PokerNet Sheep Championship 2022 - Event #6 - STORT & småt
Deadline: svar skal være indsendt til mig senest søndag d. 27. november kl. 18.30
Reveal starter søndag d. 27. november, kl. 20
- - - - -
Spillets form
Spillet går ud på at give samme svar - som de fleste andre spillere - på hvert spørgsmål for at opnå den højeste score til sidst.
Eksempel:
1. Nævn en dansk sanger.
2. Nævn noget flydende sødt.
Her kan du for eksempel sende følgende besvarelse i en pm til mig:
Sko
Cola
- - - - -
Indsendelse af svar
Du skal sende mig en pm med svarliste på nedenstående 18 spørgsmål i den rækkefølge, de står i.
Det er ikke sikkert, at jeg får øje på og retter i din besvarelse, selvom du har lavet en helt åbenlys fejl - så du har selv det fulde ansvar for at opdage din fejl og sende din besvarelse i korrekt form!
Hvis du har brug for at ændre din besvarelse, så skal du sende en helt ny svarliste inden deadline, hvis den skal gælde, - samt skrive ”Ny besvarelse” i emnefeltet.
Deadline ændres ikke! Deadline er en dødslinje, så svar, der indsendes herefter, er døde og deltager ikke i konkurrencen!
- - - - -
Regler i øvrigt
Svar grupperes kun, hvis jeg mener, at svarene er fuldstændig synonyme eller er forskellige på grund af stavefejl eller er grammatiske bøjninger af samme ord. Lydlige synonyme svar som f.eks. ”Susanne” og ”Suzanne” grupperes også sammen. For eksempel er svarene ”Sofie Carsten” og ”Sofie Carsten Nielsen” også synonyme svar i mange tilfælde.
Hvis jeg beder om navnet på en person fra ”Goldfinger”, så er svarene ”Sean Connery” og ”James Bond” ikke synonyme, men tæller som forskellige svar, der ikke bliver grupperet sammen. Hvis jeg for eksempel beder om navnet på en fugl, så er ”rovfugl”, ”ørn” og ”kongeørn” tre forskellige svar.
Undvigende svar som ”pas”, ”fisk” og lignende giver 0 point, hvis det bruges mere end 1 gang, men første gang et af den type svar bruges, tæller det på linje med alle andre svar.
VIGTIGT!
Du må ikke diskutere spørgsmålene eller dine svar med andre - hverken i chat og lignende eller her i tråden! Dette er meget vigtigt, da andre ellers kan blive inspireret/påvirket i deres svar, og det ødelægger lidt ideen med spillet.
Skriv til mig hvis der er nogle spørgsmål eller problemer - held og lykke 😊
- - - - -
1.
Han er i fysisk omfang en af de største sangere gennem de sidste 30 år
2.
En verdenskendt skuespiller i actionfilm, som er en lille splejs
3.
En fugl man nogle gange kan se i kæmpestore flokke på græsplæner i Danmark
4.
Offeret for det største snigmord i Verden
5.
Den bedste af de hurtigste fodbolddriblere fra 1980 til i dag
6.
Den højeste politiker i Folketinget i dette årtusinde
7.
Den tungeste danske kendis anno 2022
8.
Den letteste danske kendis anno 2022
9.
Den største europæiske pokerspiller fra 1990 til i dag
10.
En lille bitte fugl som ikke lever i Danmark
11.
Den danske politiker med de største talegaver anno 2022
12.
Den største danske sportskvinde med en bold fra 2010 til i dag
13.
Sportsgren med den mindste kugle/bold
14.
En begivenhed fra 1960 til i dag som er ophav til den største konspirationsteori
15.
Den største danske sportsmand med en bold fra 2010 til i dag
16.
Titlen på det største rocknummer fra 1960 til i dag
17.
Den mindste indpakkede ting i køleskabet, der kan spises
18.
Den største danske film med premiere siden 2010