Hej med Jer!
Sammen med BestPoker har vi arrangeret en speciel PokerNet freeroll, som løber af stablen torsdag d. 2. februar.
Læs mere her:
[a:http://www.pokernet.dk/news.asp?id=53][a]
PokerNet €1000 freeroll
@stacker
Vælg Bonus og gode tilbud. Klik på de 100€ som står ud for BestPoker og voila :o)
Ved første indskud:
- 100% af første indskud
- Frigives ved at optjene VIP Points
- Optjen mindst 1000 VIP Points ellers er max. 50% af første indskud
- For hver 100 VIP Points indtjenes €10 i bonus
- Periode: Gælder i 30 dage efter dit første indskud
/Allan
Man får et VIP-point for hver pot raked over 0,31£, om man smider i potten eller ej...
poker er godt - meget godt. men man kan ikke arrangerer en turnering samtidig med danmarks vigtigste kamp ved EM i håndbold
@ RavenDK
Hvilken level skal man spille på for at der rakes 0,31£ i små pots?
De fleste sites tager 5% i rake. (ret mig hvis jeg er forkert på den)
5%=0,31£
100%=6,20£
Nogle sites tager kun rake i portioner. Tager BestPoker f.eks rake i portioner af 0,05£ skal potten op på 7£ for at opnå et point. Der tages somregel ikke rake hvis der ikke har været et flop.
Jeg spiller FL1/2, og der vurdere jeg at lige omkring 50% af hænderne vil give et point.
Til deres deposit bonus skal man bruge 10points på 1£.
Det er også muligt at opnå points gennem tourneringer. se linket for detaljer
[a:https://www.bestpoker.com/main.aspx?ID=05A0D4FF-C0FF-4753-A3DF-8DC37F308E8F [a]
@ visholm - det mener jeg i allerhøjeste grad man kan, har normalt ikke noget imod håndbold, men når en ligegyldig kamp går ind og vælter Krøniken af søndags programmet må jeg bede om mine himmelblå. Fy for... det er skammeligt - at en ynkelig håndboldkamp som kun appelerer til 1/10 af seerne i forhold til Krøniken.
PUHA!
Håndboldkampen blev set af 1.500.000 serere. Sidste afsnit af Krøniken, blev set af 2.500.000.
Hvis du mener det er 1/10, håber jeg det går bedre, når du beregner potodds ;)
Krøniken er opium for folket.
Dolph hader det, men bliver trods alt imponeret over dets evne til at gøre befolkningen passiv, så den fascistiske superstat kan indføres...
BestPoker will from Thursday and ahead have a daily freeroll 19.30 for all players at BestPoker. Guaranteed prizepool 100 €!!!
heller ikke her..nu det snart den anden gaaab endnu en fusker freeroll...............
Hej med jer!
Dagen er ikke gået og passwordet skal nok blive sendt ud!
Jeg vil give besked her i forumet når det er sendt!
Med venlig hilsen
Mads Janniche
PokerNet
Klap da lige heste, rollo28. Har du læst www.pokernet.dk/events/bestpokerfreeroll_20060202.asp ?
Tilmelding
1. Klik her for at gå til BestPokers hjemmeside
2. Opret en spillekonto.
3. Download og installer softwaren.
4. Benyt dig eventuelt af den specielle 100% signup bonus gennem PokerNet.
5. Afvent modtagelse af password til turneringen (sendes på mail d. 1. februar 2006).
6. Registrer dig til freerollen via turneringslobbyen på BestPoker.
Den 1. februar er vel ikke ovre endnu :)
Der er vel slet ikk noget password når det kommer til stykket ............:)
jo dagen har sku været slut længe....og nu der kun 2.5 time tilbage af aftenen...kodeord min bare r......
typisk nye suuuper duuper free rolls gaab
rollo28, med den indstilling, fortjener du jo slet ingen password. :)
Sidder lige og overvejer om det er den 1 feb. idag
ifølge pokernet er det den 31 jan.....LOL
Hej igen!
Så er password sendt til alle profilers postkasse!
God fornøjelse!
Med venlig hilsen
Mads Janniche
PokerNet
Mads mange tak for invitationen :o)
er det ikk den 2feb. nu?jeg har ikke modtaget noget password??sku det ikk komme på mail?
har ikke modtaget pw :)
Tilmeldt både turneringen og har benyttet mig af signup tlbud.
Thumps up endnu engang for pokernet!
Hej
Som nybegynder i pokerverdenen har jeg meldt mig ind på pokernet, mere for at suge lidt viden til mig.. kan se man kan være med i bestpoker freeroll. Har oprettet mig på bestpoker men hvad skal jeg gøre mere for at få koden til aftenens turnering..
Håber nogen kan hjælpe mig her??
mvh Kim
Jeg har også fået kodeordet, men kan ikke oprette mig inde på siden.. Når jeg skal aktivere min konto står der at min username ikke eksistere.. æv.. Har dog mailet dem..
ZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz skrev sgu forkert password.. Flot Dexman din glemsomme stodder!
@Løpenthin
Når du er i Lobby går du ind i Tournament Area, tryk på Scheduled øverst på siden.. Turneringen har nummer 1161859 og hedder Pokernet.dk Freerool
fattede det nu. Var fordi jeg endnu ikke havde downloadetm softwaren.
Glæder mig til at banke jeres Q8.
Hej igen
En lille mail i postkassen , mange tak for det! Var inde og tilmelde mig og er klar til at spille lidt:-D endnu engang tak
mvh Kim
Jeg har heller ikke modtaget noget password..kan noen hjelpe meg med passwordet. Har lastet ned softwaren.
Henrik
#det er fordi i har over 1000 indlæg på forummet.
Stop med at skrive så meget. :) lol
Kan da se på deltagerlisten at der har sneget sig et par udenlændinge ind (holland, norge, sverige)
;-)
Held og lykke folkens
Der bliver da i hvert fald spillet "freerole"sk" lol
Mistede næsten hele skidtet på 3. hånd
Flop A-x-7
mig AJ
Villian Q-7
Villian får en 7er mere på river.
Har dog lige doblet med en Ahøj flush, så jeg er med igen (2,700)
Så fik jeg doblet med 22 mod QA... Noget måtte jeg gøre, selvom den var grim... så er med lidt endnu...
Ligger på 3k. Var lidt nede efter nogle missede draws og et tvilsom fold af mig, hvor jeg havde AQ på flop q,TT. 3 spillere i potten. BB better, jeg clickraiser. 3. spiller caller. BB folder. Turn = x. Jeg checker, han bettter 80% pot, jeg folder. Tænkte, at han ikke kunne kalde mit flop raise uden et T. Muligvis kunne han have KQ, men nogle gange skal man smide den bedste hånd. Doblede så lige op med QQ, hvor jeg ramte top set, og slowplayede den til gevinst.
Det går dælme hurtigt med de blinds! :-D
Bliver snart nød til at lave et eller andet...
Folk spiller godt nok dårligt på mit bord, minimum bets og gayraises, så et allin 22 mod AJ og Q4 mod AQ efter Q høj flop tsk tsk, man sidder næsten og håber på det er nogne Amerikanere der har sneget sig ind :)
Forresten, pæn grim software må man sige.
@Mutin
Overvejede også at folde, men potten var på 7k, og det var en freeroll, så ville ud og satse lidt.
:-)
Jeg synes egentligt at softwaren er ganske cool - ikke for meget lir! Just the basics!
Vælger at lave mit move på det heeelt rigtige tidspunkt.
Prøver at stjæle med QKs .... bliver kaldt af AA, he he
Sådan kan det gå. GG
Hvilken stat tænker du på?
- hvor mange hænder du folder preflop, flop etc?
Ligger godt med 8,2k ;)
øv.
Vare på cirka halv average, får 99 og tager cointflippet mod AQ. men taber.
Held og lykke til jer andre.
En 51.plads er også fint:o)
ÆV. Havde trips J i en tre mands unraised pot. Min modstander viser A kicker og slår mine 6, troede sq ellers det ville blive en split pot, da han havde mange grunde til at raise den preflop, og forventede han havde j9 eller dårligere
Hmm. Tror sq jeg skal have en snak med dealeren. Får ingen hænder, og er small stack og vil gerne snart pushe.
jeg sidder lige efter dig raiseren....
du sendte mig nogle meget venlige tanker for et øjeblik siden, da jeg var all- in :-)
Nå ude. All-in med K9 mod AK. Ikke så meget at gøre. Var nødt til at pushe. Ramte konstant gode cards i starten, men følte, at det blot var den næst bedste hånd jeg havde, og fik ikke bygget min stack så højt op, så jeg kunne klare de kolde kort, der kom de næste 1½ time.
Jeg har skruuuuub! 49K ;o)
Hvem er stadigvæk med? Alle 17 burde jo være, men lad os nu se :-)
Nemo= 18,9 K
nå det var da en meget sjov tour..
hvem var det som slog mig KJ vs. 89 ved at ramme en runner runner stragiht?
Victor_Pax = 53 K
Ja det var en fin tour, og håber sq der bliver oprettet en ny én i nær fremtid. Er dog ikke helt tilfreds med mit spil, så jeg har en lidt skuffet fornemmelse i maven, selvom jeg endte på en 20. plads.
lol - hvem er du ...hvam?
har en mistanke - er du suck out kenny?
Ude - mine konger blev knækket af es dame.......udlover dusør på kenny:-) først knækker han mine esser, og så mine konger :-(
Indrømmet jeg fortjener sku en dusør så heldig jeg var. Plejer jeg nu ellers ikke. Du leverede godt og solidt spil Nemo. Næste gang vinder du. :-)
Tak for en fin turnering. Det blev desvære kun til en 14 plads men 19€ er da også fint
Ude som nummer 7. Det er ok...
Edit: Er det Euro eller Pund vi har vundet? Jeg ved spørgsmålet er dumt men min mor har sagt, det er ok at stille dumme spørgsmål ;)
Også tak for en fin turnering - en 5. plads var, hvad det blev til = 50 euro!
Nr -2
Fik ordentlig tæsk af lars18 i HU :)
Edit: Det var ret griner, at værer med, ser frem til den næste PN turnering :)
Hej med jer!
Så fik vi afviklet turneringen, som endte med at have deltagelse af 146 PokerNettere!
Stort tillykke til vinderen, som blev Lars1818, der vandt foran Lius! Der var præmier i alt 27 spillere!
Jeg håber at I alle synes det var sjovt at være med, og håber at se jer til næste PokerNet turnering!
Med venlig hilsen
Mads Janniche
PokerNet
he he tjaah ble nr 6 selvom snittet lå på 7-8000 hele turen var lige på 29000 i få sekunder men det ga da pæne 43 pund som holdt halvanden time bagefter...typisk en ludo he he hilsen nicedivice
forresten...var der ikke noget med at top 10 fik en t-shirt hvorpå der står::: I BEAT A PRO ??:-)
BestPoker er rigged... jeg røg ud i første hånd :)
dealt to sokken 99
Sokken calls (25)
SB, completes
BB checks
flop: JJ7
SB minimum bets
BB folds
Sokken folds
Turn: 7
SB minimum bets (25)
Sokken bets 1250
SB calls
River: 4
SB checks
Sokken goes all in -
SB calls
SB shows J-6
Sokkens 99 socks
Kan man virkelig ændre mening, efter at ha" foldet på floppet...hos Best ;-)
Også tak herfra. God turnering. Blev nummer 16-17 stykker, men røg ud på en tåbelig A 5 off suit bluff.
Alias hos BestPoker: thorgaard
Nåede lige netop i pengene... det var ok, taget i betragtning jeg stort set ikke fik spilbare hænder.
@redsox
Det er sgu usædvaneligt at bette turn efter at have foldet på floppet :)
sunek