Vildanden spiller 37/24 over 2k hænder.. Han spiller frisk til, spiller ikke PLO100 eller PLO200 og starter sjældent ud med fuld stack.. Jeg har nogle gange siddet med ham HU på et breaket 6-max bord, hvor han spiller til den agressive side med 100% preflop-raise og c/r flop og turn ofte, men jeg er vist og jeg er vist fin oppe imod ham..
Er det her den rette linje at tage? Er der nogle af jer der begynder at c/c istedet? Og er river et call eller fold?
Hand Information
No Limit Omaha, 5 BB (5 handed).
Table Information
Seat 1: birdiebottle ($295) Big Blind
Seat 2: overalwelwat ($2105.75)
Seat 3: velipentti ($311.5)
Seat 4: ramon301977 ($378.7) Dealer
Seat 9: Hero ($1582.4) Small Blind
Dealt to Hero
Preflop (Pot: $10)
overalwelwat: FOLD
velipentti: FOLD
ramon301977: FOLD
Hero: RAISE $15
birdiebottle: CALL $10
Flop(Pot: $35)
Hero: BET $20
birdiebottle: CALL $20
Turn(Pot: $75)
Hero: BET $45
birdiebottle: RAISE $165
Hero: ?? ($210 for at få ham all in)
PLO500 top set på flush-board
er han dårlig ? altså kan shippe en random flush her ?
hvis du tror han kan gøre det her med A♦ blocker så call turn og call river ellers fold.
call...
Hvis du ik improver cf jeg bare
@kochman
Han kan nok godt shippe en A, Q, T flush.. men måske også med A♦ og mindre set.. Dette er et gæt, da de eneste 3 gange jeg har set man gøre dette var med Q high flush hvor jeg havde A flushen, og så to gange hvor jeg foldede..
@KP
Så du vil simpelthen call $120 og så folde hans $45 på river unimproved i en over $400-pot?
mrJBK skrev:
@KP
Så du vil simpelthen call $120 og så folde hans $45 på river unimproved i en over $400-pot?
Har han ik 95 tilbage på river?
Han raiser nok med 165 på turn til 210, derfor kun 45 tilbage til river...
Vi kan godt kalde turn og c/f unimproved. Hvis vi skal c/c turn, skal vi balancere det med nutflushen. Jeg er ikke sikker på, hvor fedt det bliver.
Hvis han har 45 tilbage på river kan vi obv ikke, men sådan ser HH ikke ud.
Thyssen siger det egentlig ganske fint i en anden tråd:
"Fra et teoretisk synspunkt bør man slowplaye non-nuts oftere end nuts.
Slowplayer man non-nuts, så vinder man måske mindre mod villains gode hænder, men til gengæld taber man også mindre når villain har en bedre hånd. Har man derimod nuts, så er sidstnævnte ikke noget problem og vi ønsker netop at undgå villain slipper billigt med sine meget stærke non-nuts hænder."
Du siger selv følgende: "han spiller til den agressive side med 100% preflop-raise og c/r flop og turn ofte."
Vi sidder vel egentlig med lidt klamme hænder, når vi better turn og håber på at han ikke raiser.? Turn må qua ovenstående være et c/c.