Efter et par opfordringer samler jeg igen handsken op, og hoster et par NFL Fantasy football leagues på NFL.com.
League 1: Standard NFL league næsten som vi har haft de andre år
- Snake draft
- 1 division
- 4 playoff pladser (går til top 4 i divisionen)
- Standard scoring system
- Roaster vil indeholde følgende:1 x QB, 2 x RB, 3 x WR, 1 x TE, 1 x Flex (WR, RB, TE), 1 X DEF, 1 x K, 7 x Bench
- Waiver wiren vil fungerer som auction med 200 fiktive penge over hele sæsonen
- Trade deadline er 6 November
League 2: Superflex League (se roaster for forskellen mellem denne og ovenstående)
- Snake draft
- 1 division
- 4 playoff pladser (går til top 4 i divisionen)
- Standard scoring system
- Roaster vil indeholde følgende: 1 x QB, 2 x RB, 3 x WR, 1 x TE, 1 x Flex (WR, RB, TE), 1 x SUPERFlex (QB, WR, RB, TE), 1 X DEF, 1 x K, 7 x Bench
- Waiver wiren vil fungerer som auction med 200 fiktive penge over hele sæsonen
- Trade deadline er 6 November
Draft:
- Draft vil være søndag den 6 September for begge ligaer. League 1 starter 21.00, mens league 2 starter 21.30.
Buy-in og Prizepool:
- Begge leagues har et buy-in på 1.000 DKK
- Prizepool går til top 3 med følgende fordeling 50%, 30% og 20%.
Betaling & Tilmelding:
- Det er først til mølle princippet der er gældende, man kan ikke reservere et spot. Man har en plads når jeg har modtaget betaling.
- Betaling foregår via Mobilepay (alternativt bank), nummer kan fåes ved at skrive PB til mig
- Betaling er bindende - hvis man ønsker ikke at deltage står man selv for at finde en replacement
- Begge leagues gennemføres ved 10 deltagere og cappes ved 12. Opnåes der ikke 10 deltagere sendes penge naturligvis retur. Ved 10 deltagere køres der kun to divisioner, eller samme setup
Andet:
- Jeg tager igen rollen som commish, og står også for accept af trades (accept af trades kan ikke garanteres med under 2 timer til kickoff, så lav eventuelle trades i god tid).
- Skulle NFL ligaen i år ikke blive afviklet eller skulle der bliver ændret radikalt i sæsonen (jeg afgør dette), så gennemføres fantasy spillet heller ikke, og indskud føres naturligvis tilbage.
Er der nogle spørgsmål så skriver I bare - hvert år har vi haft nye spillere med, så der er plads til alle og alle typer spørgsmål.
/MrFrank