Poker i TV2 nyhederne kl.09.00

#1| 0

FYI

Så lige et indslag i TV2 nyhederne kl. 09.00 hvor der blev sagt, at de dygtigste pokerspillere på nettet tjener omkring 150.000 kr. om måneden, og at de typisk ikke betaler skat da det "er meget svært at kontrollere".

Hvad mon den slags indslag ikke kan føre med sig ...

pokerking.dk

14-12-2004 09:39 #2| 0

Ja mediemaskinen ruller virkelig i dag. Artikler i Politiken, SMS afstemning i go"morgen P3, rotation i P3 nyhederene hver time, TV osv.
Lidt ærgeligt at den negative skattehistorie er hovedvinklen på indslagene. Men på den anden side, uden det var der jo ingen nyhedsværdi i det.

Det kunne jo være rart hvis nogen fortalte, at det rent faktisk er umuligt at finde ud af præcis hvordan skatten skal beregnes hvis man vil holde sig indenfor loven. (er det det enkelte spil der skal beskattes, eller saldo efter et år etc.)

Glæder mig til at se afgørelsen fra Ligningsrådet, der skulle komme senere i dag.

Må også hellere holde øje med nyhederne /TV-avisen i aften.

14-12-2004 09:45 #3| 0

ved ikke hvor de får de tal fra.

Der er da ingen der tjener så meget! =)

14-12-2004 18:02 #4| 0

Jeg gætter på at ligningsrådet er blevet mediemanipulerede nok til at ødelægge et eller andet. Jeg tænker lidt at medieomtalen er en god ting, da det også kan få poker til at se ud som "en fed fidus" og dermed trækker en masse fisk ind i systemet.
@KasperC Jo, der er folk der tjener så meget. Meeeen..... ikke lige mig;)

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar