Så er det i aften kl 19.30 at vi fortsætter med PokerNet Champ 2011, med event 3 & 4 som bliver spillet på samme tidspunkt. Event 3 er en $13 PLO turnering, og event 4 er en $5.5 Hold Em turnering med et rebuy og et add on.
Jeg henter pizza i dag, så hold øje med ilovemalta!
PokerNet Champ 2011 event 3 & 4 railtråd
Hvordan er strukturen? Skal nemlig være væk i 30-45 minutter fra 20:15 ca. Men hvis jeg er helt blindet død når jeg kommer hjem gider jeg ikke :)
Event 3 (PLO)
Blinds starter på 5/10
Levels 12 min
Start stack 4000
Event 4
Blinds starter på 10/20
Levels 12 min
Start stack 2000, med mulighed for at lave et rebuy fra start.
De personer som havde sendt et spillertjek på Red Club Poker, er alle blevet flyttet så de nu kan deltage i aften.
Husk i øvrigt, at man kun kan flyttes hvis man ikke er oprettet igennem en anden affiliate.
GL i aften ;)
Da Markus er svensker, og ikke forstår at jeg har lavet den her tråd, så C/P jeg lige hans svar fra den anden tråd:
"BOUNTY IN TONIGHT'S EVENT 3 AND 4 ON DIEB!
Main event ticket to anyone sending him to the side.
Goes for both events meaning theres another $40 added.
And Dieb - please make it pass the first break now!
Remember - top 5 on the leaderboard after these two events been played will play me for a Main Event iPOPS bounty worth $135 and two tickets to event 1 of iPOPS totalling $353 on Thursday.
Good Luck all!
Markus "
Dieb skrev:
Da Markus er svensker, og ikke forstår at jeg har lavet den her tråd, ... ... "
Jeg holder med Markus, og tror snarere, at han med vilje har valgt ikke at skrive i din tråd, da Markus > Dieb anytime!
8)
@Dieb.
Jeg har et problem, som jeg håber du kan løse.
Jeg har prøvet at indbetale på Redclubpoker, men den afviste, og jeg ved godt hvad jeg har gjort forkert, jeg har fået oplyst forkert måned, hvornår mit kort udløber, hvordan retter jeg det?
@Boevle.
Nu er jeg meget lidt inde i iPokers software, men kan du ikke bare tilføje et nyt kort?
@Dieb.
Har prøvet, og den siger jeg har registreret det kort. Så det kan jeg desværre ikke.
Den eneste mulighed jeg har, er vel at skrive til support, og få dem til at slette mit nuværende kort.
@Boevle.
Ja du kan prøve at skrive til dem, jeg er dog ikke sikker på at de kan nå slette dit kort inden PokerNet Champ. Du har ikke andre muligheder ? Husk at det er muligt at lave player transfers.
@Dieb.
Jeg har ikke andre muligheder, har endda lavet en tråd, hvor jeg vil købe 20$ derinde over bank, og jeg skal nok overføre først.
Så jeg kan være med, men ingen respons. Desværre.
@Boevle.
Dieb skrev:
Da Markus er svensker, og ikke forstår at jeg har lavet den her tråd, så C/P jeg lige hans svar fra den anden tråd:
Remember - top 5 on the leaderboard after these two events been played will play me for a Main Event iPOPS bounty worth $135 and two tickets to event 1 of iPOPS totalling $353 on Thursday.
Good Luck all!
Markus "
I lobbyen er den Top 5-tour desværre skemalagt til fredag.
Ser lige om vi ikke kan fange ham i aften, så vi kan finde ud af hvornår den spilles. Det kan meget vel være iPoker der har fucket op. Det har de mere eller mindre gjort i alle de turneringer der er blevet sat op.
@Dieb.
Kan jeg smide 111kr over til dig, og du smider 20$ til mig på RedClubPoker?
Overføre selvfølgelig først til dig over bank.
@Boevle.
Hvordan om jeg må spørge, vil du så siplle i aften?
Der er vel bounty på dig?
@Boevle.
Jamen, det handler nok om, at de penge jeg havde er brugt på i aften :) Jeg kan ikke selv sætte penge ind, da jeg bor på Malta og stadigvæk har et dansk kort.
@Dieb.
Hvor uheldigt, jeg må søge videre, og håbe at en venlig sjæl melder op.
Gl ved bordet.
@Boevle.
@Boevle
Hvis du er helt ude at skide og selv tager kontakt til RCP/Markus for at finde ud af, hvordan man ordner transfer osv., så hjælper jeg dig gerne med $20.
Er det ikke bare at rykke transfer inde i under My Account? Jeg kunne også godt være interesseret i lidt $ til aftenens turneringer..
tjek den side ud og se om der er en forhandler tæt på dig.. køb det og deposit med det virker uden problemer.. hvis jeg ikke var blevet syg ville jeg gerne have købt et for dig for et par kr men desværre ligger jeg under dynen og har ondt af mig selv :(
boevle køb af mig !!!!!! er kommet til at sætte 100$ ind fordi jeg troede det var i kroner da man skulle sætte ind <3
Anddru skrev:
Er det ikke bare at rykke transfer inde i under My Account?
Ku' godt se sådan ud :-)
@Alle.
Tak for hjælpen og de gode råd alle sammen .
Jeg køber af dig Dcakici. Kan man bare overføre til mig, jeg hedder ''boevla'' som screen nick på RedClubPoker?
Eller skal du bruge mit brugernavn med alle de tal?
Skal jeg sætte noget op før du kan lave transfer?
jeg skal bruge din mail/nick men kan du overfører over netbank
@Dcakcici, jeg gjorde faktisk helt det samme, heldigvis havde jeg da skrevet forkert med måneden af mit kort. Så den blev afvist.
Jeg satte også 100 ind, også stod der Declined, 100$.
Jeg skriver lige en PM til dig.
HJÆLP
jeg registrerede mig i mandags tror jeg nok i den der 12+1 dollars. Jeg står IKKE som registered, men jeg står blandt de nu 42 registrerede spillere i lobbyen og jeg kan registrere mig igen??????
Den anden er jeg registered i.......mærkeligt
Vh JoeyRamonexxx
Samme her som ramones
det er hvis i har fået/vundet billet tror jeg
man kan kun transfer efter securitychek
Har ik fået nogen billet
Har modtaget $$ af dcakici, samt har RedClubPoker kontaktet mig, og allerede nu opdateret fejlen med mit kort.
Super service indtil videre ;-).
Virkede efter at jeg loggede af og på igen....
Hvorfo rer NLH SH IGEN....Gezzzzz
kan se at rebuy-ikonet er tilgængeligt...kan jeg lave et rebuy uden at være i bund?
og så lave et add-on også?
donkaments! Kæft der bliver lavede nogen alternative små pocket pair plays her... gg!
:-)
NicklasNPK skrev:
Hvorfo rer NLH SH IGEN....Gezzzzz
Hvorfo rer det et problem?
Andro skrev:
Hvorfor er det ikke hand-for-hand på boblen?
Fordi ipoker kører hand-for-hand op mod sidste bord.
I øvrigt sjovt, at vi havde mere railingtråd i aftenens sheeptråd end i denne tråd. 8)
Det var den tour (:
Den freeroll der bliver spillet for top 5, bliver spillet på fredag som der står i klienten.
Tak for spillet drenge. Syg god coach(tuznelda) jeg har fået mig ;)
Udregningen siger med : 72 spillere, nr 1, og 680 $ i buy in, at jeg skulle få 500 point. Det lyder sku da vildt når nr 1 inden i dag havde 322 ...
@MikkMakk
Det er self. fordi buy-in ikke er $680, men derimod $5 for den tour du vandt og $12 for den jeg vandt :-)
Gratz!
strange_man skrev:Dieb skrev:
Good Luck all!
Markus "
I lobbyen er den Top 5-tour desværre skemalagt til fredag.
Thanks strange man!
It should have said Friday and thanks for the notice. Will also have a look at the rest of requests and feedback received today as soon as I can access the web from my laptop. The girlfriend of mine managed to insert the wrong puk code 10 times straight earlier this eve and locked it. WP by her.
Congratz to all winners tonight and I look forward playing all you top fivers on Friday!
Good night sleep to all you early birds and enjoy the coffee to all you late nighters.
Markus ♣
Ramones1dk skrev:
HJÆLP
jeg registrerede mig i mandags tror jeg nok i den der 12+1 dollars. Jeg står IKKE som registered, men jeg står blandt de nu 42 registrerede spillere i lobbyen og jeg kan registrere mig igen??????
Vh JoeyRamonexxx
Hi ramones,
Will take a look at this tomorrow and talk to the tournaments team @ ipoker.
Get back ASAP.
Markus
@mikkmakk, gratz med sejren, (damn en highroll ,hvem der dog havde råd). jeg grinte da jeg så dit indlæg men tror sgu du klarer top5 alligevel
@strange_man,gratz igen
Som sagt så var problemet løst da jeg loggede af og så på igen. Så måske det bare var et lille kiks ved indlogningen at en eller anden politik ikke blev indlæst ordentligt. Sker jo også jævnligt ved andre programmer.
Vh Ram........
Red Club Poker skrev:Ramones1dk skrev:
HJÆLP
Vh JoeyRamonexxx
Hi ramones,
Will take a look at this tomorrow and talk to the tournaments team @ ipoker.
Get back ASAP.
Markus
Jeg går stærkt ud fra at den ekslusive top 5 turnering ikke tæller leaderboard point?
Ville ihvertfald ikke give nogen mening.
hamdermjay skrev:
Jeg går stærkt ud fra at den ekslusive top 5 turnering ikke tæller leaderboard point?
Ville ihvertfald ikke give nogen mening.
As Major 7 explains above, we do not reward any LB points for the sng.
Markus
[Drums, trumpets, mens choir singing in background]
Big congratz to BalotelliFTW at 618points, to Wildfire88 at 548p, JoeyRamonexxx collecting 392, the goldenswing 360 and Tuzneldarules 347points!
You will all be invited for tomorrows special invite freeroll with 3 seats to iPOPS (IF you manage to take the bounty of me of course) ;)
I look forward giving you all a great battle!
19.30 everyone!
Markus