Hejsa
På medieimperiets seneste redaktionsmøde, som blev afholdt på Pokercast,dk HQ - er der blevet besluttet nogle ændringer for året 2021.
- Vores målsætning er fortsat at lave 10 episoder af podcasten årligt. Første episode er allerede klar og udkommer en af de nærmeste dage. Personligt synes jeg det er den bedste episode vi nogensinde har lavet, og samtidig omhandler det et emne som måske er det vigtigste overhovedet.
- Vi ligger gennemsnitsligt på ca. 850 downloads pr. episode. Dette er vi tilfredse med, og håber vi kan opretholde dette.
- Vi ligger gennemsnitsligt på ca. 850 downloads pr. episode. Dette er vi tilfredse med, og håber vi kan opretholde dette.
- Vores youtube kanal konverteres fra dansk til engelsk. Vi har sjældent over 100 afspilninger, og hvis dette skal ændre sig må vi gøre noget andet.
- Vi vil ikke prøve at kopiere de store
- Vi vil begynde at streame noget af vores eget microstakes online spil - og måske andres spil hvis nogen har lyst at dele ?
- Vi vil gerne begynde at streame nogle af de større final tables på tværs af sites
- I den forbindelse vil jeg rigtig gerne høre om nogle af jer kunne tænke sig at gøre dette sammen med mig - smid en PB hvis interesse
- Vi skal have fundet en eller anden måde at få en indtægt.
Indtil videre har vi brugt i omegnen af 15.000dkk på udstyr, diverse abonnementer osv, og vi kunne godt tænke os at få dem hjem igen
Gode ideer til dette modtages gerne ♥
- Vi vil prøve at gøre en endnu større indsats for at få interaktionen mellem vores lyttere og os selv bedre. Om det kræver giveaways, en twich kanal (som vi faktisk har, men endnu ikke har brugt), eller noget helt andet ved vi bare ikke.
Som sædvanligt - kom gerne med flere inputs
PFT!