Fra en mail de snedte mig:
"For a limited time only PokerChamps is offering a 100% up to $500 Deposit Bonus for new as well as existing players.
The bonus is paid on top of our existing Friday payout bonus"
Er det en ulovlig tråd, så slet den endelig.
Pokerchamps 500$ bonus
Aaarghhh! Er der ikke en, der allerede har læst T&C for bonussen igennem og vil komme med et kort referat? :-)
Jeg har kun spillet poker i et par måneder nu og kunne ikke lige gennemskue, hvor længe jeg ville skulle spille på Pokerchamps for at få udbetalt mine 500$ bonus. Jeg skrev derfor en mail til dem og spurgte dem, men det gjorde mig ikke så meget klogere - er der nogen af jer, der kan forklare mig f.eks. for hvor mange penge/hænder jeg skal have spillet, før jeg får udbetalt bonus"et? - evt. i sammenligning med Interpokers månedsbonus, som jeg godt fatter.
Her er svaret:
"Example: On this 100% Deposit Bonus offer with a maximum bonus of US $500:
If you deposit US $100 you will get a US $100 bonus in one portion of US $100. For each raked hand you play you will receive a total of 50% of your rake back as bonus. Depending on how much you play some of that 50% will be paid directly to your account as part of our normal CashFlow Bonus and the rest will be paid towards your deposit bonus.
Calculation
If you contribute US $40 to rake in one week, you have reached level 4 in our CashFlow Bonus system and will get 20% (US $8) of your rake paid into the CashFlow Bonus portion of your account. The remainder: 50%-20%=30% (US $12) is earned towards your deposit bonus. Since the deposit in the example is US $100 you would now have a total of US $12 earned and the remaining US $88 is pending. Once you have earned another US $88, the full US $100 bonus will be released to your RealMoney account."
På forhånd tak
Razzle
Deres bonus tager lang tid at spille igennem, ihvertfald på de lave limits.
De tager udgangspunkt i at du får 50% rake tilbage. Igennem deres normale cashflow program får du som sædvanlig rake tilbage, procent satsen stiger alt efter hvor meget du spiller.
Lad os sige at du står til at få 20% rake tilbage igennem deres normale cashflow program, og at du har genereret i alt $40 i rake i ugen. Så får du 20% af de $40 tilbage, altså $8, som bliver udbetalt om fredagen.
De 30% rake (fra resten fra de totale 50%) udgør så $12, og disse $12 bliver så fritspillet fra din bonus.
Det er en smart bonus (for dem) da det aldrig direkte kan koste dem penge, det kan kun sænke deres rake indtjening med 50% så længe folk spiller bonusen af.
Ah ok på den måde! Så hvis man ca. skulle sammenligne det med Interpokers tilbud, skal man bruge næsten dobbelt så lang tid på at få det udbetalt med lidt hurtig hovedregning:
Interpokers rake: 5%
Med f.eks. et 100$ bonus, skal du hos Interpoker spille 2500$ i raked hands, hvilket svarer til, at de har fået lidt mere end deres penge igen på rake undervejs (125$).
Hos Pokerchamps vil man så for at få de tilsvarende 100$ skulle spille 4000$ raked hands.
Er det helt forkert?
Så lige for at være helt sikker på, at jeg har forstået det rigtigt....
Så vil det altså ikke være nogen god ide at benytte sig at denne bonus, hvis man kun spiller på de lave limits?