Villain er Mr_Ana59, og med det beskedne kendskab jeg har til hans spil er mit eneste umiddelbare read at han spiller meget tilbage på mig. Samtidig ser han mig nok som Tight-semiweak. Da jeg har spillet relativt passivt /afventende i denne session.
Er turn et shove? Er river et muck? eller crying call?
ekstra spørgsmål: Er det et +ev scenarie at få skillingerne ind på floppet mod en aggro villaiN?
Seat 4 is the button
Total number of players : 4
Seat 4: sickLIFE_ ( $3,833.80 USD )
Seat 5: TouchMeYeah ( $1,014.20 USD )
Seat 1: hero ( $600 USD )
Seat 6: Mr_Ana59 ( $591 USD )
TouchMeYeah posts small blind [$3 USD].
Mr_Ana59 posts big blind [$6 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ T♣ T♦ 5♣ J♠ ]
Hero raises [$21 USD]
sickLIFE_ folds
TouchMeYeah folds
Mr_Ana59 calls [$15 USD]
** Dealing Flop ** [ 8♣, 9♠, 2♦ ]
Mr_Ana59 checks
hero bets [$30 USD]
Mr_Ana59 calls [$30 USD]
** Dealing Turn ** [ T♠ ]
Mr_Ana59 checks
hero bets [$67 USD]
Mr_Ana59 raises [$134 USD]
hero calls [$67 USD]
** Dealing River ** [ A♥ ]
Mr_Ana59 bets [$371 USD]
HELTEN ER I VILDREDE!
PLO600, turnet set møder cr.
Det ser sku mærkeligt ud af villain, det der. Du må have nogle flere reads på hans boardreading.
J7xx er mere eller mindre eneste hånd, jeg lige kan komme i tanke om spiller sådan der, hvor det ville give nogenlunde logisk (non-strømlinende men whatever) mening. Jeg checker i øvrigt turn bag, men ender nok med at calle river.
- AB
Jeg har Villian på PLO200 med 41.16/3.66/0.47(2.5 turn og river agg.) dog kun over 164 hænder. Hvor at villian har c/r en gang på et flop.
Jeg ved at villian spiller sine draws hårdt efter floppet, har set villian c/c Nutflushdraw på floppet, rammet et gunshot oveni på turn og bette ud 3vejs, blive callet også derefter rr AI på blank river.
Så kunne godt forestillie mig at villian rammer en Str8draw/flushdraw wrap på turn og misser river. Men jeg ser også villian som en spiller der ville calle flopbet med en understr8draw eller noget ala en 610JQ
Jeg mucker, og checker turn næste gang.
Jeg ved sq ikke med et turn check. Folk skræller af latterligt løst på de her flops så jeg har det egentligt fint med det bet.
Jeg har også spillet en del med villain men har sjovt nok et andet read end hero. Jeg ser ham som værende svag og passiv. Måske han bare ikke har fanget hænder mod mig.
Som spillet drysser jeg altid river men jeg tænker om det er et leak.
Blocker til nuts, han check gayraiser, jeg shover turn all in i semi bluff