Modtager i morgen vores Samsung som nu har været sendt til reparation 2 gange for samme problem.
Mit spørgsmål går ud på om jeg kan kræve pengene tilbage 3. gang den skal sendes til reparation for samme fejl?
PN ved alt reparation garanti
27-03-2007 17:51
#1|
0
27-03-2007 18:00
#3|
0
Mener bestemt du kan ophæve købet efter den har været til rep 2 gange. Prøv at sende en mail til Forbrugerstyrelsen.
27-03-2007 18:23
#4|
0
/eller ring til din lokale fona og sig de skal hente lortet :)
men det er sandt, når produktet flere gange skal repareres for samme fejl, har kunden ret til at ophæve købet.
henvend dig i butikken.
28-03-2007 09:39
#5|
0
Oplever du fejlen 3. gang, så kan du, som skrevet ovenfor, ophæve købet. Butikken har dog ret til at sende telefonen ind til rep, for at sikre sig at det rent faktisk er samme fejl.
Husk at gemme alle papirer fra rep.
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!