Vi har tænkt og lave en turnering torsdag den 27/10 men vi vil godt lige hører om der er nogen der har interese i sådan en turnering på en torsdag.?
Turneringen bliver en 100+10 kr turnering med et Ree-bye hvis man går kold inden for de første 3 level (og kun et)
Start chip er 10.000 og level er 25 min
og vi spiller Texas NL
MVH
Smmfd
Poker i odense C Torsdag 27/10
Torsdag er en skidt dag for mig.. træls at stort set alle tours bliver spillet den dag.. DCOOP osv...
Onsdag derimod er en super dag.
hej fuglen. det bliver klokken 18 torsdag og 17 fredag og klokken 15 lørdag. Får du ikke vores mails?
ok.. jeg har heller ikke fået mail.. tror den er blevet smidt i mit spam filter.. det skal jeg lige have tjekket op på..
Cham har du fået de andre vi har sendt rundt? vi har ikke sendt med spil omkring turnering om 14 dage. men de skulle gerne ha fået de andre mails.?
Cham har du fået de andre vi har sendt rundt? vi har ikke sendt med spil omkring turnering om 14 dage. men de skulle gerne ha fået de andre maild.?
Jo jeg har fået en mail fra dig på et tidspunkt med en vedhæftet fil...? fuck it.. jeg ved jo at der er spil denne weekend.. skal lige finde ud af om jeg kan på lørdag. torsdag/fredag kan jeg aldrig pga arbejde.