PLObuddy/buddies (PLO25-100) søges. Krav:

#1| 0

Heeej folks :)!!

Som overskriften.

Er fornylig blev virkelig seriøst hvad angår omaha..

Pt. er jeg også vindende over 30k hænder på PLO100.

Dog en lille sample der ikke kan bruges til det helt store.

Men, mit mål er nu at spille PLO50 6-max only for at se hvor godt jeg slår det niveau (start fra 0hands).

Jeg har læst utroligt meget (to omaha bøger, pokermindset, bla bla) samt set så latterligt mange deucescracked videoer om PLO + er igang med at se 4 nye serier jeg lige har hentet.

Anyway, det jeg lidt ledte efter er som følgende:
- en makker(flere evt.) der selv spiller PLO25-PLO100 på seriøst niveau (vil sige en 5 gange i ugen). Mener PLO10 er for lavt og PLO200 er for højt - så holder den på 25-100.

- som forstår spillet, og er seriøs omkring det.

- som er med på at analysere hænder, samt raile den anden.

Jeg havde tænkt noget ala, at man engang imellem snakkede sammen (om ugen), og hørte hvordan det gik.

Så sammen prøve at finde ens leaks.

Dette skal ske ved:
Som tidligere skrevet gennemgå hænder (evt. finde 10 hænder som der snakkes om en gang om ugen. Hver person finder så 10 hænder, er vi en gruppe på 4 vil det selvfølgelig være lige lovligt mange hænder at gennemgå, så kunne tallet sættes ned til 5).

At vi begge har skype samt teamviewer.
Skype - tale sammen.
Teamviewer - så man kan se den andens person skærm og se ham spille, og skrive notes på hvad man mener han gjorde/gør forkert og så sammen diskutere det, og finde den rigtige løsning. Kan også ske det skal postes på Pnet hvis vi er uenige, da der jo som sagt kan være mange meninger ;o.

Det næste er OBV. KUN hvis vi spiller på samme netværk (jeg spiller på Ipoker)
Snakke om hvilke spillere der er value i, og evt. dele information om spilleren (notes m.m.). Er dette ikke tilladt så nvm, er faktisk lidt i tvivl?

Hænder om måneden?
Jeg selv spiller gerne 30-40k hænder i måneden, evt. 50k.
Bruger utroligt meget tid på at studere omaha, og ser virkelig mange film m.m., faktisk alt det jeg kan komme til samt læser mange hænder her og så på et andet stort forum som jeg ikke vil linke til. Dette sagt, betyder selvfølgelig ikke at personen skal spille så mange hænder, 10k er også fint bare man er seriøs omkring det.

Jeg siger selvfølgelig ikke at personen(erne) der ønsker at være med i en gruppe om dette, skal være storvindende - da det jo er det vi sammen skal prøve at udvikle os til.
MEN noget forstand skal der dog være på spillet. :)

Jeg har en lidt vild baggrund hvad angår poker, som jeg nok skal fortælle om - men bliver nu privat.
Kan dog sige at jeg spillede PLO600-PLO1000 og var rolled til det, uden at have forstand på det, hvilket kostede mig en del.
Derfor jeg nu så ihærdigt gerne vil lære at slå niveauet, og pt. gør jeg det da også fornuftigt.

Jeg har selv en coach 1 time om ugen - men dette føler jeg er alt for lidt og i princippet synes jeg det kunne være ekstremt fedt at starte en gruppe op, hvor vi kunne hjælpe hinanden op. Hvem ved, kunne jo være vi en dag kunne spille imod hinanden på fulltilts 5/1k borde ;D

Mvh, Mads.

PS. skriv i tråden hvis i synes der er flere ting der skal indgå dette er skrevet forholdsvis hurtigt, da min niece står og whiner over hun ikke kan låne computeren (hun er igang med et pony spil, wtf)

PPS! Et krav er obv. at man har HEM eller PT2 (OMAHA versions).

Jeg selv bruger PLO HEM.

02-04-2010 16:56 #2| 0

lyder spændende, ville være nuts hvis i smed de 10 hænder op i går igennem i analyse.

03-04-2010 20:57 #3| 0

er der kommet noget ud af det her?

03-04-2010 21:20 #4| 0

3 har meldt op so far ;o dog skriver folk via pm :D

04-04-2010 02:11 #5| 0

Jeg er interesseret. Det kunne være fedt at få nogle at diskutere low-limit PLO med!

04-04-2010 03:53 #6| 0

Håber at vi stadig kan snakkes lidt på msn selvom jeg måske ikke helt spiller 25 endnu champ ;-)

04-04-2010 04:19 #7| 0

Haha K_B_B du skriver bare :D

Nu er jeg jo heller ikke meget højere oppe end PLO100..

Tænkte bare at der er for stor forskel på PLO10 og PLO100 ;o

Men jo er altid frisk på en chat om PLO! :)

04-04-2010 04:32 #8| 0

Dejligt at se der er interesse :) forhåbentlig kan vi få os en rigtig dejlig gruppe der ender med at rippe de små fulltilt fisk på 500/1000PLO bordene :)

You gotta believe :D

04-04-2010 13:04 #9| 0

LOL nightwolf. Tror jeg har spillet med dig i Herning Pokerclub. Det var en lang nat, og vi blev suget som ind i helvedet.
Du har i hvert fald et genkendeligt fornavn ;)

Sorry for off-topic

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar