Abendas!
Så står den på grind for Rwanda
De vælter ikke just i penge dernede - faktisk tjener de ca en SU... om året... det er ikke ret fedt :(
Så det vil jeg hjælpe uhyggelig lidt til - jeg håber, andre vil donere lidt lige så
Jeg grinder NL100 på PokerStars fra 19:00-20:00
Jeg smider interessante HH's op - og skulle nogle have lyst til at læse og kommentere disse og/eller se mig grinde, så er de velkommen til at spørge ind, så skal jeg gøre mit for at svare på, hvorfor jeg gør hvad - og hvorfor jeg ikke gør hvad (basalt set: hvordan beslutningskyllingen bestemte call/fold/raise)
Alt overskud går til Rwanda :)
Sæt i gang :)
Pokah for Rwanda! Grindtråd fra 19:00-20:00
Det var der ikke meget ko på isen over.
+409 - meget fladt indtil 35 min før, hvor jeg så vender i -250 og ender i + 409, så bestemt godkendt :) 2299 hænder - 23 tablede NL100, så der kom en del hænder indover :)
Well done. Det bli'r de glade for nede i Ruwaaaaahndaaah!
Hvor donerer jeg de 409, så man kan se, team pokernet gjorde det (så stars kan doble op til og med 2500 usd)
Well played, sir!
Well done mate. Napper 12+ borde 1 time på NL200. GL me.
Come on! (Eller zone ønskebørn som min mobil skriver)
Evas far - ja 23*6max. Mindst 20 borde var med 6mand på en time. De andre var alt fra hu til 5.
Tager en time mere....
1203 hands -€1193, løber utrolig koldt.
1800 hands. 8 buyins under EV og utallige setups hvor jeg kommer død ind. Så ingen penge til Rwanda. Overvejer om jeg skal droppe velgørenhed, har aldrig lavet en krone til det...