Poker, odds, propaganda og filosofi i 2012!

#1| 0
Poker, odds, propaganda og filosofi i 2012!

Nå, så vil jeg forsøge, at holde mig med strømmen, og lave en blog.

Ja, jeg ved i alle venter i spænding, når en unknown laver en blog, ligesom når alle de andre gør det. Så, hvorfor læse denne blog, og dens indhold?

Fordi den kommer til at indeholde:

Poker
Odds forslag - Tennis
Manchester United propaganda

Filosofiske tanker
Flere updates end den gennemsnitlige pokerblog, som er 1 update, hvert fjerde år.

Men hvem er denne ekstremt spændende blogger så? Jo, jeg overvejde om jeg skulle være bloggernes svar på Banksy, og forblive anonym med denne fantastiske, og nyskabende blog, men når folk begynder, at smide penge efter mig, så er det jo altid godt, at folk ved, hvem man er.

Jeg hedder Philip, 25 år og studerende med kone og børn. Ja, så ved jeg alle mine læsere tænker, om der så er tid til denne blog, og noget ordentlig indhold. Svaret er selvfølgelig: JA.

Jeg har holdt en længere pokerpause, men startede for en 6-7 år siden, da der var rigtig gang i den, og spillede i starten 0,25/0,50$, men har spillet op til NL400€, og jeg var jo dengang, som ALLE
pokerspillere er, nemlig vindende.

Jeg vil løbende poste hænder fra "gamle" dage, så kan i jo fortælle mig, hvordan spillet har ændret sig, og hylde mig, for den store spiller jeg er.

Nå, men hvad med poker i 2012 så?

Det bliver nok SNG, med ordenlig BRM, og pga. tidsmangel og eksamener i januar er målet omkring 20 SNG's om dagen, når jeg begynder at spille. Ja, jeg ved godt jeg kommer til, at vælte i penge allerede efter 14 dage med så mange sit and go's om dagen, men det er bare en ekstra bonus jo.

Hvilke achievements har jeg så haft i 2011? Jo, listen er ikke så lang, men here it comes:

Gennemført Red Dead Redemtion
Haft 3 clean sheets i TRÆK i fifa12 på world class (Ja, jeg ved det næsten lyder umenneskeligt)

poker/betting:
Kun spillet meget lidt hyggepoker og samme med betting, men har fulgt med, og kommet med et par tennis forslag en gang imellem.

Selve bloggen starter først ordenlig op til januar, hvor tennissæsonen starter og jeg har fundet ud af, hvor jeg skal spille poker henne.

Jeg ved i alle sidder og venter i spænding på mit næste indlæg, så bare rolig, det skal nok komme...

Teksten er indsat automatisk fra MyPokerBlog. Læs det originale indlæg her.
26-12-2011 09:38 #2| 2

Det var en flot blog med tre failgifs og et forkert indsat billede!

Redigeret af Madsreality d. 26-12-2011 09:38
26-12-2011 09:46 #3| 0

Spøjst. Det virkede til at starte med..

← Gå til forumoversigtenGå til toppen ↑
Skriv et svar