Hey, så er det ved at være tid til den første event, og der er allerede rigtig mange med. Lad os bruge den her tråd til at opdatere hvordan det går :)
Markus har været kreativ og lavet et lille interview med Prip og mig:
"Hi everyone,
I caught up with the always so optimistic “Dieb” and the IT Nerd “Prip” for a very exclusive interview to discuss today’s Event 1 of the Pokernet Champ and their expectations.
- Dieb - I’ve been forced to listen to your 3rd place finish from 1998 or so ever since I got on board, how are you going to repeat your lucky run?
“Held, som om! Som jeg husker det, så blev jeg rost for mit fantasktiske spil sidste gang! Denne gang har jeg rent faktisk tænkt mig at tage det seriøst, så det burde være en smal sag at rykke to pladser længere op!”
- Prip - they don’t expect much from you around here, how are you going to counter it?
-”Så længe jeg klarer mig bedre end Dieb og Pisfisk, så er jeg tilfreds! Så længe det er mig der står for at opdatere leaderboardet, så bør det ikke være så svært ;)”
- Dieb – There’s a bounty on your head, how are you going to escape all the pot commited Pokernetters?
”Jeg er Danmarks (nu Maltas) største nit, så jeg forventer ikke at spille en eneste pot, med mindre jeg sidder med nuts!”
- Prip – are you a clubs or diamond guy?
- ♥
- Dieb – Why are you playing poker, really?
”Fordi jeg synes mit CV ville se godt ud, hvis jeg kunne tilføje Bord- og Jetonarbejder!”
- Prip – Are you a computer?
-“010011100110010101101010”
- Dieb - how many flip wins do you average over 100 hundred?
”Det kommer helt an på hvad vi spiller om. Penge ? Mellem 1-5! Generelt i livet? Tæt på 100!”
- Dieb – What are your expectations?
”At slå Prip ud, så jeg kan vinde den $11 token til event 2! Derudover har jeg besluttet, at alt hvad jeg vinder i PokerNet Champ 2011 vil blive brugt på iPOPS. Her vil der muligvis falde noget af til brugerne af PokerNet! Mere om det når jeg har shippet hele pisset!”
- Prip – What do you want to say in reply to Dieb’s mockery?
”Jeg har allerede installeret key logger på hans computer.. så GL!”
- Dieb – Last words?
“Shuffle up and deal !”
Fire away at Prip and Dieb tonight at 19.30! Punish Dieb for a $109 bounty to iPOPS event 1 and send Prip coding for an $11 ticket to Pokernet Champ event 2!
Good Luck everyone!
Markus ♣♣♣"
PokerNet Champ 2011 - Railtråd!
bahh kan man nå at komme på pn deal før den starter ?
Note to me:
Take that shit down!!
har kun miniskive på mit som jeg umiddelbart kender.
dårlig start med JJ i 3-bettet pot, 3-vejs.. :/
når man logger ind, skal det så være med de der lange nummer, eller det nye nick man har oprettet?
wtf. hvorfor faen kan jeg så ikke logge ind :S
jeg har endda fået en mail tilsendt med både user og pass. Men den siger det er forkert :S
Hvor kan man se hvor mange point de individuelle placeringer giver på leaderboard?
storken73 skrev:
Husk store bogstaver
det har jeg :S
jeg vil ha den bounty, hvad hedder diep, kan jeg blive flyttet hvis jeg ikke er på bord med ham?
loooooooooool...
jeg vil gerne lige offentlig hænges i en galge.
Der er åbenbart forskel på redCUBE og redCLUB poker :D
søg i forum og find ud af du ikke er den første.. håber det hjælper ;)
Jeg hedder SchlagzeilenRCP, og sidder med 2500 og en fornemmelse af, at det ikke er min aften!
GodteTerkel skrev:
loooooooooool...
jeg vil gerne lige offentlig hænges i en galge.
Der er åbenbart forskel på redCUBE og redCLUB poker :D
Altid noget at det ikke var RedTubePoker, du forsøgte at logge ind på. 8)
ok, kan du få mig flyttet så ;)
storken, det er redtube.. jeg vinder hele tiden!!!
edit:øv er for langsom
Metalby, øverst højre hjørne
nemlig, og det skræmmende er at det er et gammelt fodbold navn, tror du jeg var grum i omklædningen... ;)
bine, Fire away at Prip and Dieb tonight at 19.30! Punish Dieb for a $109 bounty to iPOPS event 1 and send Prip coding for an $11 ticket to Pokernet Champ event 2!
hvor er det sick jeg misser føste tour pga jeg er en donk!
grovfil skrev:
bine, Fire away at Prip and Dieb tonight at 19.30! Punish Dieb for a $109 bounty to iPOPS event 1 and send Prip coding for an $11 ticket to Pokernet Champ event 2!
Betyder det at Dieb er 9,909 gange bedre end Prip?
GodteTerkel skrev:
hvor er det sick jeg misser føste tour pga jeg er en donk!
nå ja, men selverkendelse, så er det måske slet ik så skidt ;)
bah så røg jeg med KK mod floppet set :/
hmm det er først nu jeg kommer til at tænke på .. skulle man have været med på PN dealen for at kunne blive champ!?
hvorfor kan den ikke starte lidt senere - har gået glip af mange fine hansker
hmm FFS!
Dieb skrev:
Lorte Norge! Som om I ikke har olie nok!
Bah, Gratz! :)
lol :-)
takk takk ;)
er det ikke en meget hurtig struktur? Ved godt det er $5-event, men når det er championship kunne der måske godt være lidt mere spil? Vi er næsten allerede i push-fold.
Jo, det kan godt være vi skulle have valgt 15 min. Pt går det meget hurtigt. Vi ser lige på det når den er færdig, og så ser vi på om der skal ændres noget.
jeg bluffer og bluffer og bluffer og er nu chippie.. det sku slet ik så svært det tour poker der..
Anddru skrev:
er det ikke en meget hurtig struktur? Ved godt det er $5-event, men når det er championship kunne der måske godt være lidt mere spil? Vi er næsten allerede i push-fold.
Meget enig. Lige nu går folk all-in på floppet med TP bad kicker eller det, der er værre. Alt for hurtig struktur imho.
MichaelFabiano skrev:
jeg bluffer og bluffer og bluffer og er nu chippie.. det sku slet ik så svært det tour poker der..
Prøv at gøre det ved mit bord, så bliver du kaldt af hvad som helst med bare et enkelt billedkort på hånden.
Holstt skrev:MichaelFabiano skrev:
Prøv at gøre det ved mit bord, så bliver du kaldt af hvad som helst med bare et enkelt billedkort på hånden.
challenge accepted!
MichaelFabiano skrev:Holstt skrev:MichaelFabiano skrev:
challenge accepted!
Tror du misforstår. Det er fandegaleme ikke mig, der spiller all-in-poker, men majoriteten af bordet gør og dem om det. Min stack har dog snart nået en størrelse, hvor også jeg ser all-in som eneste alternativ til fold. Ikke meget poker over det, og vi har kun spillet lidt over en time. Troede ikke, at dette var turboen!!
Strukturen er nærmest værre end i en almindelig iPoker freezeout, og det siger ikke så lidt ;)
Anten kom på lige tidligt nok...
Jeg synes det er fint, at folk kommer med nogle idéer, så vi kan rette ind i de næste turnering. Lige nu kan vi desværre ikke gøre så meget :)
Dieb skrev:
Jeg synes det er fint, at folk kommer med nogle idéer, så vi kan rette ind i de næste turnering. Lige nu kan vi desværre ikke gøre så meget :)
Det er helt i orden. Der er bare flyttet lidt rundt på tour-programmet: i aften har vi turboen!
Dieb skrev:
Jeg vil gerne bede om at folk lader være med at limpe UTG og betale 13bb AIs med A7. Tak!
Sjovt at se på fra sidelinjen, men godt jeg ikke var involveret i nogle af disse hænder.
Endelig ude af dette turbo-lotto-helvede. Håber resten af tourene får en struktur, hvor man også får lov til at spille poker, men jeg synes det er ok, at turbospillerne skal have lov til at have en af tourene. Håber det var i dag.
Nå men .. time to move .. ligger sgu i den tunge og kedelige ende :)
jeg får jo nok ikke meget skrub fra jer i denne tråd trods alt :)
troede ikke du var med, men skruuuub da
du er spottet
øvvvvvv
Var MEGA kortdød :) ..
Nå men .. tager den så bare Søndag
ik nemt med cl og 2 i chips foran og bagved sig :S
brokker mig ikke over lotto-strukturen.. lotto er lige mit spil i dag :)
DrNoe skrev:
brokker mig ikke over lotto-strukturen.. lotto er lige mit spil i dag :)
Det er et godt socialdemokratisk princip, at der skal være noget for alle. 8)
Utroligt som folk "råber" op om strukturen er ditten - datten.
Havde folk ikke set det da de tilmeldte sig.
Hele denne råben var jo osse op at vende sidste år.
Vær da kun glad for den ikke var med 10 min. blinds. :)
ellers så lav dem 30 min...tror ikk mange vil lægge en tur til 5$ til langt over midnat.
Syntes 12 min er passende.
Synes altså også det er røv hvis alle tours skal have 15 min blinds, fint med noget blandet.
NicklasNPK skrev:
Hele denne råben var jo osse op at vende sidste år.
Vær da kun glad for den ikke var med 10 min. blinds. :)
ellers så lav dem 30 min...tror ikk mange vil lægge en tur til 5$ til langt over midnat.
Syntes 12 min er passende.
Du skulle vel ikke være vinderen?
Jeg personligt syntes også strukturen er fin :)
Ikke turbo og ikke deepstack så vi alle netop kan være med i forhold til job osv.
Switz skrev:
Du skulle vel ikke være vinderen?
No, men jeg kæmper på FT. ♥
@Dieb
Jeg går ud fra man er på Pokernet deal hvis man har oprettet sig via oprettelses linket inde i promotions?
luckb0x skrev:
tilter mig voldsomt at en hedder BalotelliFTW :(
Det var også tilsigtet :-)
Sku mere sjovt der er en der hedder PMlive .. lol
Ja, så burde man være på. Hvis man er med i turneringen, så er man i hvert fald, da man ellers ikke vil kunne regge til PokerNet Champ!
Ediit..
Jeg har kigget på den forkerte side hele tiden, har kigget på RedCubePoker, og det er RedClubPoker. Vidste ikke der var flere af den slags!!!
Boevle skrev:
Ediit..
Jeg har kigget på den forkerte side hele tiden, har kigget på RedCubePoker, og det er RedClubPoker. Vidste ikke der var flere af den slags!!!
velkommen i klubben
Jeg har været at finde på redtubepoker hele aftenen, fandt ingen PN tour :(
Fin lille turnering - lige indtil jeg røg med AK, der bliver kaldt preflop af AJ, som klonker en J på river - yaiks !
Hej.
Jeg vandt bounty'en på Ilovemalta i går, og den er som jeg har forstået det et buy-in til turneringen på Søndag. er det muligt at bytte den til noget andet da jeg ikke har mulighed for at deltage på Søndag ?.
i øvrigt et godt initiativ med sådan en turneringsserie.
NicklasNPK skrev:
Næ, jeg var kun med for lirens skyld....
AnMKr skrev:
Hvem vandt igår?
Det gjorde jeg!
Strange for pokker .. du skal jo vinde de tours du spiller for mig og ikke de tours hvor jeg også er med ;) ... gratz wp gg ..
Hi guys,
Reading this thread im still unsure as to how to adjust the structure. Half say good half bad. The first event took 4 hours with some 140 players. Meaning that the event ended 2330 and in time for people that need to wake up the next day.
I will delay the kicking in of the ante to level 200/400. The start stack for the next event will remain 4K as it was before.
If u want the tournaments to play some 6-7 hours this is not a problem but then people have to raise their hands as I was informed that in previous year there had been complaints about the too deep of a structures so I aimed at the 4-5 hours and my belief is that a tournament should have a steady increase of blinds and not go from slow to fast all of a sudden. Just shout people, for us it doesnt matter at all! You want to play 5 minutes we can do that, 20 hours we can do that aswell.
I took the feedback I got in consideration (had blinds at 15 min when I first set them up) but heard it had been complaints previous years and lowered it. For a buy in of $5 on Pokernet with fields below 200 I thought this was quite ok.
Anyway, im all ears, let me know! (I posted a thread post the tournament asking for feedback aswell but didnt hear. Will post hear in the future instead)
Markus
Markus
Red Club Poker skrev:
Hi guys,
Reading this thread im still unsure as to how to adjust the structure. Half say good half bad. The first event took 4 hours with some 140 players. Meaning that the event ended 2330 and in time for people that need to wake up the next day.
I will delay the kicking in of the ante to level 200/400. The start stack for the next event will remain 4K as it was before.
If u want the tournaments to play some 6-7 hours this is not a problem but then people have to raise their hands as I was informed that in previous year there had been complaints about the too deep of a structures so I aimed at the 4-5 hours and my belief is that a tournament should have a steady increase of blinds and not go from slow to fast all of a sudden. Just shout people, for us it doesnt matter at all! You want to play 5 minutes we can do that, 20 hours we can do that aswell.
I took the feedback I got in consideration (had blinds at 15 min when I first set them up) but heard it had been complaints previous years and lowered it. For a buy in of $5 on Pokernet with fields below 200 I thought this was quite ok.
Anyway, im all ears, let me know! (I posted a thread post the tournament asking for feedback aswell but didnt hear. Will post hear in the future instead)
Markus
Markus
Jamen, Markus, du kan lige så godt lære det med det samme: vi - hele PN-folket - kan aldrig tilfredsstilles på én gang.
Som en af dem, der var utilfreds med strukturen, synes jeg, det er fint, at anten forskubbes en smule.
Hvis jeg ikke var gået kortdød og havde siddet ved et "lottobord", havde jeg nok været enig med Mikkmakk og Nicklas, selvom jeg ikke er meget for at indrømme det.
@Markus
Hvis man vil have mange deltagere til en løbende turnering, så er det blandt andet vigtigt, at leaderboardet (med alle deltageres position) opdateres jævnligt og mellem de enkelte turneringer. Blandt andet fordi det giver os mulighed for at drille hinanden med dårlige placeringer og blære os med egen ditto, hvorved der kommer yderligere fokus på turneringsserien.
Lige nu er der ingen info på leaderboardet. Det burde ellers være ret nemt og hurtigt at regne ud efter ♦kalkulator Prips formel♦
Jeg var en af dem der var utilfreds med strukturen (det påtrods af jeg kom i top20 og altså cashede - så det der med "du er sur fordi du tabte" passer ikke).
Men det kommer måske også an på hvad man vil have ud af en sådan turnering. For mit vedkommende er det ligesom når jeg spiller homegames - det at have det sjovt, lave moves etc kommer i højsædet. Jeg regner også med jeg vinder $ på det i længden, men det er ikke grunden til jeg spiller (som det er når jeg spiller normalt). Ligeledes handler det i høj grad om æren (blive PN-champ), og imo forsvinder meget af den ære når der spilles turbo-turneringer.
Hvis folk derimod spiller den for lidt lir og addede $ kan jeg godt se man kan være ligeglad med en $5-turnering.
Det var min mening, men ja, det bliver nok svært at tilfredsstille alle på en gang.
@RCP
Er lidt både/og i forhold til strukturen af første event. Tidsmæssigt var det fedt at være færdig i god tid, men på den anden side var der så ikke så meget spil i end-game. Retfærdigvis skal det dog siges, at avg. lå på ca. 20bb i mere eller mindre hele end-gamet, så det er ikke at sidestille med de turbo-tours jeg kender til rundt omkring, men stadig meget stramt. I en $5-tour synes jeg ikke det er det helt store problem med en halv-hurtig struktur, men ville være ærgeligt hvis alle events var sådan.
Jeg synes personligt strukturen ville passe ret godt til Event 4 ($5.5r 6-max) og 6 (4.4r), mens jeg gerne ser en lidt langsommere struktur i de andre events, Event 5 (8.8r turbo) undtaget obv.
Ante bør kicke ind før level 200/400 imo. Har ikke så mange gode argumenter for det, men de fleste sites kører med antes fra ca. 125/250 og det synes jeg er meget passende.
@Mchael
Gør mit bedste, men løb simpelthen så meget over EV i den her tour, at det havde været en regulær katastrofe, hvis ikke jeg vandt.
Synes strukturen var ok - en smule langsommere ville dog også være fin. Jeg ka godt lide at antes ikke kommer på for sent - da det gir liv på bordet.
Holstt skrev:
@Markus
Hvis man vil have mange deltagere til en løbende turnering, så er det blandt andet vigtigt, at leaderboardet (med alle deltageres position) opdateres jævnligt og mellem de enkelte turneringer. Blandt andet fordi det giver os mulighed for at drille hinanden med dårlige placeringer og blære os med egen ditto, hvorved der kommer yderligere fokus på turneringsserien.
Lige nu er der ingen info på leaderboardet. Det burde ellers være ret nemt og hurtigt at regne ud efter ♦kalkulator Prips formel♦
Agree completely. A misunderstanding here on our side. Will get it done ASAP.
Markus
At Hollst, Andru, Slasquer, DR Noe and strange_man,
Thanks alot for your feedback, I have adjusted some and wish to see how you like the 2nd event of the PN Champ. Antes will kick in later, its 6 handed and 4K in starting chips.
Lets see how you like it and after that we have a discussion. The more people that contribute with their voice and feedback here the better so that we get the best sample group possible with a mix of players.
Again, this is not the last tournament promotion we run either so its good that we get it close to correct now than having the discussion in months from now.
Just so I get some background here guys, when you're commenting on the structure, do you believe you speak for many and that most would agree to event 1 beeing a bit turboish or would you say that its highly likely this could be the voice of the few?
You guys have been involved in so many threads and I heard youve done some research in the past so I think you guys could have a good idea of what many prefers. Sort of a median here im looking for. Its not an easy task id say but if you have some idea it would be great. Of course each one have interest in getting the most but trying to come to something here that would suit most would be cool.
Thanks
P.s. Dont miss the freeroll tnight with 5 seats to event 2!
Markus
Red Club Poker skrev:Holstt skrev:
@Markus
Agree completely. A misunderstanding here on our side. Will get it done ASAP.
Markus
Hi Guys,
Leaderboard updated!
Markus