Skulle lige her til aften hente en app.
Taster min kode og den afviser og siger adgangskode ikke er korrekt.
Prøver at lave ny kode - tjekker mail, men får intet.
Kigger i min spam mappe. Her ligge en mail fra i eftermiddags om at oplysninger til min appel-id er blevet opdateret i dag.
"Hej
Følgende oplysninger til din Apple-id "xxxxxx" blev opdateret den 21/04/2014:
Apple-id
E-postadresse(r)
Hvis disse ændringer er foretaget ved en fejl, eller hvis du mener, at uvedkommende har haft adgang til din konto, bedes du straks nulstille kontooplysningerne ved at gå ind på iforgot.apple.com.
Du kan gennemse og opdatere sikkerhedsindstillingerne ved at gå ind på appleid.apple.com.
Dette er en automatisk besked; svar ikke direkte på denne e-post. Hvis du har brug for hjælp, kan du besøge Apple Support.
Tak
Apple Customer Support
Kan heller ikke svare korrekt på min fødselsdag eller lign.
Kan heller ikke lige umiddelbart finde nogle måder at komme i kontakt med noget support på..
Nogle erfaringer derude? Og nogle forholdsregler jeg bør tage mig?
PNVA: appel-id hacket?
21-04-2014 23:26
#1|
0
22-04-2014 00:30
#3|
0
Og så tjek lige dit kort den kommende tid for køb. Evt spørg Apple / Nets for hævninger.
22-04-2014 10:23
#4|
0
jorn_olsen OP
Tak for input. Har fået bekræftet her til morgen fra apple at min konto var blevet hacket og mit apple id var blevet ændret til en @yahoo.com adresse
Men Apples system havde åbenbart blokeret/spærret kontoen allerede i går aftes så ingen skade sket umiddelbart
Du skal være logget ind for at kunne skrive et svar!