Gerne kommetar til turn og river!
Ingen reads/stats på villain, da man kan købe sig ind for 300bbs.
$1.00/$2.00 - Pot Limit Omaha - 19:15:15 - 2008/11/01
Seat 1: kelian2005 ($631.65)
Seat 2: ecg06 ($975.00)
Seat 3: Villain ($833.30)
Seat 4: Hero ($625.55)
Seat 5: flouka ($185.35)
Seat 6: snoother ($653.70)
Hero posts the small blind of $1.00
flouka posts the big blind of $2.00
The button is in seat #3
*** HOLE CARDS ***
Dealt to Hero [A♣ Q♣ A♥ 9♠]
snoother folds
kelian2005 folds
ecg06 folds
frv raises to $4.00
Hero raises to $14.00
flouka folds
frv calls $10.00
*** FLOP *** [5♥ T♠ J♠]
Hero bets $30.00
Villain calls $30.00
*** TURN *** [5♥ T♠ J♠ 6♥] ~ $90
Hero checks
Villain bets $50.00
Hero calls $50.00
*** RIVER *** [5♥ T♠ J♠ 6♥] [Tc] ~ $190
Hero checks ?
Villain bets $141.00
PLO$200, 300BBs dyb.
Hero caller og skriver note på villain.
Fint nok spillet, synes faktisk den passive linie og pot control er at foretrække her, da i er så dybe og du er ude af pos. - generelt set er AAxx ude af pos. 300bb dyb mod ukendt sjældent en god kombination. Vil hellere spille any 4 i position i stedet.
Dog ligner villain umiddelbart et busted draw - turn bettets størrelse giver heller ikke helt mening, men det ligner ikke et set, da den sandsynligvis havde fået fuld pot med alle de draws. Evt. en to-pars kombo, der enten har fyldt op eller er blevet counterfeited på river. Men mod ukendt er det stort set 50/50.
Jeg vælger at calle river eftersom det ligner ret meget et busted draw...
Villain viser J♣T♥xx.. og villain får et lille note.
@ AlexKP
Så siger jeg godt spillet !!!
@ OPP
Fint spillet og fold river.. Et fold på turn kan man også argumentere for da i er så dybe.. Havde du fået hjerter trækket havde jeg skubbet, men det er så kordineret et board at du er bagud til næsten alt.. Det er også lidt svært uden reads, men når en spiller sætter sig med max buy-in af 300bb må man gå ud fra han kan spille..
@Hjerterkonge..
Hvis villain kan spille ville han så skyde bluff på river eller ej?, det var det jeg tænke over.. Hvis villain spiller std. har han den altid på river..
Men jeg tror jeg må holde mig til level 0 tænkning lidt mere :)
@HjerterKonge
"men når en spiller sætter sig med max buy-in af 300bb må man gå ud fra han kan spille"
Præcis, og derfor må man jo også forvente at han ville skyde på river med et busted draw.
Ja var også det jeg mente, men ved ikke hvorfor jeg ikke lige fik skrevet det..
Hvordan endte hånden ??