Hej med Jer!
Da Tune jo vandt matchen mod Jeppe Juhl må Mermaid Poker punge ud med en speciel PokerNet freeroll.
Læs mere her:
[a:http://www.pokernet.dk/news.asp?id=82][a]
PokerNet $1000 freeroll h...
Hvor mere præcist vil jeg kunne finde "ægget" i Mermaids lobby ?
Pokerguy
Ja samme her.... Har downloadet via linket nu, men kan ikke finde den???
Har egentlig samme problem... Kan man først finde det når vi kommer tættere på datoen for afholdelsen af turneringen?
Samme problem her, vi skal nok bare mætte os selv med lidt tålmodighed :-)
Hej igen!
Sorry at jeg ikke lige fik tilføjet det, men turneringen er sat til at blive synlig 5 dage før den starter, hvilket svarer til fredag kl. 20. Selve registreringen er mulig fra 24 timer før start!
Med venlig hilsen
Mads Janniche
PokerNet
Hej Alle
Kan bekræfte svaret fra Mads. Touren kan findes under freeroll.
Lad den bedste mand/kvinde vinde
Med venlig hilsen
Kim Pedersen
Mermaidpoker
Nu har jeg afinstaleret den gamle client,og geninstaleret igennem PN''s client side, og min freeroll page går kun til d 18.04.06.
Et eller andet er galt.
/Dafne
hej alle
Jeg har lige prøvet , at downloade gennem jeres streng og kan godt se turneringen.
Den kaldes IKKE ægget men bare en $1000 freeroll,
så i skal kigge på datoen og huske at det er GMT TID der står dvs. at i lobbyen står kl 18.00 hvilket er kl 20.00 dansk tid.
mvh
kim pedersen
mermaidpoker
Kan man allerede tilmelde sig nu, eller er det først fra i morgen af?
Har afinstalleret min ''gamle'' mermaid og installeret den den nye, men jeg lan stadig ikke se noget 1000$ freeroll som hedder noget med 10037448.
Jeg kan se en alm 1000$ freeroll...men det er ikke den er det ?
Nogen hints ?
Klik på Multi Tourney og derefter Freeroll...
Der er i alt fald en, der hedder 10037448 hos mig, og den har jeg tilmeldt mig :)
jo den hedder blot 1000$ freeroll og spilles i aften 20:00 (18:00 mermaid time) og har nr. 10037448
det kan jeg heller ikke, når jeg klikker på linket, kan siden ikke vises
Jeg kunne først ikke finde den, men brugte så linket, og sagde ja til at erstatte den tidligere, loggede på igen, og vupti så var den der, og er tilmeldt ;)
Er der nogen der ved hvordan man kan få 4-color deck på Mermaid????
- Franso
Franso --> Kan du ikke..
Ude som nr. 14... synes blinds var lidt høje til sidst... ved mit bord var det enten fold eller all-in fra alle, intet rigtig poker :(
Bestemt ikke poker der er værd at skrive hjem om, men en 5. plads vil jeg nu alligevel ikke klage over, omend spillet var temmelig trægt.
Sådan er det på Boss Media. Ikke noget spil til sidst på boblen - tag en chance vind en bamse.