Grethe skrev:
De kunne starte med lytte mere til deres kunder. Derefter kunne de begynde at drive deres forretning bare lidt erfarings- og data-baseret:
1) Åbne op for muligheden for mere end 5 borde ved events (DM, Unibet open, Party chancen osv). Der er ikke mange BB defends i at stå #14 på PLO-listen, når første bord er fyldt op.
2) Begynde at anvende ventelistesystemet struktureret. Jeg stod nr 4 på listen forleden og kom ikke med på første bord.
3) Prøve det der kommunikation
4) Forsøge at være bare lidt servicemindede - dealerne såvel som i baren.
- Måske fjerne den sygt langsomme asiatiske tøs godt nok et år siden jeg var der sidst, men vi taler under 12 hænder i timen, så langsom var hun
- Kort blande maskiner - altså når de bare er par hænder mere i timen, så er de hurtigt tjent hjem - har de ikke pengene, så tænker jeg godt at jeg kan funde det for halvdelen af den ekstra profit = win for alle parter
- at kortene rent faktisk ryger i luften kl 20 når spillet står til at starte, og ikke først 30 min senere. De har hverken styr på chips, kort eller andet kl 20.
- run it twice - en enkelt gang rake må være nok, alt andet er for dårlig service, og de par gange den max køres to gange pr time, koster vist heller ikke mere tid.