puhhh var for træt til at poste analyse hænder efter session i nat
bb spiller ca alle hænder preflop, er monster passiv postflop, har lavet kæmpe folds mod ham mange gange, og tror maks 1 eneste gang har jeg fået ham til at shippe allin...(hvor han sætter mig ind med second nuts, og jeg selv har nuts :D)
over et par 1000 hænder
bb er har en stack på 2450, hero har 3k og dækker bordet...5 håndet
en aggro gut clicker til 10 utg
utg+1 folder
hero repopper til 40 på button med AA77 (1 suit, hjerter + A♣)
sb folder
bb betaler 40
samme gør utg
POT= 95$
FLOP: A♠ 9♣ 8♣
utg leader 75$
jeg siger 215$
bb betaler 215$
utg folder
POT: 600$
turn: 5♦
bb checker
hero skyder 400$
bb 2000$
Ved godt det ville være trivielt at lave en sådan post i NLHE, men virker lidt som om man skal lave kæmpe folds engang i mellem i plo, når readed ellers er der, men er det her for stort et fold, hovedsageligt med den betragtning at vi selv har uber blockers, og redraw...
+at selv den mest passive nit vel engang hvert 1000'sinde år trykker på speederen med et monsterdraw.
PLO500 DEEEEEEP mod lag passiv/nit
Altså du har vel et nemt fold, udfra det du beskriver..
Meget spændt på svar spiller selv lidt PLO.
Synes dog den der er sick grim grundet dine blockere..
hvorfor har du også A♣..
og med odds til redraw..
Smider nok ikke hvis jeg stikker ud.
dog sygt spot
har som sagt kun et par 1000 hænder på ham, så alt er jo relativt, er bare monster meget i tvivl om de her hænder, fordi de er så fucking marginale i det her spil :D
Hvordan kan du lige sige det.??
Hero har selv 2 ud af 4 7ére. de 2 sidste 7ére er de ENESTE der kan bruges til nuts.
HERO har så godt som nuts i ovenstående tilfælde, at han skal være heldig at have en af de 2 7ére i dette tilfælde er vel bare ærgeligt?
Som du selv skriver, skal han have en ret stærk hånd før shipper all in.
Og han er også set gøre det med secund nuts tidligere. Er det ikke muligt han har et set her, med noget FD?
Tror ikke jeg nogensinde folder her, udfra dine egne kort synes jeg klart mest han ligner 888/999 du blocker A♣ og 77.
Passer også udemærket hvis han skulle være lidt bange for at komme ud i et kæmpe flip på floppet, og tager en "safe" turn, også sender stakken ind. Dog har han nok noget redraws på siden. Men grundet du har blockers folder jeg ikke her..
plz ppl
der skal altså virkelig lægges vægt i at jeg selv har A♣ her, tror aldrig nogensinde på at skurken går amok med mid set og Q hi fd, og hvorfor skulle han dog lave hans hånd om til et bluff
og ja jeg har set ham sende second nuts ind på A♥ Q 9♥ 6♥ 4, med Q3♥♥, i en reraised pot, for 100 bb...det her er altså ikke helt det samme, og alle andre gange har han altså vist nuts...
puhhhh dog taler det imod hvad jeg siger, at han godt ved at jeg har folded second nuts mod ham et par gange...
Jeg kommer aldrig væk, grundet dine blockers og A♣. Har har stritten, har du outs til båden.
I mine øjne ligner hans handske noget 5567ds♣, glæder mig til at høre andres meninger
Jeg kommer til midten med en halvgrim smag i munden grundet dine to syvere. har han den har du stadig en del outs.
Jeg shipper den ind med mine blockers og håber at villain slowplayer midset og venter på "safe turn"
Hvis du ikke kan lide at være i de svære spots, mod folk du ikke rigtig ved hvor du har, så leave når du er +300bb.
Dion
har jeg for meget ego til, det er ikke rent økonomisk jeg ikke kan lide det, kan bare ikke lide at komme skidt ind, føler jeg ikke jeg burde mod den modstand der var på eksempelvis dette bord...
men tror mere at det jeg mener er at jeg kan være i tvivl om hvad det rigtig play er i disse spots, ikke lige så meget den her, men mere når den er reversed og jeg sidder med hans hånd...fordi man kan vælge så meget...
@Sayallin
Tror måske du skal forvente han sætter dig på en noget mere bred range end bare AA, jeg synes virkelig at det ligner han forsøger at potcontrolle floppet, også da turn er none ♣ sender han stakken ind.
Der er ikke meget at analysere her, IMO.
Du har omkring 25% equity mod den haand han repper.
Saa kan du regne ud hvor mange gange han skal skyde med luft/draws/mindre sets for at det bliver profitabelt at kalde.
Taler for straight: Villain er passiv. Du har A♣. Beluga theorem.
Taler for random: Du har blockers til straighten. Villain har faaet dig til at folde store haender foer.
Dit read i forhold til hvilken frekvens villain goer hvad med er det allervigtigste i denne her sammenhaeng.
Jeg tror også han vil til midten hvis han har 88/99 med noget T♣J♣ på siden
Fold. Han shipper jo aldrig 3. eller 4. nuts for 500bb's her.
Hvad sker der for alt den snak om blockers?
Altså, en mega stram weak bavian OVERCALLER dette flop, uden A
♣, hvad er det lige hans range er her? Kæmpe wraps og sets obv.
Turn rammer drawet, og en nit som her laver aldrig hans hånd om til et bluff, og moser aldrig et set her - rimeligt easy fold imo...
Obv klamt, men altså, fuck da at vi har to 7'ere, når han har den 99/100......
Ville faktisk rigtigt gerne se et par svar fra kipster kp osv inden resultat blev postet.
@ Jungle
Saa maa vi rykke op hvor folk respekterer vores raises, ho ho ho ;)
poster ikke noget endnu....folk er jo stadig pænt uenige.
forresten offtopic men FUCK DIG LOVEHOTYOGA, skrubabeament :-(
hvis det er en af plo cheferne herinde fra, så GAME ON
poster ikke noget endnu....folk er jo stadig pænt uenige.
forresten offtopic men FUCK DIG LOVEHOTYOGA, skrubabeament :-(
hvis det er en af plo cheferne herinde fra, så GAME ON
Hey,
Hvad er din plan med dit turnbet?
Det er forhåbentlig et protection-bet med en smule value indover.
Jeg smider instant til hans raise.
Sayallin: Hvad tror du villain vurderer din range til at være? Vurderer han at du godt kan barrele med 9TJsQs hænder her, eller vil han altid sætte dig på AA?
Hvis han tror du har en bredere range er det vel ikke helt umuligt at han ikke kan slippe 88/99, som han ikke vlagte at raise floppet med, da han ville være skidt inde mod AA, og flippe med de draws som du ville være villig til at shippe mod.
Når det er sagt, ligner det trods alt et bet-fold på turn, ja.
@ GodteTerkel
Altså er man har 77 er kun en lorte undskyldning for at kalde.. Som OP beskriver Villain, så har han det ALTID... Altså vi går ikke broke for 5 bi så marginalt..
til dem som snakker 99/88 altså det virker virkeligt usandsynlig.. Altså det er sygt oplagt at kalde her.. Plus at Villain er beskrevet som nit, altså det er meget mere sandsynlig at han coldcaller 3 bet med 6789ish ds.. End hænder med 88 og 99..
Ellers som jungle.. Altså bare væk med lortet
1. Når du har spillet så mange hænder mod ham, må han vel være en slags reg på det niveau?
2. Når han har en stack på 4 buy-in, må han vel også kunne et eller andet postflop?
Med andre ord, undervurderer du ham måske når du kalder ham for kæmpe nit??????
Hvorfor vælger du at bette turn? ..
Som jeg ser det, og med den beskrivelse du har givet af ham, ligner han et stort wrap da A♣ flush drawen er ude af billedet.
Synes pot control er oplagt turn, og så VB'e river i forhold til action og hvilket kort lander
@filosoffen
aboslut ikke, han er sådan semi reg agtig, men han er ret dårlig, og let at spille postflop, har over de hænder jeg har på ham kun set ham sidde med en stack over 200 bb's meget få gange :D
så tror bare han har klonket denne session
@akropolice
jeg vurderede den range af hænder jeg var foran til at være væsentlig større end den jeg er bagud til, specielt med mine blockers, også tror jeg også på at han betaler med nogle af hænder som folk i tråden mener at han skulle finde på at shippe ind som bluffs...
Du skal kalde 1600 i en 2800 pot.
Personligt tror jeg ikke jeg vil kunne få mig til at folde. Men det er nok derfor det er godt at jeg ikke spiller PLO.
For det er nok rigtigt at Villian ofte sætter dig på AAXX, og derfor nok kun vil lave sit move med nuts.....
At du har A♣ er vel kun en bagdel, da det fjerner flere nutsflush + straighdraws som han evt. kunne lave sit move med.....som AJ10X med A♣.
Hvor ofte 3-better du preflop - det har vel også lidt relevans?
Result, result!!
Pfff.. han foldede vel. Lissom de altid gør i de her tråde hvor man VILDT gerne vil vide hvad den anden havde.
Jamen jeg vil vide det!
Når HERO gør det til $40 pf og får 2 kald, kan potten jo umulig være $95 som han skriver.
$122.5 - minus rake må den være.
Synes det er et ok nemt fold, når vi har den beskrivelse af villain.
Synes alle går alt for meget op i vi har blokkers. Det kan da være fløjtende ligemeget mod en villain som ham her om vi har de to syvere, når han altid har straighten har.
Vi bliver nødt til at tro på det villain har fortalt os og det er at han aldrig giver meget action uden nuts. Ergo må han have nuts nu.
Synes dog stadig det er fint at du skyder turn når der er så mange ting der misser.