Så er det blevet onsdag igen, og det er tid til ottende event af PokerNet Winter Cup. Er du PLO Champ, eller har du bare lyst til at spille en hyggelig turnering og snuse lidt til PLO, er det oplagt at spille med i turneringen i aften. Buy in er $4.40 og man starter med 4000 chips.
PN Winter Cup - PLO
@myrup
lol så har jeg lige skrevet alt muligt og så er det klaret
men fedt nok :)
ses på filten :)
Så fik man da lige bluffet en halv stack væk på level 3.. Comebacktime!
Start 4k, nede i 500 chips og nu 4,8k - PLO er et swingy game!
plo stinker imens det er skide sjovt men hader når jeg bliver grovsuget 4 gange i træk og så er det slut game over
men vi ses igen på søndag til en omgang nl med 1 RB og 1 add on :)
Røg som 4'er da min AA4Xs røg mod A74X efter vi kom ind for det sidste på turn på T532 board. River var desværre en 6'er. Tilter stadig lidt over det ^^
Ellers super tour i aften
I forhold til niveauet, var det nok ikke så ringe gået endda.
Jeg fik en mail om at jeg fik en gratis billet til på søndag, hvis jeg depositede... Men enten skal jeg betale med $ eller CC coins - what to do?
Hej Zeeto
Tokens er ikke blevet udbetalt endnu, men de skal nok komme inden søndag.
der går normalt lige 2-3 dage før de laver update på leaderboard
men er det kun mig der ikke kan finde de første 3 pn tours? og ja jeg har været inde i filter og sikre mig alt er ok :) for jeg kan godt se de sidste tours som er spillet nemlig ;)
Sidste runde inden freeroll er på søndag. Får vi opdateret leaderboard inden da?
@Lone
Ja! Vi har modtaget data og det bliver opdateret i løbet af i aften.
Så er leaderboardet opdateret.
Kan se jeg har 114 point. Tak til PN for at det alligevel ser pænt ud på leaderboardet selvom man ryger ud som det første i hver rigged turnering I sætter op ^^
Hvad er prizes på det samlede leaderboard. Det stod der tidligere men er forsvundet.