Sidste års WPT mirage showdown på TV2 Zulu klokken 22.30. hvis nogen skulle være interesseret :-)
Poker på Zulu kl. 22.30.
David Williams, Devin Porter og Robert Mizrachi er de navne som siger mig noget...
Mvh. Fryden.
Ja Robert er Grinderens storebror... Mchael plejer faktisk at sige han lærte spillet fra broderen :-)
TY - hyggeligt at have kørende :]
hænger på sofaen med den bærbare og en cola. Kun en enkelt MTT kørende (det går ok, lidt over avg. i Stars 50K) og så poker på fjerneren... Hyggeligt er vel det rette ord :-
OMG jeg tror aldrig jeg har set en spille så dårligt på et WPT finalebord som Stan Weiss...
Er du gal en luckbox...
synes faktisk han spiller fint, indtil han steamer totalt og instacaller med K5s efter raise-reraise(Weiss)-All-in.
Harry havde samlet AA op i SB.
Derfra spillede han knap så godt. Men jeg synes da han spiller sig op. Da feks. hans MP5 mod BP2 rammer 2 på turn er det jo ikke historisk ringe spillet...
Mvh. Fryden
Ufatteligt dårligt spillet finalebord af Stan Weiss i mine øjne. Poker på et meget lavt niveau. Laver to af de største fejl på et WPT finalebord, jeg har set...Enig med jonasag. Kæmpe luckbox!