Hey folkens,
hvorfor kan jeg ikke se den turnering der skal spilles idag?
Navn: PokerNet DK tourney
Dato: 3. august
Tid: 20.00
Type: NLHE
Buyin: $5+0.5
Addon: $600
eksistere ikke i mine turneringer selvom filters er off???
PokerNet DK tourney Dato: 3. august Tid: 20.00
Kan ikke finde den selvom jeg går ind i privat eller søger efter turneringen, kan det være fordi jeg er bosat i Sverige?
Bemærk at der også er Bounty på Theo idag ifølge PS.
Du burde kunne se den, selom du bor i Sverige. Turneringen er restricted til DK, SV, NO, GB, MT, Thailand. Det var i hvert fald det jeg bad om.
MVH Skod
Er det noget i kan fikse til næste gang? Du må vidst snakke med PS om turneringern er restricted til SV.
@skod
Er det seriøst at strukturen er som den er? Altså 1 level - som er 10-20 - hele vejen?
Synes også det virker underligt med et Level. Samt der står heller ikke noget om Bounty på Theo :S
lavede et godt suckout på ham og tog den:)
@Pisfisk el. Skod
Jeg var så heldig(dygtighed var det nok ikke), at være ham der slog Theo ud.
Men jeg har intet hørt eller set til den bounty siden turneringen sluttede. Så hvis det skulle ske automatisk, er det ikke sket, og ellers hvem/hvor skal jeg skrive til for at få fat i den?
@oliu3
Congrats med bounty. :-) Send mig dit nick i en PM, så sørger jeg for at sende det videre så du får din præmie, hvis de ikke allerede har gjort det. Sådan noget skal gøres manuelt, og det er derfor at det ikke sker lige med det samme efter turneringens afslutning.
@pisfisk
der står da her at kun den 7 aug er der bounty på Theo???
www.pokernet.dk/forum/pokerstars-super-value-i-august-rens-theo-med-pokernet.html