Hvordan er jeres 2008 gået indtil videre ?
Hvor mange hænder har i spillet, hvor mange timer har i spillet og hvor meget har i fået i rakeback ?
Vi kan starte med mig
32 timer spillet ca, rakeback på 632 $ og samlet plus i år indtil videre på 845 $.
Som i kan se er det helt klart rakebacken som holder mig oppe.
Poker i 2008
knap 900 hænder, 29 timer, oppe 40 buyins.
9000 hænder*, NL100.
heh hvordan kan man kun spille 900 hænder på 29 timer - i min poker verden er der omkring 80-120 hænder i timen * 29 = ca. 3000 hænder, så med mindre det bord du spiller på kun spiller like 30 hænder i timen.... så er det sgu meget godt gået....
125k hænder, ~155timer, +12600$, +3000$ i RB. (PTBB på 4 m RB, NL200) ^^
Hmm, min pokertracker siger 710hænder i timen, passer det ikke ca?
Edit: næh, snarere 175timer
Eh? 175timer svarer til godt 30 timer om ugen. det ikke engang et fuldtidsarbejde...
@Cadillac
Jeg arbejder i snit 160,33 timer pr. måned (dog ikke poker)!
Og jeg har sgu da et liv?
Det er mig som koger, jeg kom til at tænke på 155 timer om ugen.
Super-skrub heldig start på året.Dog lidt sent,da jeg først "tog mod" til mig for 4 dage siden og gik ind på et NL-bord med talent,tiltro og usædvanligt(?) dårlige modstandere og er 5 BI oppe.Yep,et mere siden i går.:-).
Har dog ikke siddet VED SAMME BORD i 4 døgn.Men spillet omkring 20-25 timer efterhånden.
Det her skal lige ud : Det er en FED fornemmelse at være vindende, så det kan mærkes.Ihvertfald lidt.Betaler nogle skud på MTT´s jeg ikke ville have rulle til at spille,om ikke så længe.Donkaments watch out!
Til de af Jer der har måttet vansmægte uden,så hedder min lille blæretråd :
www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=150156
Og inden nogen jazzer helt ud..............(kender jer jo næsten)............Det er OGSÅ fedt at være vindende for pennies.Keyword vindene.:-)
@Sheep!
Fedt at høre, at du stadig spiller, selvom det SNG-projekt gik lidt i stå oder was?? Cash er vel også meget mere tilfredsstillende end at tæske SNGer dagen lang..
Ærgeligt du ikke skriver separate tråde og livet som poker.pro mere..
Hvordan spiller du cash? Altså hvor mange borde, hvor mange timer? Over 100k virker som meget på en måned.. Er man næsten ik tvunget til at spille nittish når man 8-10 tabler cashgame? Jeg mener det er godt nok mange beslutninger man skal tage hele tiden.. Fucker selv op når jeg spiller mere end 4 borde, men spiller så også 30/18/4...
Det ku være blæret hvis du gad skrive nogle linjer...