Hvad: Hyggepoker i private omgivelser.
Hvor: Hillerød, Nordsjælland.
Hvornår: Mandag, fra tidligt på aftenen (16-18 stykker) til midnatstid.
Hvor meget: Efter hvad stemningen er, men noget turneringsværk/SNG-sjov for 100/200 stykker, og noget efterfølgende cash-game i samme størrelsesorden.
Hvor mange: Max 15 mand høj
Hvordan: PM undertegnede for adresse/info/tilmelding
Edit: Dato
//Simon
Poker i Hillerød, 23/6
Det er ikke den rigtige attitude, Kasper. Kom nu ind i kampen!
Den 10. juli er jeg desuden på Sardinien ... men så kan det jo være I andre har en chance ;)
@mr-nurse
Aftenvagt 15-23? ... Doh, Henrik!
Du skal nok få din revanche :o)
jeg kommer......
Tag dog din telefon, donk :)
Jeg er måske på.
@henrikthing
Hvilken del af PM forstår du ikke ;o)
Jeg skriver lige artikel, ringer senere!
@shp2000
Nej, det er sgu rigtig nok men der skal nok komme rigeligt med tid til at nappe hinandens penge efter det. ;)
Kan ikke mandag men kunne godt være frisk på en anden god gang.
Har også et lille følge (entourage) i udkanten af Hillrød som, som også gerne stiller op.
Vi ses også frem til at Hillerød nu også skal til at have en poker klub.
@Rippon
Som Nurse er inde på, så er klubben blevet dannet. Der er åbningsdag d. 10 juli. :)
Nice at høre, klubben kommer op at køre allerede. Er der en hp e.lign., hvorpå man kan finde information?
Hjemmesiden er på vej, kig evt. her for lidt info: www.pokernet.dk/forum/show.asp?tid=160098
Klubben blev stiftet i fredags og hjemmesiden er på vej.
Der er i øvrigt blevet lavet et par små ændringer i vedtægterne (som er at finde i ovenstående link), men derfor ville det måske være meget smart lige at læse dem hurtigt igennem. ;)
Vi ses d. 10.
@shp2000
Kan desværre ikke. Men vi ses den 10/7 :)
Glæder mig helt vildt. Det er så fedt vi har fået vores egen forening oppe i "provinsen" :)
/Dafne
@Fru Holm
Tak for sidst, det var super hyggeligt.
Glæder mig til at se dig og de andre igen d. 10 :).
@Poker Prince
Som SoderberG nævner det fik vi stiftet foreningen i fredags og kører nu for fuld tryk. Smid mig en PM med din mail, så ryger du på mailinglisten, hvis dette kunne have interesse.
Masser af pladser endnu, vi kan eventuelt starte et mindre sankt hans bål i grillen!?
Der vil nok også være mulighed for at købe en øl eller vand til en billig penge!
bump for the GAME!!!!
Er der nogle i nærheden af København/Nærum/Lyngby som tager der op.
I så fald er jeg interesseret i at køre med der op..
Da jeg ellers ik har nogen muligheder for at komme til Hillerød og det offentlig hænger mig langt ud af halsen :)
Kunne i væreste fald også hentes i Frederikssund eller omegn..
jeg er frisk på noget poker :)