deepish spil, men ikke så aktuelt...
skurken har jeg aldrig set før, han i alt fald ikke reg som han spiller, han sidder med like 2k som han har fået ved at komme synes jeg, pænt marginalt ind med nogle draws og 2 pair mod nut wraps osv....altså spots hvor han kan være død...han spiller meget marginalt og næsten alle hænder i eller ude af pos...
har set ham både potte som bluff men også med nuts, tror kun han 1 tabler dette bord, mest fordi han altid INSTA acter, men bleehhh
hero åbner utg 4 håndet spil med 9987ds♥♦ til 20, button og bb betaler.
flop 9♣ 6♦ 5♦ - POT: 65
bb check
hero bet 50
button call
bb call
turn K♠ - POT: 215
bb check
hero bet 165
button allin 215
bb call
hero call
river K♣ - POT: 860
bb INSTA POT 860
ezzz fold?
PLO500 blehhhhhh river spot
det der irretere mig grænseløst, kan ikke se en hånd denne linje giver mening med, andet end muligvis noget AK♦♦Kx
Som beskrevet har han 66xx eller 55xx langt oftere end komboer med K som har fyldt op, og du har således et standrad call imo.
Det eneste der taler imod er obv at button er med i hånden, men tror ikke du kan folde profitabelt her...
Og skulle han have den nakker du ham bare senere :)
Call
tillyk hvis han har callet flop og turn med K965 feks...
result?
jeg har det lige omvendt, tænker sgu da slurp når han moser i det spot der og kalder hurtigt. runner k6,k5 el.k9----tillykke, skurk.
jeg har det lige omvendt, tænker sgu da slurp når han moser i det spot der og kalder hurtigt. runner k6,k5 el.k9----tillykke, skurk.
K9xx er vel den mest sandsynlige handske ift hans linie, men der er trods alt kun een 9'er ude.
KKxx der er blevet til quads er mere sandsynligt end en random Kxxx boat, synes jeg.
Alt andet lige ligner han mere 66 eller 55 der boater op paa river end nogle af de ovenstaaende.
syns også instamoset gør callet nemmere. virker næsten planlagt. instamoser man quads her?? evt. isildur der spiller fra onkels konto
er vi enige om at han skal være PÆNT ringe for at potte river instant med 66 eller 55, i stedet for at valuebette...jeg kan jo aldrig kalde ham med ringere :D
Hvis villain havde haft 66xx eller 55xx så ville han da højst sandsynligt have raiset postflop...
Han er nok en maniac, men et bluff til 860 på river er sgu for sygt med rent air, Kxxx boat holder jeg stadigvæk fast i...
EDIT: Kan vi få resten af hånden?
Er ikke lige helt med om det blev et fold på river eller hva?
@ Mr drain
Altså, du har set at button er all in?
Obv har han aldrig air som i misset draw or so...
Men hvorfor skulle han dog have raiset 66/55 tidligere i en trevejs pot med en mulig nutstraight derude?
er vi enige om at han skal være PÆNT ringe for at potte river instant med 66 eller 55, i stedet for at valuebette...jeg kan jo aldrig kalde ham med ringere :D
sayallin30-12-2009 18:01
har set ham både potte som bluff men også med nuts
Tjaaa...
Drop nu snakken om bluffs :)
Det er en død main pulje, og er han donk bluffer han obv ikke 55, men potter dem for value :)
Hvorfor skulle han btw tro at vi har hus her? Altså vi ligner jo stregen, så at han potter 55xx her, er vel ikke så sygt igen?
Min pointe var NETOP at han kunne potte i den situation med sin miniboat. IKKE at han var ude i air.
hmmm måske niveauet er højt nok til at folk gør det på de stakes du spiller jungle, eller de sites for den sags skyld, men synes ikke vi har noget nær den historie der gør at han kan potte 55 her, hvad er det jeg skal kalde med som han slår?
men synes det er meget atypisk det jeg ser i de her games normalt, at han skulle potte 55...
Hmmm hvem poster et svar kl 18.02 lige midt i Dronnings nytårstale.
Så ludoooo.
flop er std. potbet
Turn: Laver et smukt bet på 105$ og håbet om et reraise for så at bumpe allin
mrdrain
Giver da fin mening at villain ik raiser 55 eller 66 på floppet når der ligger til straight?
OP
River er rimelig snap fra vores side synes jeg. Han kan sagtens gøre det her med underhuse til dit hus. Du ligner jo altså straqighten enormt meget og derfor vil han vel gerne have value fra sit klonkede hus ved at leade river fremfor at checke til dig.