PN Anpart 2009
Denne anparts aftale er indgået mellem følgende parter
Martin Beck (PN=Beck, PokerStars=Doonesbury)
Michael Jørgensen (PN=Spidermand66, PokerStars=Spidermand66)
Kent Dalbjerg Nielsen (PN=kdal123, PokerStars=kdal123)
Anders Dall (PN=Happy Jazz, PokerStars=DonDall)
Kurt Mikkelsen (PN=LordMozart, PokerStars=SirMozart
Christian Christiansen (PN=Chmpen85, PokerStars=thachamp85)
Og bliver herefter benævnt PN Anpart
Alle anpartshavere indtræder på lige fod, med 16,66% ejerskab.
Anpartshavere indskyder $50 til opstart. Vil der blive behov for yderligere indskud, vil det ske på en af følgende måder:
- Alle anpartshavere indskyder samme beløb.
- Der optages en ny anpartshaver. Denne vil indskyde som minimum hvad der svarer til nominel værdi af hans andel. Dette skal vedtages af de bestående anpartshavere.
- En bestående anpartshaver øger sin andel. Dette skal vedtages af de bestående anpartshavere.
De to sidstnævnte muligheder vil ændre %-fordelingen i ejerskabet, og derved folks indflydelse ved afstemning.
chmpen85 vil fungere som bank, og har derfor ansvaret for regnskab, indkrævning af yderligere anparter fra anpartshaverne, funding af spillerne, indkrævning af overskydende bankroll fra spillerne mv.
Der er ikke fatsat nogle regler for udlodning af overskud.
Hvis en anpartshaver ønsker at udtræde, vil hans anparts værdi blive beregnet, udfra hvis alle spilleres gevinst/tab blev realiseret. Han kan derefter sælge sin anpart i ligelig fordeling mellem de resterende anpartshavere.
En anpartshaver kan blive ekskluderet fra aftalen såfremt 66% stemmer for (det vil sige 4/6 til at starte med).
De ekskluderede medlem skal godtgøres sin værdi opgjort på følgende måde:
Hans %-mæssige del af evt bank
+
Hans %-mæssige del af evt overskud spillerne måtte have
-
Halvdelen af hans %-mæssige underskud spillerne måtte have ( for at godtgøre hans del af make-up)
Denne værdi vil blive ham godtgjort ligeligt fordelt mellem de resterende anpartshavere.
Alle spillere der ønsker at blive staked af PN Anpart skal først godkendes af anpartshaverne ved simpel afstemning (afgjort af ejerskabs %).
Hvis en spiller der allerede er godkendt ønsker at blive staked til andre spil, højere takster etc, skal det ligeledes godkendes ved simpel afstemning
Der kan IKKE søges i denne tråd og tråden er forbeholdt anpartshavere.
Lyder interesant :).
Tænkte faktisk på det samme tidligere, jeg skal nok smide nogle $ i bøtten.
addict7800 super... 3-4 Stakere er vel optimalt så er der lidt råderum til at starte op med.
Lad os se om der kommer andre interesserede...
kunne osse friste mig
Så mangler vi bare nogle gode emner til disse sats... Nogen som samtidig har tiden til at spille en god sjat af disse.
Jeg er frisk som hest for jer, har god tid i hverdagene generelt, og mener jeg kan lave overskud på disse sats.
Lidt stats:
www.pokerprolabs.com/lHvaml/ipoker.aspx
www.pokerprolabs.com/Hvam%25252EL%25252EE%25252EA%25252ES/pokerstars.aspx
hvor meget tænker du man skal skyde ind med ca?
smid et nick så shipper jeg 50.
jeg kunne squ også godt finde på at være med hvornår søsætter i. er ikke hjemme pt nemlig
Lige et spørgsmål:
Er det ikke skidt hvis en hest laver overskud, at rullen så sendes videre? Var det ikke smartere hvis man bruger overskud til ny hest, og lader den vindende hest køre videre.
Den vindende hest kører videre på overskuddet. Det er vist kun startrullen der bliver skudt i en ny krikke.
@Beck
Okay, det lød osse forkert, at man ville smide guld på gaden :)
Jeg kunne godt være interesseret, men har dog nogle spørgsmål:
1. Hvor meget får hesten for sit arbejde?
2. Hvor meget forventes der, at hesten kan spille?
Nick: Leopatra87
www.officialpokerrankings.com/pokerstars/Leopatra87/poker/results/E79C134D7E26404093F515A4085352DB.html?t=2
Jeg har (synes jeg selv) en massiv edge i STT, og mener det er en stor fordel i disse sats.
Username Games Played Av. Profit Av. Stake Av. ROI Total Profit
Leopatra87 140 $2 $4 42% $247
MVH Leopatra
Jeg laver lige en opsamling på denne tråd i morgen.
Mit oplæg er at en af anpartshaverne styrer slagets gang og er bank i projektet. Men valg af heste sker af alle anpartshavere.
1. Der vil max sendes 10 skud af gangen til hver hest
2. BI betales tilbage så snart rullen rammer 300+BI
3. Overskud smides tilbage til "banken" i portioner af 100$ men indgår selvfølgelig i hestens rulle.
4. Overskud deles 50/50 efter BI når der er spillet min.300 sats eller hvis rullen rammer 3000$
5. Anpartshavere kan hvis der er enighed altid opsige aftalen med en hest hvis denne ikke viser det forventede engagement.
Ovenstående er mine tanker omkring hvilke punkter der skal fastlægges inden vi starter, vi skal også ha fundet en ramme for hvad vi forventer der spilles af sats pr uge. Detaljerne i ovenstående punkter er blot et oplæg og jeg er klart lydhør over for rettelser :)
Forstår jeg det rigtigt hvis følgende er med på et start oplæg pr anpart der hedder 50$:
Addict
Quark
Spidermand66
chmpen85
kdal123
5 mand lyder helt optimalt, 250$= 21-22 skud evt 2 heste fra start med 10 skud hver og resten i banken. Eller en hest med lidt mere luft og resten i banken.
Kom gerne med jeres indput og hvis en af jer er helt vilde for at være "bank/tovholder" så sig endelig til ;)
Hvis ikke nogen af ovenstående melder fra så synes jeg vi skal holde det ved 5 anparter.. Hvad siger i ?
Hvis en af "anpartshaverne" trækker sig, træder jeg gerne til.
Min 300 sats.... En spiller der er +ev kan sagtens være i minus efter "kun" 300 sats. I kunne evt indføre, at såfremt hesten er i Makeup fortsætter dealen indtil denne er afregnet.
synes osse at vi skal holde os til 5 anparter.Men synes der mangler et vigtig spørgsmål hvordan afregner vi med en hest er det f.eks efter han han spillet 50 eller er det når han har spillet 300
kan jeg nå at være med?? kan sende $ med det samme fra ftp eller mb
spidermand66
Han afregnes først når vi slutter, alt overskud sendes til banken 100$ af gangen så de er sikret. Om det er 300 eller 500 sats der aftales skal vi finde ud af.
Happy og Beck
Jeg holder lige muligheden for flere anparter være åben, men det kommer kun på tale hvis vi vælger at starte ud med 2 heste og det skal være op til de første 5 anparter at beslutte.
Ventelisten er pt:
1.Beck
2.Happy Jazz
fint med mig hvis der er flere der vil være med.
Det er faktisk oplagt med 7 anparter, så sætter vi to heste i gang fra start med 15 oplæg hver, hvis nogen så ikke længere vil være med så meld lige ud.
Beck det er super detaljerede aftaler du har indgået med andre herinde, vil du ikke komme med dit oplæg til en aftale/kontrakt til denne deal ?
Smid den på en PM så laver jeg en frisk tråd når alle har bekræftet om de er med eller ej.
Takker
jeg er med
jeg er med
Spidermand66 - ON
Happy Jazz - ON
addict7800 - ON
kdal123 - ON
Quark ??
Beck - ON
chmpen85 - ON
the-rabbit-7 er klar... har ik læst det hele.. hvis folk betaler WU/SM er jeg klar... hvis jeg tager fejl så glem mig.....
iam on glemte lige tråden igår aftes..
du mener vel ikke ved 300+BI men 300+ dollars bliver start sendt tilbage så vi kan sætte en ny hest igang ikke eller?
stemmer vi om hvem vi vælger? og laver vi en fælles søge tråd..
lad os lige få alt få plads inden vi starter men er frisk heh
chmpen når hest rammer fks $200 over BI så sendes BI tilbage og en ny hester starter op med dette BI.
Altså hest A får $150 som BI og vinder efter lidt tid nogle tickets og har en smalet BR på $350 så sendes de 150 retur til og bruges til BI til hest B.
Hest A har nu en rulle på $200 og denne kører hest a videre på... Hest B starter op med $150 BI
Er det forståeligt ???
hehe var fordi jeg læser 300+buyin som at hesten skulle have 300 buyin før vi kunne sætte ny igang og det er en del. men 300$ i plus forstår jeg bedre hehe..
hvis alle er klar har vi 350$ hvad er dit forslag til start? en hest starter med 350$ dog får 10 buyin af gangen som forhåbentlig er nok til en kickstart af projektet :) eller hvordan.
ok vi mangler lige et par til at melde sig klar og så kan vi vel gå igang med en søge tråd? har man så 2 stemmer hver da det er to heste der vælges. og man må kun sætte en stemme pr hest eller?
Lyder spændende.. Er også helt klart frisk (Hvis det er her man søger) Ellers nevermind :)
Om det bliver en eller 2 fra start afgøres af om der er 2 kvalificerede der melder sig.. ;)
Men jo det må være en stemme pr. hest pr. anpart.
Vi mangler lige Beck og Quark før vi melder noget op..
Er interesseret i at stake 50$ i projektet, hvis der stadig er plads, er dog først hjemme fra job kl 1930 i aften
Jeg ville elske at være hest i dette projekt :). måske først som 3-4 hest :).
Jeg er stadig frisk.
Jeg laver lige et oplæg til en kontrakt, der er uddybende for både heste og backers (hvornår man kan træde ud mv), og pm'er det til kdal123.
Folk der gerne vil ansøge kan vel starte med at poste deres OPR og sharkscope links her i tråden.
synes godt der er plads lordmozart men ved dog ikke hvor mange der var tanken bag der skal være med..
super beck med en kontrakt de ser jo ret gode ud dem du ellers har lavet :)
synes vi skal oprette en seperaret tråd hvor man kan ansøge i ellers bliver det squ for uoverskueligt.
Hvis Quark bekræfter så synes jeg vil skal holde det på 7 anparter.... Hvis nogen falder fra kan vi tage nye ind.
Beck.. SUPER
okay fint nok, så må jeg vente til en anden gang gl med projektet.
Sry den sene udmelding
Kan se andre gerne vil være med, og da jeg pt har en del stake ude i omløb er det helt fint med mig at lade en anden overtage.
Ja jeg er frisk
Kunne godt være interesseret i at være hest, da jeg selv vil prøve med et lignende projekt om et par måneder og dermed se om det kan køre rundt, hvilket jeg er sikker på det kan. :o)
Mvh.
Steffen
Har sendt PM's til kdal123. Han kan så kigge igennem, komme med kommentarer og sende videre. Umiddelbart skulle vi være dækket rimelig godt ind med de komplikationer der kan opstå hen ad vejen.
Vi mangler stadig en der vil agere bank. Der vil alt andet lige være lidt mere arbejde med det, med at holde regnskab, tage sig af overførsler mv. Nogen frivillig??
Jeg kan sagens.. jeg er pt på pokerspils standby så har en stars konto som bare står tom. det er let at holde regnskab ogsådan for mig. så vil da gerne påtage mig ansvaret..
har flere der kan sige god for mig herinde hvis ikke nok stoler på mig..
Hej. Har modtaget aftale formularer for både heste og anpartshavere, jeg kigger dem lige igennem senere.
Vil i ikke sende mig jeres mail samt msn så kan vi tage den videre den vej.
Vedr. Bank, tovholder, HH Analyser osv så fordeler vi disse poster blandt anpartshavere, lad os aftale nærmere over mail/msn.
tilføjet
tilføjet
Spørgsmål
Når hesten rammer 300 $ sendes BI tilbage ?? , husk man vinder T$ og hvis de skal sælges via div sites så er der tab i form af nogle %
Om ikke andet køber jeg dem gerne til en kurs der er fordelagtig for alle parter, for at minimere tabet. Ingen grund til at sælge til eksterne sites, der taber man for meget.
Og køber også gerne af alle jer andre, hvis I har nogle :)
Tilføjet
Så er der sendt anpartsaftale rundt til alle på nær Beck som kender indholdet i den ;)
Hvis alle godkender aftalen postes den her i toppen af denne tråd da vi så for ikke at spamme forum bruger denne tråd til alle updates/info til anpartshavere således at ingen er i tvivl om hvad vi har gang i.
Hvia anpartsaftalen gokendes må i gerne sende en PM med Jeres fulde navn samt PS nick så vil jeg opdatere aftalen med disse informationer.
Derefter kommer stakeaftalen som vi vil tilbyde hestene...
Vil en af jer stå for oprettelsen af søgetråd til heste ?? Meget simpel de dybere detaljer tager vi med den enkelte hest hvis vedkommende kommer i betragtning.
Sidst men ikke mindst...
Nogen der melder sig frivilligt som bank ?
chmpen85 har tilbudt sin hjælp da han ikke bruger sin PS konto, så hvis alle kan godkende ham er det fint med mig... Ellers meld op med forslag til hvem der kan tage denne tjans.
nazgull der er desværre lukket for anparter, men hvis en af anpartshaverne på et tidspunkt vil sælge så melder vi ud.
Så er der opdateret i toppen vil i andre ikke smide jeres personlige detaljer...
Alle undtagen Beck og undertegnende har godkendt aftalen... Jeg gør det hermed og da Beck har udformet aftalen så formodes det at han også godkender men for en god ordens skyld så bedes Beck godkende aftalen. Når alle har godkendt og bank osv er fundet så postes aftalen i denne tråd og denne post redigeres der ikke i så den vil stå uredigeret så længe vi er i drift.
I kan alle sendes jeres bud på en bank anonymt i PM til mig eller offentligt i denne tråd.
chmpen85 har tilbudt at tage denne tjans, men det skal godkendes af alle anpartshavere.
godkender osse aftalen
Jeg tror jeg vil trække mig, jeg syntes det her har taget alt for længe og syntes ikke jeg har tiden til at skulle stemme på alt muligt og sætte mig ind i alle de her ting. men da nazgull gerne vil med syntes jeg i skal give ham chancen istedet. Beklager.
Casper
addict OK
@alle jeg har ændret aftalen til 6 anpartshavere og dermed også ændret ejerandel pr. anpart.
Ikke fordi jeg ikke vil have nazgull med men erfarer også at desto flere vi er desto længere tid tager eventuelle beslutninger.
addict sendt PM.
klar på msn forslag hvis det står ved magt ellers er det fjoong :-D
MrPaulsen som sådan skal man ikke "godkendes" men det kan kun ske ved at en person sælger sin anpart, bliver ekskluderet eller at vi sælger nye anparter for at skaffe kapital :)
Men vi skal nok informere om dette når det bliver aktuelt, forventningen er jo anparterne bliver meget eftertragtede ;)
kdal123
Mit spørgsmål gik mere på hvornår man kunne ansøge om at blive staket af PN anpart? :)
godkender...!
Jeg kan stå inde for chmpen85 og han får min stemme ang. at styrer bank.
Jeg godkender også chmpen85 som bank og det samme har spidermand gjort via pm.
Nogen der vil lave tråden til søgning af krikker ?
kan jeg ikke være med nu hvor addict7800 er gået ud? Jeg gokender gerne kravene på forhånd synes bare det lyder som et godt projekt og jeg kommer ikke til at gøre processen langsommere!
Jeps, aftalen er fin.
Jeg kender ikke champ85 men siger i andre god for ham som bank er det fint med mig.
synes godt nazgul kan være med så vi kan starte to krikker af 175$ og hvis han godkender regler med at man ikke kan bakke ud men kun sælge sin anpart ser jeg det som fint..
men kan også godt se det for den anden synsinkel med at jo færre jo bedre.
men lader det være op til jer.. synes bare det er syn for ham haha
I skal ikke føle jer presset synes bare det virker som et super godt projekt og det vil jeg gerne deltage i.
jeg er klar på han er med så vi evt kan starte to heste.. men er også frisk på at holde os til6 mand. men han er velkommen for min skyld.
stemmer på at vi holder os til at være 6 stk
beck og lord mangler at skrive om det er ok jeg er bank. men tænkte bare at i kan begynde at sende pengene til mig så skal jeg nok shippe videre hvis de af en eller anden grund ikke vil have jeg er bank. bare sådan at vi kan få samlet pengene så vi ikke skal vente på det når vi har fundet hesten...
thachamp85 er stars nicket
overført $
Jeg skrev 19.50 at bank-valg var fint nok for mig. Har sendt femti til dig.
Stemmer også for at vi holder os til 6 mand.
jeps havde jeg ikke set beck..
Nazgull tror vi holder os til 6 mand. så medmindre end af de andre vil sælge deres sæde så er der ikke plads desværre
lord sender i aften eller imorgen tidlig har lige fået pm fra ham da han er på job...
hvad gør vi når vi vælger heste en stemme hver?
jeg sender 50 nu...
Angående valg af hest så vælger vi kun hvis den rigtige har søgt ellers revurderer vi og aftaler hvad vi så gør.
Når vi skal vælge så har man en stemme pr anpart.
så mangler vi kun happy og lord som sender i aften/imorgen. og så kan vi finde hesten. selvom der ikke er så mange ansøgere endnu.
Så er der sendt 50 $ ...
jep mangler kun happy nu.. han skulle lige flytte penge til mb og så stars men de lader sig vente på sig. han klarer det nok idag.. ellers er der nogen der kan bytte 50 fra FTP til stars? så kan vi hjælpe ham på den måde. men kender ham irl og pengene skal nok komme.
lavede udbetalinger fra 3 site fredag, og de er først lige kommet idag, har aldrig prøvet at vente så længe før, nåede at blive helt nervøs...! Nå men de er altså modtaget nu, og jeg sætter 50 ind på stars med det samme, og overføre til dig chmpen85
DONE
Opdateret aftalegrundlag:
Aftalegrundlag
Anpartshavere indskyder $50 til opstart. Vil der blive behov for yderligere indskud, vil det ske på en af følgende måder:
- Der optages en ny anpartshaver. Denne vil indskyde som minimum hvad der svarer til nominel værdi af hans andel. Dette skal vedtages af de bestående anpartshavere.
- En bestående anpartshaver øger sin andel. Dette skal vedtages af de bestående anpartshavere.
De to sidstnævnte muligheder vil ændre %-fordelingen i ejerskabet, og derved folks indflydelse ved afstemning.
chmpen85 vil fungere som bank, og har derfor ansvaret for regnskab, indkrævning af yderligere anparter fra anpartshaverne, funding af spillerne, indkrævning af overskydende bankroll fra spillerne mv.
Hvis en anpartshaver ønsker at udtræde, vil hans anparts værdi blive beregnet, udfra hvis alle spilleres gevinst/tab blev realiseret. Han kan derefter sælge sin anpart i ligelig fordeling mellem de resterende anpartshavere.
En anpartshaver kan blive ekskluderet fra aftalen såfremt 70% stemmer for (det vil sige 5/7 til at starte med).
+
-
Halvdelen af hans %-mæssige underskud spillerne måtte have ( for at godtgøre hans del af make-up)
Denne værdi vil blive ham godtgjort ligeligt fordelt mellem de resterende anpartshavere.
Alle spillere der ønsker at blive staked af PN Anpart skal først godkendes af anpartshaverne ved simpel afstemning (afgjort af ejerskabs %).
Hvis en spiller der allerede er godkendt ønsker at blive staked til andre spil, højere takster etc, skal det ligeledes godkendes ved simpel afstemning
Og opdateret igen..
Edit:
En anpartshaver kan blive ekskluderet fra aftalen såfremt 66% stemmer for (det vil sige 4/6 til at starte med).
Aftalegrundlag
+
-
Denne staking aftale er indgået mellem
PN Anpart
Og
Stakee
Brian Quebec Madsen
(PN=HomeMade, PS= HomeMade13)
Der stakes til at spille
- $11.70 Double Shootout SM/WU qualifiers på PokerStars. Der unregges fra disse for at få T$. Der spilles aldrig andre turneringer for staken, uden det er aftalt på forhånd.
Bankroll starter på $175,50 svarende til 15 oplæg.
Stakee skal spille minimum 350 turneringer i staking forløbet. Derefter aftaler vi om aftalen skal fortsætte.
AH kan træde ud af aftalen hvis der er mistanke om snyd (fx chipdumping), stakee spiller andet end aftalt, stakee spiller under dårlige vilkår (fx påvirket af alkohol/stoffer).
Ligeledes kan aftalen opsiges hvis AH mener det ikke fører nogen vegne, pga manglende motivation, stakee tydeligt ikke slår spillet mv. I dette tilfælde vil der dog altid være en foregående snak om omstændighederne.
ALLE $11.70 DS der spilles i perioden er under denne aftale.
Det står stakee frit for at spille andre spil for egne penge, eller blive staket til andre tours af andre personer.
Stakee opretter en tråd på PN, hvor resultater løbende opdateres. Ligeledes vil der være løbende kontakt over MSN.
Stakee sender sine HHs og turnament sumaries på ugentlig basis (fredag), hvorefter vi laver et kort review, og ser på om der er noget der skal ændres.
Backer overfører ved aftalens indgåelse $175,50, svarende til 15 buyins.
Hvis den samlede bankroll overstiger $300, sender stakee overskud retur i blokke af $100 til PN Anpart v./ Christian Christiansen (PN=Chmpen85, PokerStars=thachamp85)
. Disse indgår naturligvis stadig i aftalen.
Er stakee i makeup, sendes der $100 retur ved $300, til makeup er afregnet.
Ryger bankroll under $60 supplerer backer med $50.
Stakee vil derfor have en løbende bankroll til rådighed på minimum 5-25 buyins.
Når aftalen afsluttes deles overskud 50/50, ved større overskud kan der aftales nærmere omkring udbetaling af overskud før aftalen afsluttes.