Here.. We.. GO :)
♥♥ Så er der præcis 67 dage til den nye NFL sæson skydes i gang, og forhåbentlig skal vi igen have et eller flere PN NFL Fantasy League spil op og stå!
I år hoster jeg 2 ligaer. Begge ligaer er med 12 spots og 1.000DKK i indskud. Draft for alle leagues kommer til at ligge Søndag d. 3. September med start klokken henholdsvis 19:00 og 21:00. Ligaerne er som følger:
League 1: Standard League:
12 mands fantasy league med snakedraft, 2 divisioner og i år med 6 playoff pladser. De to divisionsvindere får bye i første runde af playoff.
Nr. 2 i division 1, spiller mod den spiller med den bedste record, som ikke allerede er kvalificeret. Nr. 2, i division 2, spiller mod den der ikke allerede er kvalificeret, men som har scoret flest point (bemærk at playoff spots ændres manuelt da nfl.com ikke tillade denne setting).
Roaster vil indeholde følgende:
1 x QB
2 x RB
2 x WR
1 x TE
1 x Flex (WR, RB, TE)1 X DEF
1 x K
6 x Bench
League 2: Standardliga med en ekstra WR og standard scoring:
12 mands fantasy league med snakedraft, 2 divisioner og i år med 6 playoff pladser. De to divisionsvindere får bye i første runde af playoff.
Roaster vil indeholde følgende:
1 x QB
2 x RB
3 x WR
1 x TE
1 x Flex (WR, RB, TE)
1 X DEF
1 x K
6 x Bench
Prizepool i begge ligaer går til top 3 med følgende fordeling 50%, 30% og 20%.
Betaling & Tilmelding: Først til Mølle, ingen reserverede spots, man har en plads når jeg har modtaget betaling. Betaling foregår via Mobilepay, jeg sender nummer til dem der vil være med. Betaling er bindende - hvis man ønsker ikke at deltage står man selv for at finde en replacement.
Draftposition: Fastlægges ved brug af fantasypros draft ordre generator når ligaerne er fulde. Waiver wiren: Vil fungerer som auktion med 100 fiktive penge over hele sæsonen.
Andet: Jeg påtager rollen som commish, og står for accept af trades (accept af trades kan ikke garanteres med under 2 timer til kickoff).
Skulle man være interesseret i andre formats, som ½ point ppr, auktionsdraft eller superflex, så meld det gerne ind i tråden. Hvis der er stor nok interesse, vil der være mulighed for næste års league får denne format.
Deltagere:
League 1:
- Dragostino (Betalt)
- Mr. Frank (Betalt)
- Hadetsjovt (Betalt)
- Sembach (Betalt)
- aLetman (Betalt)
- Björnerking (Betalt)
- Acparma (Betalt)
- davidatt (Betalt)
- Birk (Betalt)
- Rene (Betalt)