PNVA: connection problems

#1| 0

Jeg har den seneste tid oplevet umeneskelig mange disconnections via Ipokers skønne software og har prøvet at lokalisere problemet uden held så nu prøver jeg at spørge ved alvidenhedens alter.

Jeg spiller på VDPoker. Jeg er kablet med std. rj45 kabel til en router som er forbundet til TDC's modem. Maskinen kører Vista og jeg bruger diverse hjælpe programmer ved siden af pokerklienten.

Jeg har forsøgt at kable udenom routeren uden dette har løst problemet og det er "kun" når jeg spiller poker, at jeg oplever problemer med forbindelsen.

Disconnetion forløber ved at action naturligvis fryser ved alle borde og så efter lidt tid som regel kan det forceres ved, at åbne et nyt bord popper, der så bokse op på alle borde hvor der står, at jeg er blevet reconnected - og dem skal man så trykke ok til!

Jeg håber ikke at der er andre der har samme problem, da det er pænt frustrerende om bekosteligt, men det ville være rart, hvis der var én, der havde en ide om hvad problemet kan være.

I nat fik jeg efter ikke at kunne reconnecte den lækre besked om at brugeren allerede var logged ind når jeg forsøgte at logge ind efter tabt forbindelse og det sagde den i 3 timer.

Jeg har kontaktet VCPoker og de siger, at der ikke er problemer i deres ende og at de aldrig har hørt om problemet og at det derfor må være min forbindelse, hvilket TDC altså afviser!

Please help

Mvh En noget bedrøvet pokerentusiast der AWS lige har 4-bet/disconnect mucked AKs - LIVSTILT

PS
Nu vil jeg ikke betegne mig selv som den store gure inden for IT og det kan måske komme til at lyde dumt, men kan der være tale om en konflikt mellem nogle programmer - deriblandt VCPoker software og i så fald hvordan tester jeg dette. Jeg har haft VCPoker afinstalleret uden det hjalp.

22-05-2009 18:12 #2| 0

En bruger havde i denne tråd: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=183645 havde også nogle netværks problemer og der kom en masse gode råd - måske de kan bruges

Glad weekend

22-05-2009 18:31 #3| 0
OP

Hmmm... det kunne godt lugte lidt af at TDC bli'r bedt om at stille med et nyt modem hurtigst muligt!

22-05-2009 18:36 #4| 0

håber du finder en løsning, ustabilt internet er et helved!

22-05-2009 18:43 #5| 0

Jeg har præcis samme problem, og jeg kører også gennem TDC's (Telmore) net... Jeg disconnecter konstant, men jeg mistænker nu min trådløse router.

22-05-2009 18:44 #6| 0
2018 Champ

1. Har du genstartet diverse forbindelsesled? Det gør ind imellem underværker.

2. Tag ikke VCPoker's ord for gode. Jeg har netop idag installeret Betssons software, og oplever konstant dårlig forbindelse, og lagger ad h...... til. De andre softwares jeg har installeret fungerer udmærket, og uden probs af nogen art.

3. Sidst men ikke mindst kan jeg varmt anbefale TDC's Homeduo/Trio. Mere hastighed for indre penge, og det fungerer aldelels glimrende, og du får helt nyt udstyr. Så er den del ihvertfald ok :-)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar