PokerNet Sheep Championship 2020/2021
Velkommen til 6. event i dette års Pokernet SHEEP Championship!
OBS!
Dette event er IKKE en normal SHEEP, men derimod en HEEP
!Reglerne er de samme som i en standard omgang SHEEP, med den ene forskel, at det mest populære svar scorer 0. Idéen er altså, at man skal forsøge at svare det næst-mest populære for at klare sig bedst. Hvis vi tager andet spørgsmål fra event 5, ville pointfordelingen have set således ud:
Du er ankommet til legepladsen. Hvad er det første du skal prøve?
Rutchebanen - 7
Allundberg
arnoldi
Holstt
KimN
Micebulldogs
Mikkmakk
Seahawks
ACES - 1:
Klatretårnet - tuznelda
Gyngen - 0
Argyle_DK
Aurvandil
balsgård
Bridgeking
FlamingoV
Inkog92
makassip
Muhsen
NanoQ
NNameNShame
Ploven13
Viggorous
I tilfælde hvor to svar er lige populære, vil begge score 0 point.
For at deltage skal du bare sende mig en PM med svar på de nedenstående spørgsmål. Du må ikke diskutere dine svar i tråden!
Sørg desuden for at svare i rigtig rækkefølge og at svare på alle spørgsmålene. Hvis I har brug for at ændre jeres besvarelse, så send en hel ny liste i stedet for "svar 2 skal lige ændres til X", da mit arbejde ellers besværliggøres en del. Jeg retter ikke i jeres besvarelse - I har eget ansvar for at sende det i korrekt form!
Venligst ingen numre på jeres svar :)
Eksempel:
Hvis de to første spørgsmål fx er:
1. Nævn en dansk sangerinde.
2. Nævn noget flydende sødt.
Her kan du for eksempel sende følgende besvarelse i en pm til mig:
Medina
Cola
Spørgsmålene til event #6 Den flotte fredag
- Det er fredag morgen og du skal til at spise morgen, hvor du vælger dit ynglings kellogs produkt - hvilket?
- Efter morgenmaden skal du afsted til arbejde - hvilket transportmiddel benytter du?
- Hvilken stilling har du?
- Det er jo fredag, så du giver kage til arbejdet - hvilken kage har du taget med?
- Så er det frokosttid, hvilket pålæg smider du på din rugbrødsmad?
- Efter job, skal du mødes med vennerne i Nørrebro-hallen, hvad skal i spille?
- Da i er færdige med at spille smutter i på en nærtliggende Bodega, hvilken?
- Der er fredagsbold på skærmen, nævn dit ynglings hold fra England?
- Når der er bold skal der også være ØL. Hvilken type øl bliver der bestilt?
- Da kampen er slut, er i blevet sultne og beslutter at tage mod indre by for at få et lækkert måltid, hvilken restaurant tager i ind på?
- Hvad bestiller du til hovedret?
- Efter middagen tager i på diskotek, hvilket diskotek blev valgt?
- Efter en masse dans er i blevet tørstige og går i baren for at bestille en drink, hvilken drink bestiller du?
- Du er ved at være træt efter en dejlig dag, hvad tid tager du hjem fra diskoteket?
- På vej hjem stopper du ved en pølsevogn og bestiller en bid natmad, hvad bestiller du?
- Du er nu kommet hjem og glæder dig til at komme under dynen, men inden, skal tænderne lige have en omgang - Hvilket tandpasta mærke bruger du?
Held og lykke derude!
Deadline søndag den 24. januar 2021, klokken 20:00
Reveal søndag den 24. januar 2021, klokken 20:30
==========================================VIGTIGT=============================================
Hvis I har spørgsmål så send dem til mig på PM. I må ikke diskutere spørgsmålene i tråden, da det kan påvirke andres svar!