis du mener lav sandsynlighed fordi jeg har blocker A så er jeg enig..
Men du skriver netop at han har få AA pga hans preflop action.. Og det er jeg ret så uenig med dig i..
Nu har jeg logget nogle hænder mod 'leminraise', og der er ca. 0% chance for at jeg folder river.
Hvis vi folder, er vi vel samtidig nødt til at ændre plan for lign.
Vi better 100 for value på river, eller?
Value fra 32, 3K, 3A
Men vi folder og taber 100 mere når han kommer over toppen - fordi han har AA eller 33 hvergang?
Folder vi også AA i spottet? (AAKK)
Hvis det er scenariet, bør vi så ikke checke bag, eller min-bet/calle?