Hero har lige 3bettet villain oop på et andet bord hvor jeg tog den ned på cbet, Villains fold to Cbet er 83%(dette er grunden til at jeg vælger at 3bette en ringe AAxx) og han spiller 29/16/4.33 over 200 stks.
Like/disslikes comments. Det eneste jeg nok ville ændre var mit turnbet som jeg ville forhøje til $94 også stadig ½ pot på river.
***** Hand History for Game 7486022417 *****
$200 USD PL Omaha - Saturday, October 25, 13:28:11 ET 2008
Table Table 135449 (No DP) (Real Money)
Seat 1 is the button
Total number of players : 4
Seat 5: shayan177 ( $128.17 USD )
Seat 6: Villain ( $544.60 USD )
Seat 4: HERO ( $638.07 USD )
Seat 1: WckinPkrTour ( $181.44 USD )
Hero posts small blind [$1 USD].
shayan177 posts big blind [$2 USD].
** Dealing down cards **
Dealt to Hero [ A♦ J♣ A♥ 8♠ ]
Villain raises [$7 USD]
WckinPkrTour folds
Hero raises [$19 USD]
shayan177 folds
Villain calls [$13 USD]
** Dealing Flop ** [ 6♠, 3♦, 8♥ ] ~$42
Hero bets [$32 USD]
Villain calls [$32 USD]
** Dealing Turn ** [ J♠ ] ~ $106
Hero bets [$80 USD]
Villain calls [$80 USD]
** Dealing River ** [ 9♦ ] ~ $266
Hero bets [$122 USD] og folder til RR
Villain folds
PLO$200, 250BBs deep, linje
Hader det virkelig, du bliver SÅ tit sat all in på turn eller river, det er ultraklamme kort for din hånd og dårlige kort at bluffe på... Det virker på mig som om du bare bluffer for at bluffe?
@ AKP
Hero bluffer vel som sådan ikke turn med top 2 på et relativt drawy board? Eller hvad?
Hvordan ville du have spillet den?
Jeg tror btw bare jeg ville have flattet den preflop, da sidekortene imo sucker bigtime, og ikke rigtig er til nogen hjælp...
@ alle
Er det mig, som er for "resultatorienteret", eller er heros riverbet EKSTREMT svært at balancere, da det vel kræver en del at kunne bluffe, vb'e meget tyndt (som i posten), eller bette nødderne med denne river betsizing (ikke sagt at OP ikke er i stand til det, men mere en konstatering af, at jeg ikke ville kunne det)? Hvis OP ikke gør dette, bliver han vel ret nem at exploite?
Jeg vil sige at jeg er blevet meget overrasket over niveauet på PLO200, Folk har generelt en meget høj fold % på floppet, selvom deres stats pf er ala 60/5.
Jeg ville aldrig 3bette den hånd imod en ukendt villain. Men eftersom villain er kendt og folder 83% af alle cbets ser jeg value i at 3bette ham og smider cbet afsted. Jeg regner med at villain raiser turn hvis han rammer, derfor ser jeg ikke riverkortet som noget der giver villain en bedre hånd..
Men poster hånden fordi jeg er ret i tvivl over den..