Min mobil er lige gået helt død, og da jeg dårligt kan undvære den, så har jeg tænkt mig at suse forbi ElGiganten i morgen og investere 799,- i en SonyEricsson W200i. (uden abb.) Ved godt, at det ikke er den nyeste topgejlede phone, men det rører mig ikke til den pris.
Kameraet er skod, men det er jeg ligeglad med. Derimod vil jeg gerne have radio og musikafspiller. Jeg kan kun snuse mig frem til, at "den understøtter flere formater (af musik)"
Og her kommer så mit spørgsmål til alle jer teknofreaks derude:
Er MP3 et af disse formater?
Det håber jeg sgu!!!
PNVA: SonyEricsson W200i
Seriøst? Du har fundet tid til at oprette denne tråd, men ikke at google Sony Ericsson W200i mp3?
Det er jordens ringeste telefon. Tror en 3310+en ipod shuffle ville gøre dig mere gavn.
Jeg har sgu ingen skrupler over min. MP3 format er understøttet, dog kokser den enkelte gange undervejs i afspilningen og frembringer en ubehagelig lyd. Kræver dog bare at man spoler et stykke frem, så går det i sig selv. Alt i alt en lækker fon, kameraet sutter dog som du siger. Videoen er dog glimrende, selv i semi-mørke ;-P
"Jeg hader den her telefon, den er fandeme røv langsom!" Citat min ven om netop den telefon.
Tja tror bare du vil finde mere gavn af lige at give lidt ekstra (måske 1000 i alt) og så få en lidt bedre telefon. Kender i hvert fald flere som er godt trætte af deres W200i. Men altså, nu ved jeg ikke hvilke telefon du har været vant til?
Min nuværende er en Siemens model Mursten-med-håndsving fra sidst i 1800-tallet. Så ALT nyt er lysår bedre!!!
Ja okay, det kan jeg godt se ;-)
Ville dog stadig hellere smide lidt ekstra knaster efter en mobil og få en brugt som var en del bedre. For den er virkelig irriterende den telefon. Den er "for lille" (skærmen osv.) og tasterne er ikke gode.
Men altså, du kan jo prøve dig frem når du kommer ned til ElGiganten. Eller evt. smutte forbi en TDC hvor man rent faktisk kan prøve dem live :)