Poker Bet365

#1| 0

Hejsa

Jeg er ren hyggespiller og er startet på 365, men jeg er helt blank på hvad man bruger sine Merits points til ?

11-08-2013 23:11 #2| 0

Dem bruger du til at se hvor langt du er fra din næste bonus, og til at købe en kontant bonus. Fx kan du få $50 for 7500 point.

poker.bet365.dk/extra/da/vip-scheme/get-your-rewards/

11-08-2013 23:24 #3| 0

du kan veksle point til cash eller dyre turneringsbiletter, men det kræver at du i 3 måneder har ligget på samme level eller mere.

Når du har samlet 7500 point (svarende til 500$ rake) så får du 50$

Jo flere point , jo højere beløb, men når du siger du er hyggespiller, så bliver det nok kun en ombytning af 50$ per gang.

Hvis du spiller cash, så er der nogle gange en promotion som hedder money ladder. Den er ret god i forhold til at få god value for den rake du betaler.

Du får altså ca. 10% cashback ud af din rake på Bet365

Jeg har selv spillet på Bet365. Det som taler for Bet365 er helt klart money ladder for cashgame spillere. De kører ret ofte med den promo. Ellers er det nok en af verdens kedeligste sites i forhold til promotions.

Hvis jeg var dig, så ville jeg spille jeg spille så meget af min first deposit bonus fri og ihvertfald op til 7500 point, derefter ville jeg tage et seriøst kig på Betfair.

Det er samme software og samme spiller poole. Siderne deles altså om spillerne, da en overordnet pokerudbyder har både Betfair og Bet365 som klienter, amt mange flere.

Nu er det dog kun på Bet365 og Betfair man kan spille på den software som hedder Ipoker, grundet dansk licens.

Jeg kan se at du får ca. samme value i din rake på Betfazir hvis du raker for ca. 75$. Raker du for 200$ om måneden, så får du mere ud af det. Vent diog med at kigge på Betfair indtil din first deposit er udløbet.

At være kunde på begge sider kan maksimere dit overskud, da siderne kører med forskellige promotions, og nogle måneder passer Betfair måske bedre til dig, mens andre måneder er det Bet365.

Eneste ulempe er at de noter du laver på modspillere ikke er tilgængelig på de andet alias. fortæl lidt om hvor meget du i snit raker for om måneden og hvad slags spil du er til, så kan jeg give dig et bedre samlet overblik.

Redigeret af Allmin d. 11-08-2013 23:25
11-08-2013 23:30 #4| 0

Får man ikke 20 point pr $1 i rake?

11-08-2013 23:56 #5| 0

Bet365 15 point for 1$ rake

Betfair 20 point for 1$ rake,

skal dog lige siges at point har forskellige værdier på begge sites i forhold til at omveksle.

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar