PN WC $4-tour i aften kl. 20 - $150 added
Sted: RedClubPoker
Tid: I aften kl. 20.00
Pokervariant: NLHE $4,4 tour, 1 rebuy & 1 addon
Added value: $150
Levellængde: 15 minutter
Startstak: 2k chips
P.t. tilmeldte: 20
tro vi rammer 37 spiller som maks pt er vi 34 med så uden RB og add on rammer nr 1 pt lidt over 100$ i præmien. så det bliver dejligt haps haps
lortefusketur i en rebuy kan man lave et dobbelt BI, kan man ikke her, så det er bare en shortstack 2nd chance, dårligt sat op IMO.
I må da bare ud at gamble med jeres første BI. Sværere er det da heller ik' :-)
let for dig at sige strange du er jo 99,9% favorit i alle AI pre på RCP
Missede lige et kæmpe draw, hvilket aldrig er sket før på RCP, så noget kunne tyde på at heldet er vendt :(
hvor lang tid?
sikke noget ævl granaten11, men intet nyt i at du ævler, jeg har da hævet ned til 30-40$ tager gerne 20 timer ca har hævet 10 gange derinde ca.
turneringslobbyen opdaterer ikke.
Har heller aldrig haft problemer med udbetalinger fra RCP og tror aldrig der er gået mere end 3 bankdage.
killuminati skrev:
turneringslobbyen opdaterer ikke.
Nej, man skal lukke den ned og åbne den igen, hver gang man vil se en opdateret stilling. Pænt belastende, når man spiller flere borde!!
ja, i går kunne jeg slet ikke melde mig til noget
camilla???
ville have sagt den med messi men ved jo hvem det er :-)
major7 skrev:
sikke noget ævl granaten11, men intet nyt i at du ævler, jeg har da hævet ned til 30-40$ tager gerne 20 timer ca har hævet 10 gange derinde ca.
Fint nok det ikke tog længere tid for dig, men for mig tog det 3 uger, og kunne IKKE withdrawe under 300$ - so plzz klap i om noget du ikke ved en skid om!
Har for længst droppet det site!
Granaten11 skrev:major7 skrev:
Fint nok det ikke tog længere tid for dig, men for mig tog det 3 uger, og kunne IKKE withdrawe under 300$ - so plzz klap i om noget du ikke ved en skid om!
Har for længst droppet det site!
sæt 10$ ind med Moneybookers og hæv den vej, ved udemærket de har en tumpet grænse på en af metoderne ,men så snupper man da bare en anden.
sorry messi men da vist i allersidste øjeblik jeg får en smule held i denne serie
tja når man klonker på den måde er det jo ikke svært at vinde :)
men derfor er man jo ikke for stor til at skrive TLK igen igen ;)
Ty Messi og nikzz!
Tror da nok I fik en lektion i, hvordan man løber markant over EV i en tour. Se om I kan implementere det i jeres eget spil.
Nej, det kunne den godt nok ikke. Håbløst overcall mod et umiddelbart genialt shove, og så med så marginal en handske, geez...