Er blevet konfirmeret fra lokalerne og denne gang er der ikke noget at gøre - vi har 1 sal!!!!
Konceptet til tour skal bare lige findes. Det var ret dyrt med dealerer til den pris vi startede op med. Det kan godt lade sig gøre igen, men så stiger prisen nok til 600. Når vi rykker op på 1 sal, er det en forudsætning, at der er barpigere og mand ( hvis tyz vil ), da det er en del af konceptet. Vi kan få det rimeligt som vi vil - men hvor meget vil vi betale hvis prizepool stadig skal være 300 kr, skal være mad og skal være gratis bar?
Vi kan også sagtens selv deale - det syntes jeg personligt er lidt hyggeligt og vil gøre det væsentligt billigere
Jeg skal bare have noge ideer jeg kan gå videre med.
edit... jeg blev altså nødt til at rette slåfejlen i overskriften - den gjorde ondt langt ind i sjælen på mig ;)
PN julefrokost 7 feb. 2015
"Snaps og masser af små shots glas.. Og et sted at overnatte for en rødhåret heks :-) " - burde være meget muligt efter aftale med mikmak :-)
Jeg har stadig 200 shots glas i bilen, så den udgift er allerede dækket :-).
Men tænker bare, at dette er en pokernet.dk julefrokost, så kom frem med ideer/forbedringer.
Der behøver IKKE være barmænd for min skyld.
Fri bar er genialt og bør være et must.
Dealers var super fedt, men det er lige så hyggeligt når man dealer selv.. Og de som ryger hurtigt ud af turneringen kan jo være Dealers indtil Cashbord åbner.
En eller anden form for baggrundsmusik ville have været nice i går.
Bare noget radio eller lignende.. Det behøver ikke være rock bare fordi jeg er pjattet med trommer og guitar.
Det er bare ikke så socialt med ipod mm, men det er mere festligt med noget musik.
Cashbordet bør være med dealer.. Så kan det evt være med 500kr i garantiløn og resten i tips.. Og så dealer vi selv i turneringen?
Jeg er PÅ
Lige meget med dealere I touren, klart dealere på til cashgame ( 1 salen ) og en masse god mad og bajere
Der skal klart være dealer på. Samt noget andet mad måske?
SVFA skal købe en stripper for at brænde os af til festen.
Og nogen fra PN HQ skal deltage.
tuznelda skrev:
En eller anden form for baggrundsmusik ville have været nice i går.
Bare noget radio eller lignende.. Det behøver ikke være rock bare fordi jeg er pjattet med trommer og guitar.
Det er bare ikke så socialt med ipod mm, men det er mere festligt med noget musik.
Dark satte musik på de sidste par timer af natten og det var lækkert. Så er helt enig
Jeg synes det er et must at have dealere på. Det var dejlig afslappende ikke at skulle fedte rundt i kortene selv. Betaler gerne en 50'er ekstra for den service :)
Og jeg synes også der skal holdes fast i konceptet med "gratis" bar og mad :)
Hugging Gun ... SVFA kan passende købe en strippende dealer til os :)