Så blev det tid til at finde vinderen af event #5, men først skal vi da lige have afsløret hvad de to twists går ud på.
Jeg postede denne Hemlig-Nemlig SHEEP den 14/11-2022 klokken 19:48. Den 14/5-2022 klokken 19:48, altså for præcis tolv et halvt år siden, introducerede vores allesammens Thingyman PN for et nyt forumspil. Spillet hed SHEEP, og kunne mønstre ikke mindre end 51 deltagere. Det må siges at være en succes, og det har siden da affødt massere af SHEEP's, både enkeltstående og i mange omgange championship. Jeg har med Thingymans velsignelse kopieret de 14 spørgsmål fra den gang.
Den allerførste udgave af SHEEP kan ses her.
Jeg havde faktisk regent med at mange flere ville finde det rigtige svar på twist #1. Google er jo et uundværligt stykke værktøj hvis man vil til tops i SHEEP, og en cut'n'paste af alle spørgsmålene på en gang, ville have givet svaret omgående.
Når det kommer til twist #2, har de fleste nok allerede nu gættet at de svar der sheepede i 2010, er 0-svar i denne udgave. Hvis man ikke har gættet den rette sammenhæng, er det så en god ide at vælge de mest åbenlyse svar til de 14 spørgsmål, og har de mest åbenlyse svar ændret sig over tolv et halvt år?
Det får vi svaret på nu.