PN ved alt/ musik på nokia 6300

#1| 0

Mikkmakks kone her - nu har jeg læst mange indlæg herinde, og det er da vildt, hvad I kan svare på at mærkelige ting, så nu hvor jeg selv er ved at blive desperat, er det selvfølgelig PN´s genier jeg tyer til.

Jeg har en nokia 6300.. den skulle kunne bruges som musikafspiller, men jeg er for meget "teknik"idiot til at kunne få det til at virke.
Jeg fatter minus af manualen -- og i øvrigt står der INTET om hvordan man får musikken ned på telefonen.

Hvordan gør jeg? Jeg har sådan en "datakabeloverføringsting" (USB-fidus), jeg har brug for en skridt for skridt gennemgang af hvad jeg skal gøre så jeg kan høre Volbeat på telefonen.

På forhånd tak for hjælpen.

Mikkmakks kone, Dorthe

18-06-2007 17:37 #2| 0

Volbeat rules ;-D

Øhm på min E65 skal man bare koble den til - og så skulle der gerne komme en meddelse om at der er tilføjet en USB enhed.

Du har sikkert også en CD til din tlf, hvor du kan installere et program hvor du kan styre alt på din tlf. Fotos - film - musik - kontakter etc.

Håber det hjalp!

Xsuited

18-06-2007 17:57 #3| 0

Jeg har lige rodet lidt med det, gider ellers ikke. Men den skriver det filformat som The gardens tale er downloadet i understøttes ikke. Bare mærkeligt fordi der hvor hun downloadede den skrev de at den kunne afspilles op alle mobiltelefoner.
Kan man gå ind og finde den sang og ændre formatet til det rigtige ???

18-06-2007 18:03 #4| 0

hvis det er en 6310I kan du godt glemme alt om at ligge musik på det.
det kan den model overhovedet ikke. så desværre

Jesper TDC Mobil Center

18-06-2007 18:09 #5| 0
www.nokia.dk/phones/6310i/features.php
18-06-2007 18:10 #6| 0

se det var så en fejl, rettet til 6300 hun ved sku ikke engang hvad for en telefon hun har ;)

18-06-2007 18:14 #7| 0

Installer softwaren fra cd'en så kan du overføre hva du har lyst til den. Ikk det sværeste i verden. :)

Hvis Gardens Tale er en mp3-fil og ikk en wma-fil skulle der ikke være nogen problemer.

18-06-2007 18:17 #8| 0

se nu er vi ved problemets kerne, der er en wma-fil hun har købt ;)

nogen der kender et program der laver wma til mp3 ?

18-06-2007 18:44 #9| 0
www.google.dk/search?source=ig&hl=da&q=wma+to+mp3&meta=

Din ven!
18-06-2007 18:50 #10| 0

@alle

Tak for hjælpen -- det ender nok med at Michael må bruge noget af sin Roll på at købe en Ipod til mig :) jeg kan jo alligevel ikke have begge Volbeat plader liggende på telefonen.

Jeg har først opdaget volbeat for et par dage siden og har været "besat" lige siden, jeg kan ikke få nok. NU skal jeg bare have lokket Michael med til koncerten i Ringsted d. 15. nov... men det bliver svært, der er jo sikkert en spændende mtt eller nogle sng´s den dag også ;)

20-06-2007 16:28 #11| 0

Konen her igen.

Nu virker det -- jeg hører musik på mobilos!!! Tusind tak for hjælpen til jer alle.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar