Hej PN
Er der nu vrøvl med Betfreds side igen ,når vi skal registre os til spillet pokernet .dk 2000free på Ondsdag.???
Pokernet 2000 free på Betfred
Er der en grund til hvorfor jeg ikke kan signe op til den flotte freeroll, ? er selvfølgelig signet op igennem pn, og har spillet en god del derinde,
den siger bare We are sorry, the registration for this tournament is restricted :(
luckb0x skrev:
Er der en grund til hvorfor jeg ikke kan signe op til den flotte freeroll, ? er selvfølgelig signet op igennem pn, og har spillet en god del derinde,
den siger bare We are sorry, the registration for this tournament is restricted :(
Velkendt problem, som gælder alle folk IKKE kun dig ;) Det er galt næsten hver gang, men det skal så siges, at de plejer at få den åbnet på dagen.
Ved ikke om det muligvis kan være fordi PN og Betfred endnu ikke har fået afstemt deres lister??
Til Dieb: Det her må være en af dine fornemste opgaver at få styr på, så vi ikke skal have denne snak hver måned ;)
Det er ca. det samme hver måned. Jeg modtager inden længe en deltagerliste, og først når jeg har fået den er touren åben for registrering. Jeg poster listen i forummet så snart jeg har den.
MVH Skod
Hvis man nu har en profil der ikke er skrevet op gennem pokernet,
er løbet så kørt??
Er os på Betfred, og har ikke konto via pokernet- kan jeg deltage i den aligevel??
@jackal8426
Hej Jackal
Du skal være oprettet via PokerNet for at kunne deltage i vores private Betfred rake races. Freerollen er for de spillere, som har deltaget i racet og optjent 500 Betfred point, men som ikke har modtaget en præmie i racet.
Hej Diep..
Det vil sige at jeg så ikke, kan være med der, selvom jeg er aktiv herinde nu?
Undskyld- du hedde jo Dieb :)
nitte
ved du om der er nogle videoer med dons 6max nogle steder? ka ikke finde nogle? er på dc nu.. men måske en anden site du kender til? igen, KUN til 6max dons
Zeeto: Ja, det ka der jo være noget om :)