Villan er god til at vurdere hænder og vinder meget på bossen. Han er regular. Hvad syntes i om måden hånden er spillet på og hvad gør jeg på river? CC, bet? Og hvis bet, hvor meget???
Jeg har spillet ret LAG
BossMedia Game #809675716: Table Table OH 12 - $3.00/$6.00 - Pot Limit Omaha - 22:37:00 - 2007/10/31
Seat 1: A Tree ($1447.85)
Seat 2: MetteVuns ($606.00)
Seat 3: ICheckFold ($926.10)
Seat 4: pmarko ($88.60)
ICheckFold posts the big blind of $6.00
MetteVuns posts the small blind of $3.00
A Tree is the button
*** HOLE CARDS ***
Dealt to ICheckFold [J♥ K♣ 9♦ A♣]
pmarko folds
A Tree calls $6.00
MetteVuns calls $6.00
ICheckFold raises $24.00
A Tree calls $24.00
MetteVuns calls $24.00
*** FLOP *** [K♥ 3♦ 5♠]
MetteVuns checks
ICheckFold bets $72.00
A Tree calls $72.00
MetteVuns folds
*** TURN *** [K♥ 3♦ 5♠] [K♦]
ICheckFold bets $144.00
A Tree calls $144.00
*** RIVER *** [K♥ 3♦ 5♠ K♦] [3♣]
ICheckFold????
PLO600 Deep, riverspot
Hvis han er vindende og tænkende tror jeg du vil få svært ved at få value ud af ham med et riverbet mere, da han her umiddelbart må tro at du har hus, hvilket jeg ikke mener vi kan sætte ham på når han caller ned sådan her.
Hvis du til gengæld checker til ham tror jeg godt du kan få ham til at VB en K som vi har slået og derved få value den vej. Derudover er der jo også altid chancen for at han vil lave sjov med et eller andet.
Jeg check-caller river.
Synes BTW flop og turn er fint spillet (det var så kommentarerne fra en PLO donk:P)
Med dit normale image skyder jeg river (betstørrelse = det bet du plejer at skyde på de her boards), især mod A tree, hvis calling frekvens er for høj efter min mening.
Friis
@ Koller
Lige præcis A tree kan godt lidt at calle på set.. Så jeg kan sagtens se ham have et hus her.. Jeg tror heller ikke han vb en dårlig konge.. måske kq... Men tror måske også han kunne checkke den i baghånden.
@ Jeg har en lidt anden opfattelse af A tree.. tror ikke han betaler af med noget der dårligere end KQ..
Hvad er dit nick på bossen?
Jeg er ikke sikker på, jeg kan lide turnudstikket med de stacks - netop pga. af denne situation (Hero rammer et af de bedste riverkort i decket, og er alligevel i tvivl om spillet).
Check-call er imo den dårligste option. Det er helt oplagt hvad hero har, og selvom man kan slippe afsted med nogle andre former for riverbluffs i PLO, er det ikke ofte at man stabber mod en gut, der minimum har AK.
Check-fold er en mulighed, men jeg tror, vi går glip af for meget value. Så jeg potter nok river, og brækker mig over at skulle betale den sidste rest, hvis han skubber.
- AB