I aften afholder vi de to sidste turneringer i PNSOP III på Unibet Poker. Efter de første to turnering er det PT en svensker der fører leaderboardet. Det kan ikke passe at PokerNets bedste turneringsspiller er en svensker, og da slet ikke at han skal vinde Skrubuglen.
Så få tilmeldt jer de to turneringer i aften, så han kan få kamp til stregen. Selv om man ikke deltog i de to første turneringer eller ikke fik nogen point, så har man stadigvæk gode muligheder for at vinde det hele.
Den førende svensker spiller med nicket "Wingstedt59" og ham har vi valgt at smide en €55 bounty på!
- Sted: Unibet Poker
- Dato: 04. november
- Tid: 20.15
- Late reg: 20.45
- Buy in: €5.50
- Blinds: 10 min / 12 min
- 6 spillere pr. bord / 9 spillere pr. bord
- Password: Opret en PokerNet konto for at se password - Klik her
- Added: 3 €55 sæder + Leaderboard point
Få op til 7.500 kroner i sign up bonus og 30% rakeback
Husk at du kan få en bonus på 100% op til 7.500 kroner. Derudover får du naturligvis 30% rakeback når du opretter dig igennem PokerNet, lige som du deltager i vores €1.000 race.
PNSOP III i aften kl 20.15 - Skal en svensker vinde???
Hm jeg skal have fat i 105 point mere end svenskertossen. Ergo skal jeg cashe i begge tours :-D
Hvordan afgøres tiebreaks?
Razga skrev:
www.pokernet.dk/page/pnsop3/leaderboard/
Hm jeg skal have fat i 105 point mere end svenskertossen. Ergo skal jeg cashe i begge tours :-D
Hvordan afgøres tiebreaks?
Hvis der er nummer 1, så skal der spilles 3 HU SNGs om sejren. Hvis spillerne ikke kan blive enige om et buy in, så bliver det play-money.
Hvis det er de andre placeringer, så får man bare den samme præmie som den højeste placering ville have givet.
Okay det lyder helt fair. Var lige bange for at en 1. plads ville tælle højere i tie-breakeren end andre placeringer.
Det synes jeg også! Så PokerNettere, se at få meldt jer til så vores svenske ven ikke skal løbe med uglen :)
Så har jeg fået meldt mig til. Må se om jeg kan følge op på min event sejr i sidste PNSOP.
Vi må da ikke håbe det blir en svensker der løber med titlen. :D
Nej, så folk må lige se at få fundet deres log in så de kan deltage. Husk at det er top 18 der får point uanset hvor mange der er med. Så vi skal have så mange med som muligt, så vores svenske ven kan jagtes ud inden han når at få tjent nogle ekstra point :)
Der er en der kun har tilmeldt sig den ene turnering. Man kan med fordel tilmelde sig begge, specielt hvis man gerne vil finde nogle leaderboard præmier .)
Hvordan er pointfordelingen? Det er vel umuligt at nå, hvis man ikke havde mulighed for at deltage i torsdags?
Der er point til top 18 uanset hvor mange der er med. Så man kan godt vinde hvis ellers man klarer det godt i de to sidste.
Hvis den svensker skal passeres, skal man have helt urimeligt skrub i aften, og han skal bare ikke score et eneste point.
Intet er umuligt, men den ugle er næsten med garanti på vej over sundet.
@Micebulldog
Er Dupont&Dupont klar til to pilsner-last-longer-bet igen i aften?
Hov, nu fik donk Dieb også meldt sig til. Jeg gør det til min mission at få sparket svenskeren tilbage over storebælt uden Ugle og Point.
Nick
"PokerNetDieb"
Husk at der er 30 min late reg, så masser af tid til at få meldt sig til.
Note til mig selv.. Lad nu være med at spille 100% af alle hænder, det er IKKE vejen til succes.
Lålålålålålålå Dieb :)
Micebulldogs skrev:
Lålålålålålålå Dieb :)
Har vi last longer i begge i aften om pils?
Kan ikke nå at spille færdig :( så spille bare for at støtte op ..
Micebulldogs skrev:
Kan ikke nå at spille færdig :( så spille bare for at støtte op ..
Jamen, det passer jo ganske fint med et LL bet.
8)
fair .. count me in then :)
Av .. :)
Han har også lige brokket sig på Skype :D
Lålålålålålålålålå
UPs, der tog Dupont sgu mig lige ud med full house over full house.
N1, sir!
Heller end gerne .. og ja det hus over hus var lidt ondt :)
jeg tager den dog med ;)
Micebulldogs skrev:
Lålålålålålålålålå
Var sikker på, du sad med en es høj flush.
Nå, hopper af tråden nu og og retter engelske stile, samt forsøger at tage 6-seatern ned på siden.
GG!
gl :)
1/46 og 4/45 :)
Varm på en dag hvor man ikke kan spille færdig :D
Det er sgu kedeligt... :(
Havde været super hvis vi alle havde meldt vores nick op i tråden...
Jeg kan starte med Duffman_1.
Ligger 3/44 og ude af den anden...
Kalder svenskerens allin med 57 .. og hans AQ holder :(
:)
Av han er en nit ham svenskeren
Av.. Var det dig Holstt der næsten slog mig ud, med hus over hus? :-D
okay, w/e en lorte tour. KK vs AA
Sgu godt brøndby vinder når nu jeg ikke kan ramme noget...!
Fortsat god aften gutter
ja, var sgu ret dumt, ham der shovede K3 ind i ham.
Han overlevede et flip mod mig tidligere. Bare rolig - han vinder resten.
Jeg håber at uglen bliver nuppet i tolden eller går i stykker i fragten. Nej jeg er ikke bitter.
tilter lidt over den bounty, men ved i virkeligheden ikke om det gjorde en forskel :P
fryden skrev:Tassadar skrev:
Så har han sgu vundet.
nej
Nå, hvem har muligheden?
Men han er tæt på, indtil videre har jeg nappet den ene bounty, men skal snart have den anden og så lige vinde begge :)
ah ok. Nille ligger bedre end dig. Man har næsten lyst til at hjælpe jer :)
Boevle skrev:
Av.. Var det dig Holstt der næsten slog mig ud, med hus over hus? :-D
Ja, og til sidst tog jeg dine sidste jetoner.
Hævnen var dog "sød", da Mice slog mig ud med et A-højt hus mod mit J-høje hus på et bord, der stank af, at den anden havde en høj flush.
Er lige røget ud af 6-handed touren, hvor jeg fik et lavt par knækket af AQ, der fangede både A og Q.
Nå, men alligevel sjov tour.
PS:
Jeg er klart til tours med mindst 15 minutters levels, - så se da at hæv buy-in til noget højere, så vi kan få længere levels. FOR HÆVLED!
GodteTerkel skrev:
Det var mig der havde AA.
8)
Holstt skrev:GodteTerkel skrev:
8)
Var det ikke mig? Jeg var oppe mod en Terkel med mine AA... i en 3-vejs All in?
Det blev en nitte. Folk kan jo godt ramme selvom de har opgivet at spille poker, og bare spite caller med 10Jo til et open push.
Bch84 skrev:Holstt skrev:GodteTerkel skrev:
8)
Var det ikke mig? Jeg var oppe mod en Terkel med mine AA... i en 3-vejs All in?
I den 6-handede tour tog jeg terkel ud med AA, hvor han havde KK.
Jamen, så skal Nille bare tage sig sammen.
SKRUUUUUUUUUUUUUUUUB sendt herfra.
Bahh.. Ude som 6'er i 6max rammer ellers set i flop med min 88 handske, men villain laver da bare runner runner streg.. :(
Tillykke til vores svenske ven. Du har bare at passe godt på den lækre Skrubugle :)
Der var desværre ikke meget hjælp at hente fra mine landsmænd. Øv bøv.
Men fedt setup Pokernet. Må tage uglen næste gang.
Ohhh nice :)
Tack för mycket roliga turneringar. Kör dem gärna igen om de kommer tillbaka.
Sjukt nära för Nille.
Ska jag skicka PM om vinsterna?
Nu siger den et eller andet på kodesprog igen ...
ps. så tillykke da!!
Hvordan foregår det med leaderboard præmierne? Tickets, € og den fede hættetrøje ;) ?
Det forventes at præmier udbetales før fredag --vedrørende trøje(r) så send størrelse, navn, adresse og email til Dieb så fikses der noget.
Tak for hurtigt svar. En mail er på vej til [email protected] (Fundet på Dieb's profil) :-)
Tak for en super turnering!
Til vinderne: I kan godt glæde jer til hættetrøjerne. Det er super lækre!
Glæder mig allerede til næste PNSOP skydes i gang!
witten skrev:
Det forventes at præmier udbetales før fredag --vedrørende trøje(r) så send størrelse, navn, adresse og email til Dieb så fikses der noget.
Hvilken fredag taler vi om? :-)
Der er ikke gået præmiepenge ind endnu for leaderboardet af PNSOP. Kan I rykke?
Thanks.
Vi arbejder på det og vil tro at de kommer på mandag. Trøjerne ryger også afsted på mandag.
Trist at der ikke var trøje til vinderen af PNSOP 2... :(
Trøjer bliver sendt i dag eller i morgen. De andre præmier regner jeg med er udbetalt i morgen.
Kan man købe en af de trøjer ?
Jeg spiller med den pisgule trøje, hvis i sender en inden jeg tager til Prag :)
Så lover jeg at bringe fine billeder :)
Den er vist nærmest koksgrå, vurderet fra de billeder jeg har set :)
€ og tickets modtaget, skrubhoodie er stadig på vej.
Trøje modtaget, omend jeg føler mig let trollet af PN, troede sgu nogen havde sendt mig bacon i den kasse: