PNVA: iPhone 5, vil ikke lade

#1| 0

Jeg er seriøst presset..

Min telefon vil ikke lade op, hverken med det ene eller andet stik, de er originale,
hvis jeg sætter iPaden i, vil iPaden gerne lade op..

What to do?

29-01-2014 18:30 #2| 0

Har samme problem med min 4'er
Så lytter med

29-01-2014 18:40 #3| 0

Min gamle 5'er gad kun lade op fra stikkontakten, og ikke igennem USB. Prøv det, hvis du kun har prøvet fra USB. :)

29-01-2014 18:44 #4| 0
OP
DVDmand skrev:
Har samme problem med min 4'er
Så lytter med



Min lader op nu, jeg havde bare slukket den, og ladt den i stikkontakten.
Prøv det, evt, ved ikke om det virker. :)
29-01-2014 19:01 #5| 0

Havde samme problem - sendte den til rep og fik den tilbage med "ladestik rengjort", og herefter ingen problemer.

Om man kan gøre det selv ved jeg ikke.

29-01-2014 19:05 #6| 0

Har samme problem.. laderen skal sidde på en helt bestemt måde og så må man ikke røre ved den ellers lader den ikke :(

29-01-2014 19:12 #7| 0

Jeg havde samme problem... Fandt efter lang tid ud af at der sad en masse støv i stikket på telefonen som gjorde det. Fik det ud med en nål, nu virker det perfekt!!!

29-01-2014 19:50 #8| 0
OP

Der er ikke noget støv i, stikket sidder i, den har det lille symbol hvor den lader, men sker ingenting. :-S

29-01-2014 23:35 #9| 0

Reset den har du prøvet det. (Hold sluk knap + home button nede i 10 sek.)

29-01-2014 23:42 #10| 0
arigold skrev:
Har samme problem.. laderen skal sidde på en helt bestemt måde og så må man ikke røre ved den ellers lader den ikke :(
Har haft helt samme problem, og til sidst ville den ikke lade mere og røg til rep, virker upåklageligt nu. :)
30-01-2014 08:56 #11| 0

Nogle gange kan det løses ved at rense dock connectoren for skidt. Andre gange skal den skiftes pga. slidtage.

Så er der også scenariet, hvor telefonen har været udsat for fugt/vand. Hvis det er tilfældet, skal batteriet ofte skiftes også.

Redigeret af BimBam d. 30-01-2014 08:56
30-01-2014 14:07 #12| 0

Samme her. Havde heldigvis købt den på Apples hjemmeside, så jeg fulgte bare deres procedure:

Ringede til dem - de skønnede, at der var tale om en fejl dækket af garantien - de sendte en ny tlf med fragtmand sammen med returemballage - modtog ny tlf og sendte den gamle retur - hentede sikkerhedskopien - problem løst...!

Hvis du har købt den ved en teleudbyder, kan det tage op til tre uger.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar