Så er det igen i aften kl 19.30, at vi skyder PokerNet Champ 2011 event 2 i gang. Event 2 er en $11 SH turnering med 12 min blinds og 4000 chips. Der er ændret lidt i forhold til den første event, da anten først kommer på efter level 100/200 (dvs. to gange 100/200). I event 2 er der addet $150.
PokerNet Champ 2011 - Event 2
Hej ..
i oversigten står der at der er Add-on på, er det rigtigt eller en fejl?
Michael
Det er pænt forkert. Pinligt at jeg ikke havde opdaget det! Det er rettet nu, tak!
Dieb skrev:
Mht leaderboardet, så er der en fejl lige nu. Det er kun folk der slutter blandt top 15% bedste der får point. Lige nu har alle fået point, men det skal nok blive rettet.
Laver du om på betingelser efterfølgendè?
Nej, sådan har det hele tiden været. Ved ikke hvor jeg har skrevet andet? Men der har obv. været en fejl i vores matematiske udregning, som jeg ikke har været opmærksom på.
Du har vel kun henvist til jeres matematiske udregning hele tiden, og så er det vel en ændring.
dieb
iflg udregneren så får man point uanset placering og der står ingen ting om at man skal opnå en bestemt placering for at få point...
Enig, og det er en håbløs fejl fra vores side. Jeg er pas på, hvorfor det ikke er blevet tjekket igennem. Jeg er ret sikker på, at jeg flere gange gange har prøvet den hvor man ikke fik nogen point hvis man kom uden for top 15%.
men burde i så ikke bare holde fast i det nu hvor den er gået igang, og der ikke står noget på leaderboard siden ang dette. Det eneste der bliver henvist til er beregneren hvor der intet står om top 15%.
Jeg vender den lige med de andre, og kommer med et svar inden vi kører event 2 i aften.
Hvad er argumentet for, at de 2 spillere, der slutter nr. 100 og 16 i en turnering med 100 deltagere, skal have lige mange point?
"Point til alle" er efter min mening et meget bedre system.
Hi guys,
Seem to have been a misunderstanding here but points are for all players in the Pokernet Champ.
Markus
event 6 står som
6 23/11 19.30 PL Omaha $3.30 $100 12 min Unlimited Ja 1500
i lobbyen koster den 4.4$??
Det er lige blevet ændret til $4.4 og bliver ændret på undersiden om 2 sec.
Just because of Dieb's skype slaughtering my Sunday breakfast with me girlfriend over here I will put a prize on his head with anyone sending him to the rail tonight getting 2 tourney tickets for the two coming events (3 and 4).
If u get it all in pre against him and you are behind, suck out and bust him badly I will top it up with an additional ticket for the 5th event. You get him to complain in the chat Ill even offer you a rebuy for the 5th event!
All the best of luck guys, hit him hard please!
P.S. Its a promise no joke!
Markus ♣
Just because of Dieb's skype slaughtering my Sunday breakfast with me girlfriend over here I will put a prize on his head with anyone sending him to the rail tonight getting 2 tourney tickets for the two coming events (3 and 4).
Ja gad vide hvorfor Markus nogle gange må arbejde til kl 23. LOL
Hehe, jeg får da heller ikke et ben til jorden i PokerNet Champ. Well, jeg skal nok love at tude, så vi kan få nogle flere $ ud af Red Club Poker!
Jeg har i dagens anledning lukket både RedTubePoker og RedCubePoker, og åbnet RedClubPoker og melder mig klar til kamp.
Fandme ikke ret praktisk med tours onsdag og søndag. Det er lige præcis de 2 dage hvor jeg spiller indendørs fodbold :(
Hvad gør man, hvis denne besked popper op hver gang man åbner Red Club Poker? Nogen IT-hajer der kan svare på det? Har ikke åbnet andre programmer, og har prøvet at afinstallere og hente programmet på ny. Og har genstartet computeren ligeså...
jeg har signet op i dag og tilmeldt mig... så ja...
men vigtigst af alt hvad er diebs nick
Diebs nick
schlagzeilenrcp eller noget lignende tæt på ;)
Mikkmakk fra Tuzs PC ;)
Man kan nå at være med helt til event nummer 7 :)
Mit nick er SchlagzeilenRCP! For dem der ikke er så stærke i tysk, så kan jeg fortælle at schlagzeilen betyder "forsidestof" på dansk.
Mikkmakk skrev:
Ja gad vide hvorfor Markus nogle gange må arbejde til kl 23. LOL
Miikmakk this is southern Europe okey - Sunday's are traditional here ;)
Så fremadrettet.. er der så point til alle deltagere eller kun top 15%?
tuznelda skrev:
Mikkmakk fra Tuzs PC ;)
Nå det er sådan man får post-count op...
:-)
GL i aften
Guti14 skrev:
Så fremadrettet.. er der så point til alle deltagere eller kun top 15%?
Hi guys,
Seem to have been a misunderstanding here but points are for all players in the Pokernet Champ.
Markus
Hvor lang tid går der fra man signer op til man er på pn's deal, så man kan spille med i aftenens tour?
Okay tak for svar.
Så må jeg have oprettet mig forkert. Held og lykke i aften.
Det er Ipoker.. så nej
Øv, havde lige lidt problemer med Moneybookers, så er først lige kommet på :/ Så er det ikke i aften jeg tager førstepladsen. Men held og lykke til jer andre så.
93 runners in the 2nd event of Pokernet Champ!
Good Luck all!
Markus ♣
Det der poker, det er sgu noget låårt! Men gratz til ham der slog mig ud. Jeg var i øvrigt 0.59 procent point større favorit end ham jeg blev slået ud af, så der er et par bountys på vej.
syndes vi skal tage hatten af for dcakici i dag, han kom næsten helt til første pause... ganske imponerende...
♥♥
Så! Kan du måske fremvise sådan en flot haj, hva? ;)
Taget ud!
Evt. kan vi lave en deal, hvor jeg lærer dig at suge ud i tours, og du lærer mig at spille poker ?
Dagens "The End":
Flere limper til mig i BB. Jeg går med med AT. Floppet giver xAT med to ruder. Jeg er småstakket og går all-in, Iskolder der er storstakket kalder med to ruder på hånden. Mellemstakkene folder. Der kommer en ruder på river. Nå, ja, døden skal have en årsag.
GL til Iskolder1 og alle andre. 8)
Held og lykke med touren boys
Er lidt utilfreds med en eller anden dude der shovede Q3 ind i mig kaldte med KT, og han ramte sin flotte dame på river, så røg jeg ud som nummer 21 :(
Ja tvivler ikke på at det var dig, din uartige bavian :D
GL alle sammen ! :)
Ude efter stakken kom ind med KJ mod AA (:
@Guti
Tror bare det er iPokers auto-genererede navne som bliver tildelt, når en spiller ikke laver et poker-alias til sin konto.
Godt at høre, at Iskolder1 kan bruge mine chips til noget, efter han slog mig ud med en flot 4betcallet T9o for 90bb mod min AK ;)
Damn, jeg bliver taget i røven på det her site.
Imwithstupid rammer sine latterlige 2-outere 2 gange på 10 min - så er det sgu ikke let...
@Storvezir
LOL ja suge det kunne jeg da endelig prøve et par gange ;)
røg selv som nr 10 desværre... :)
Metalby skrev:Fumle20 skrev:
@Storvezir
Sagde jo at det var mig der ville nuppe de 300 point :)
haha du løber jo også som en gud i den tour... du rammer alt og får jo kanon kort :P men gl ;)
Fumle20 skrev:Metalby skrev:Fumle20 skrev:
@Storvezir
Sagde jo at det var mig der ville nuppe de 300 point :)
haha du løber jo også som en gud i den tour... du rammer alt og får jo kanon kort :P men gl ;)
Det vil jeg ikke benægte :D Men der skal jo også skrub til at vinde en tour =)
major7 skrev:
kæft jeg hader det citat lort her på PN
Er det så slemt at du ligefrem hader det?
♥
lol evas lidt sjovt, men ja det gør jeg i lange tråde er det belastene folk kopierer hele lange indlæg, et citat er imo en max to linier.
Runner up was goldenswing.
GG everyone!
On Wednesday the 16th we play event 3 and 4 simultaneously starting 19.30 with one 6 max Omaha Freezeout and one $5 1rebuy/1 addon.
Markus ♣
Red Club Poker skrev:
Congratz WildFire88 we say for the victory in event 2 of the Pokernet Champ!
Runner up was goldenswing.
GG everyone!
On Wednesday the 16th we play event 3 and 4 simultaneously starting 19.30 with one 6 max Omaha Freezeout and one $5 1rebuy/1 addon.
Markus ♣
It's not because this means a lot to me but it might for some other players who made a topfinish yesterday. According to your calculator I should receive 292p for a first place and not 252p.
E.g - I plug in 93(amount of participants) then 1(first place finish) then 10(buy-in with rake deducted), this gives me a total amount of 292p and not 252p which I'm currently at. So it seems that u've made some kind of mistake when calculating the yesterday results.
Found the mistake. U've typed in 5$ as buy in when it was in fact 10$.